Όταν είδαμε για πρώτη φορά το συγκεκριμένο Α4 παρκαρισμένο έξω από το δυναμόμετρο της Revlimit αμέσως μας τράβηξε την προσοχή και μπήκαμε στον πειρασμό να ρωτήσουμε με ύφος συνωμοτικό :” τι παίζει με τούτο ?”. Η απάντηση ήταν απλή και σύντομη : ” πάει για πολλά” .
Τα παιδιά της Revlimit δεν λένε ψέματα και τα “πολλά” ήρθαν. Πόσα?
835 στα 2,8 bar με βενζίνη πρατηρίου δεν τα λες λίγα για κάθε μέρα….
Όταν και εάν τα 835 δεν φτάνουν τότε το “τέρας” μπορεί να σηκώσει ως και 3,2 bar πίεση στην Precision 6466 που είναι κρυμμένη κάτω απ το καπό του και τότε τα άλογα σκαρφαλώνουν στα 902 και η ροπή στα 833NM. Φυσικά η χρήση αγωνιστικής βενζίνης είναι αναγκαία για να βγουν αυτά τα νούμερα!
Δεν τα πάει άσχημα λοιπόν ο 2,0tfsi
Engine specs:
Precision 6466
Fully forged engine CR 9.5:1
Ported head and fully prepared
CatCams st3
Boulekos dynamic intake manifold
4x S3 injectors
4x ID1000cc injectors drivable via Ultratech piggyback unit
Plex PBC boost controler
Revlimit extreme st3 map with bifuel mapswitching
map1: 100oct + AEM WMi runing 835hp @ 2.8bar
map2: Racing fuels running 3.2bar 902hp
Boost pressure: 3.2bar constant boost
RPM limiter 8500RPM
Power output: 902hp
Torque output 833Nm
Special thank’s to:
Garalos service for mechanical preparation and engine building
Tsekouras tuning for mechanical support
Kournoutis for head and block preparation
Revlimit team