Τo στρατιωτικό αεροδρόμιο της Δεκέλειας, ή Τατοΐου υπήρξε η βάση των Ελληνικών αγώνων ταχύτητας. Την πρωταπριλιά του 1956 εκεί διοργανώθηκε ο πρώτος αγώνας ταχύτητας στην ιστορία του ελληνικού μότορσπορ.
Στο χρονικό διάστημα που το στρατιωτικό αεροδρόμιο δινόταν για αγωνιστική αξιοποίηση πραγματοποιήθηκαν 42 αγώνες των Πανελληνίων πρωταθλημάτων και 18 για το Διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις.
Όλοι οι “μεγάλοι” του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού πέρασαν από εκεί: Μοσχούς, Παεσματζόγλου, Ραπτόπουλος, Ζαλμάς, Κοτζαμάνης, Φωτιάδης, “Πύραυλος”, Μίχος, “Μαύρος”, Καπετανάκης, Κόκκοτας, “Σιρόκο”, “Ιαβάερης”, “Αστερίξ”, Σάλιαρης, “Λεωνίδας”, “Μπούμπης”, Σταθάκης, Μοσχούτης, Κορφιάτης, “Μέλας”, οδηγώντας φυσικά τα “τέρατα” της εποχής τους: Chevy 4640, Audi NSU, Gogomobil, Alfa Romeo Gulia, Jaguar, MGA, Sprint Veloce, Auto Union, Sunbeam, Stingray, Cooper S, Alpine Reanult A110, GTAm, Vette, Alfetta, Porsche 911, Opel Ascona, Stratos, Grac, Kadett, Escort Mexico.
Η ΦΙΛΠΑ σε μια προσπάθεια να γιορτάσει τα 40 της χρόνιας, αλλά και να τιμήσει τον ιστορικό αυτό αγώνα και όλους τους ανθρώπους και τα αυτοκίνητα που πήραν μέρος, αναβίωσε ένα από τα σημαντικότερα σιρκουί της ελληνικής αυτοκίνησης το 2012. Αφού στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, έκανε άλλες δύο εκδηλώσεις στο Τατόι το 2013 και το 2014. Το 2016 είχε ανακοινωθεί το 4ο Circuit Τατοίου, αλλά αναβλήθηκε.
Και φέτος είχε ανακοινωθεί στο πρόγραμμα της ΦΙΛΠΑ ότι θα γινόταν το “Circuit Τατόι 2017” στις 13-14 Μαΐου. Με ανακοίνωση της όμως η λέσχη γνωστοποίησε την επ’ αόριστον αναβολή της εκδήλωσης:
O Πρόεδρος, το Δ.Σ. και η Οργανωτική επιτροπή ανακοινώνουν την επ’ αορίστου αναβολή της προγραμματισμένης εκδήλωσης για τις 13-14 Μαΐου 2017 με τίτλο «Circuit Τατόι 2017».
Αυτή η εξέλιξη οφείλεται αποκλειστικά και μόνον στην δυσμενή περιρρέουσα οικονομική κατάσταση που διανύει η χώρα μας και την οποία βιώνουμε όλοι. Η συγκεκριμένη εκδήλωση είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και ακριβή και απαιτεί την υποστήριξη σημαντικών χορηγών για να ανταπεξέλθει στα υψηλά της κόστη. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι τέτοιου βεληνεκούς χορηγοί είναι πλέον δυσεύρετοι έως και ανύπαρκτοι στον χώρο μας σήμερα. Συνεπώς η τέλεση μια τέτοιας εκδήλωσης με αποκλειστικούς πόρους τους συμμετέχοντες και την ΦΙΛΠΑ θα ήταν απαγορευτικά ακριβή για τους πρώτους και πιθανότατα πολύ ζημιογόνος για την λέσχη.
Η αναβολή επ’ αορίστου της εκδήλωσης σε αυτό το σημείο κρίθηκε αναγκαία από τον Πρόεδρο, το Δ.Σ. και την Οργανωτική επιτροπή για να προστατέψουν την λέσχη ως οφείλουν.
Ευελπιστώντας σε καλύτερες μέρες και καλύτερες συνθήκες για την αναβίωση της στο μέλλον.
Ο Πρόεδρος, το Δ.Σ. & η Οργανωτική Επιτροπή
Ευελπιστούμε στο μέλλον να προσπεραστούν όλα τα εμπόδια για να μπορέσει να διεξαχθεί ξανά αυτή η εκδήλωση που ξυπνά μνήμες στους παλιούς και προσφέρει τόσα πολλά στους νέους οδηγούς.