Την Κυριακή το πρωί, με τη βροχή να πέφτει ασταμάτητα, πραγματοποιήθηκε το 2ο σκέλος του αγώνα των κατηγοριών Stock και Sport του HTTC -το 1ο είχε ολοκληρωθεί το Σάββατο. Στην Stock, η μικρή απόσταση που χώριζε τους δύο πρώτους στο 1ο σκέλος, έδειχνε ότι η κατάταξη θα μπορούσε εύκολα να ανατραπεί, όπως και συνέβη.
Ο οδηγός «Ο+» με την όμορφη Lotus Elise 111S κινήθηκε λίγο πιο αργά από τον χτεσινό του ρυθμό, ολοκληρώνοντας πέντε γύρους σε 7:00.982. Χρόνος που τον έφερε πίσω από τον Δ. Δημολά με Audi TT S, ο οποίος βελτίωσε την χτεσινή του επίδοση, με 6:58.943. Για την 3η θέση, ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R έχτισε αρκετή διαφορά από τον Α. Θαλάσση με Peugeot 106 Rallye, με χρόνους 7:36.482 και 7:50.856, αντίστοιχα. Πιο πίσω, ο Δ. Καψαλάκης με το Ford Fiesta ST, συμπλήρωσε την 5άδα των γύρων του σε 8:02.329.
Ο μοναδικός αγωνιζόμενος της κατηγορίας Sport, ο Σ. Σταύρου, πίεσε αρκετά το Peugeot 106 του, όμως οι συνθήκες της πίστας ήταν σαφώς χειρότερες από εκείνες που είχε πετύχει το Σάββατο, οπότε ο ταχύτερος γύρος του ήταν 1:31.606 και ο συνολικός χρόνος 7:41.534.
Χειρότερες ήταν οι συνθήκες και για την κορυφαία κατηγορία Extreme, σε σχέση με το Σάββατο, με το χρόνο γύρου του κάθε αγωνιζόμενου να αυξάνεται κατά τουλάχιστον 8″. Την 1η θέση κατέκτησε και πάλι ο Δ. Γαζέτας (Subaru Impreza WRX STi), με συνολικό χρόνο 6:48.733 και ταχύτερο γύρο 1:19.261. Πιο πίσω, τρεις οδηγοί πάλεψαν για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου. Ο Χ. Ατζέμης οδήγησε τελικά το Peugeot 106 Rallye του γρηγορότερα από τα Renault Clio RS των Χ. Βαλερά και Κ. Λεκάκη. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι οι ταχύτεροι γύροι των τριών είχαν διαφορά περίπου 0,4″.