Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και ο 5ος αγώνας του TRC και ταυτόχρονα 2ος του DGC στις Καρυές σε έναν φανταστικό χώρο στο Πάρνωνα. Οι 43 αγωνιζόμενοι που ξεκίνησαν τον αγώνα πρόσφεραν εξαιρετικό θέαμα και παράλληλα ευχαριστήθηκαν από την οργάνωση και την φιλοξενία.
Στην κατηγορία των αυτοκινήτων (TRC) ο Χρήστος Παλαιολόγος (MITSUBISHI LANCER EVO) επιβεβαίωσε την κυριαρχία του στον θεσμό αυτό, κερδίζοντας άνετα και κάνοντας 3 συνεχόμενες νίκες. Στην 2η θέση της γενικής ο οικοδεσπότης Λάμπρος Λαμπρόπουλος (SUBARU IMPREZA 555) και στην 3η θέση ο πάντα γρήγορος Κώστας Μαχαίρας (CITROEN SAXO VTS) που ήταν και 1ος στην κατηγορία 1600.
Στα 2000 η νίκη πήγε στο Γιώργο Ρήγα (FORD ESCORT RS 2000) , 2ος ο Ανέστης Υφαντής (FORD ESCORT) και τρίτος ο Νίκος Παπαδόπουλος (BMW 3 E30 FS). Στα 1600 στην 2η θέση τερμάτισε ο Νίκος Παπαχριστόπουλος (PEUGEOT 106 S 16) και στο 3ο σκαλί της κλάσης ο Θανάσης Κατσάς (TOYOTA COROLLA AE111).
Στην μικρή κατηγορία νικητής ο Παναγιώτης Χαΐδας (ΤΟΥΟΤΑ ΥARIS), ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Χρήστος Κατσής & Σπύρος Κολόκας με TOYOTA COROLLA AE92
Στην μεγάλη κατηγορία εκτός από τους 2 πρώτους στην γενική που μοιράστηκαν τις πρώτες θέσεις στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Πέτρος Μαγγερίδης , στην πρώτη του επαφή με το νέο του αυτοκίνητο SUBARU IMPREZA WRX STI (αυτοκίνητο του πρωταθλητή Γρηγόρη Νιώρα).
Στον αγώνα με τις χωμάτινες φόρμουλες (DGC) οι μάχες στις επιμέρους κατηγορίες κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, ενώ με δεδομένο το γεγονός ότι τα οχήματα αυτά βρέθηκαν για πρώτη φόρα στη συγκεκριμένη πίστα, δεν ήταν μόνο η απόλυτη ταχύτητα που έκανε τη διαφορά. Η αξιοπιστία και η αποφυγή λαθών έπαιξε το ρόλο της στο τελικό αποτέλεσμα, πάντα σε συνδυασμό με τον κορυφαίο χρόνο. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν συνολικά τέσσερα περάσματα, με τον τελικό νικητή να κρίνεται από το συνολικό χρόνο και των τεσσάρων. Κάτι που σημαίνει ότι το παραμικρό λάθος στοίχιζε ακριβά…
Τις εντυπώσεις, αλλά και τον ταχύτερο συνολικά χρόνο της ημέρας ανάμεσα στις χωμάτινες φόρμουλες, σημείωσε ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας με το Custom Kartcross της κατηγορίας Open. Ο νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας και στον πρώτο γύρο του θεσμού στο Σπαθοβούνι, ήταν μόλις ένα δλ. ταχύτερος μετά από τα τέσσερα συνολικά γύρους από τον Γιώργο Ζυμαρίδη με το Xtreme της κατηγορίας των 750 κ.εκ., όντας ταχύς και αποτελεσματικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, επικρατώντας φυσιολογικά και άνετα στην Open. Μάλιστα, αμφότεροι σημείωσαν τον ταχύτερο γύρο σε κάθε τους πέρασμα στις Open και 750, γεγονός που αποδεικνύει τον εξαιρετικό ρυθμό που είχαν σε όλη η διάρκεια του αγώνα.
Αντίστοιχα, με διαφορά επικράτησε ο Γιώργος Ζυμαρίδης στην κατηγορία των 750 κ.εκ., την ώρα που πίσω του είχαμε εντυπωσιακή μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Μιχάλη Τακιδέλη και Χαράλαμπο Γαζετά, αμφότεροι με Xtreme των 750 κ.εκ. Ο Τακιδέλης πήρε μια μικρή διαφορά της τάξεως των τριών δευτερολέπτων στο δεύτερο πέρασμα του, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος παρά την αντίδραση και τους χρόνους του Γαζέτα, επικρατώντας στο τέλος μόλις για ένα δευτερόλεπτο και ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Παράλληλα, τεράστιο ενδιαφέρον είχε και η μάχη για την κατάκτηση της νίκης στην κατηγορία των 650 κ.εκ., με τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο να σημειώνει την παρθενική του νίκη στο θεσμό! Μετά την 2η θέση που κατέκτησε στον πρώτο γύρο του Dirt Games Challenge στο Σπαθοβούνι, σήμερα έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να βρεθεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Βέβαια, το έργο του μόνο εύκολο δεν ήταν, αφού ο γνωστός μας από την παρουσία του στο τιμόνι ενός Peugeot 206 στους ελληνικούς αγώνες, “Filon”, διεκδίκησε τη νίκη μέχρι τέλους στο τιμόνι του Semog, με τον Χριστόπουλο εν τέλει επίσης να επικρατεί μόλις για ένα δευτερόλεπτο! Ο τελικός νικητής του αγώνα εκμεταλλεύθηκε τη διαφορά του στο πρώτο πέρασμα, και την διατήρησε μέχρι τέλους. Τρίτος, ακολούθησε ο Βασίλης Παπαφιλλίπου με το Speedcar, στην πρώτη του εμφάνιση με το συγκεκριμένο μονοθέσιο, καταφέρνοντας να συμπληρώσει το βάθρο στην κατηγορία. Χαρακτηριστικό του έντονου συναγωνισμού στην κατηγορία, είναι ότι τρεις διαφορετικοί οδηγοί (Χριστόπουλους, Σωτηροπουλος και δύο φορές ο “Filon”) κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο γύρο σε κάθε πέρασμα! Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο Λάμπρος Αθανασούλας μετά από μία ενόχληση στο χτυπημένο του πόδι, δεν κατάφερε να εκκινήσει τον αγώνα.
Με δεδομένο το γεγονός ότι ο αγώνας προσμετρούσε και στο TRC Challenge, όντας ο 5ος γύρος του θεσμού, ανάμεσα στους συμμετέχοντες με αυτοκίνητα ταχύτερος αναδείχθηκε ο Χρήστος Παλαιολόγος με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, ενώ τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας, στον οποίο και απονεμήθηκε το σχετικό βραβείο, Flat Out Trophy.
Στους νικητές των κατηγοριών, όπως και στον νικητή του Flat Out Trophy, απονεμήθηκαν δωροεπιταγές των χορηγών του επάθλου, Racecraft και Παύλος Πέττας όπως και λιπαντικά της εταιρείας ENEOS.
Όπως και σε κάθε αγώνα του επάθλού, έτσι και σήμερα, συνεργείο του χορηγού επικοινωνίας, Cosmote TV ήταν στις Καρυές καταγράφοντας εντυπωσιακά πλάνα τα οποία θα παρακολουθήσουμε απο το CosmoteSports 5HD.
Δηλώσεις νικητών DGC:
Επαμεινώνδας Καρανικόλας: “Όλα πήγαν καλά. Δοκιμάσαμε κάποια καινούργια πράγματα στο αυτοκίνητο, το οποίο έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα. Ήταν καλύτερο, αλλά έχω αρχίσει να το συνηθίζω και εγώ από την πλευρά μου. Αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα μου για την πολύ καλή δουλειά που έκανε. Από εκεί και πέρα ο αγώνας ήταν καλός, ένα μικρό πρόβλημα αντιμετώπισα με τη δική μου σκόνη, λόγω της χάραξης της πίστας, αλλά όλα κύλησαν ομαλά. Η διαδρομή ήταν πολύ ωραία και καλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχα έρθει”.
Γιώργος Ζυμαρίδης: “Ο αγώνας ήταν ωραίος. Στα 750 κ.εκ. πήγαμε καλά. Ξέρουμε το αυτοκίνητο και γενικότερα το Speedcar βολεύεται σε διαδρομές που γλιστράνε, και καταφέραμε να κερδίσουμε. Σε αυτή των 600 κ.εκ. είχαμε κάποια προβλήματα, τόσο οδηγικά όσο και μηχανικά στο τέλος, και δεν καταφέραμε κάτι καλό. Η πίστα ήταν ωραία, τεχνική και απαιτητική. Μοναδικό πρόβλημα ήταν η σκόνη, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι για αυτό και ήταν το ίδιο για όλους. Τώρα, επόμενο ραντεβού στη Χαλκίδα!”
Κωνσταντίνος Χριστόπουλος: “Ο αγώνας ήταν υπέροχος, δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα, αλλά ούτε απρόοπτα και όλα κύλησαν ομαλά. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στο Δήμαρχο, που πήρε την πρωτοβουλία και βοήθησε να δημιουργηθεί αυτή η πίστα εδώ. Αναφορικά στο θεσμό του Dirt Games το επίπεδο του συναγωνισμού είναι πολύ υψηλό, και όλοι μας μπορούμε να δώσουμε ακόμα περισσότερα. Μακάρι να έρθει ακόμα περισσότερος και καινούργιος κόσμος να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο ο θεσμός. Η διαδρομή μου άρεσε, αν και υπήρχε αρκετή σκόνη, αλλά αυτό είναι κάτι που αντιμετωπίσαμε όλοι οι οδηγοί.”
Για τα τις χωμάτινες φόρμουλες το επόμενο ραντεβού είναι στις 22 Οκτωβρίου στην πίστα της Χαλκίδας, τελευταία στροφή του Dirt Games Challenge πριν τον μεγάλο τελικό που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, ενώ για το TRC o 6oς αγώνας στις 29 Οκτωβρίου στο Διαδρόμιο.