Με γενέθλιο έτος το 1966, το λανσάρισμα της Toyota Corolla προηγήθηκε κατά οκτώ χρόνια του VW Golfτου δεύτερου πιο εμβληματικού αυτοκινήτου στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών.
Η υφιστάμενη Corolla βρίσκεται στην 11η γενιά και συνεχίζει να δυναμώνει την παρουσία της σε όλον τον κόσμο. Οι παλιότεροι θα θυμόμαστε εκείνη την πρώτη γενιά και, φανταζόμαστε κάποιοι τυχεροί ανά τον κόσμο, θα την έχουν ακόμη στην κατοχή τους.
Η ασιατική έκδοση της Corolla όμως δείχνει διαφορετική από αυτή που βλέπουμε στην Ευρώπη, που πρόσφατα ανανεώθηκε και την περιμένουμε να λανσαριστεί εμπορικά το καλοκαίρι.
Το εορταστικό μοντέλο του μικρού οικογενειακού Toyota ονομάζεται Corolla Axio Hybrid G 50 Limited και θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 κομμάτια που καθένα τους θα πωληθεί έναντι 2,4 εκατ. γεν ή €20.800, αρχής γενομένης από την 1η Σεπτεμβρίου.
Αυτή η Corolla περιορισμένης παραγωγής διαθέτει μια σειρά μικρών και μεγάλων αναβαθμίσεων. Για παράδειγμα, έχει δανεικά στοιχεία στο αμάξωμα από το ορίτζιναλ μοντέλο του 1966 και επίσης επαναφέρει το παλιό σήμα με το «στέμμα του λουλουδιού» στο καπό του πορτμπαγκάζ -το γράμμα «C» με τρία αστέρια από πάνω που το έκαναν να μοιάζει με λουλούδι.
Τα χρώματα που θα διατίθεται η Corolla Axio Hybrid G 50 Limited είναι δύο: Το White Pearl Crystal που βλέπετε στη φωτογραφία και το Black Mica. Μεταξύ των στοιχείων του βασικού εξοπλισμού θα περιλαμβάνονται εμπρός φανάρια LED και 16άρες ζάντες ελαφρού κράματος με λάστιχα 185/55 R16.
Ο πρώτος λόγος που θα αποφασίζαμε να αγοράσουμε αυτό το αυτοκίνητο, αν ζούσαμε φυσικά στην Ιαπωνία, είναι το εξατομικευμένο εσωτερικό. Το κόκκινο δέρμα δίνει μια χαρούμενη χρωματική νότα στην καμπίνα, που συνταιριάζεται με ίδιας απόχρωσης διακοσμήσεις στο ταμπλό και στις πόρτες. Επιπλέον, ο ουρανός του αυτοκινήτου είναι μαύρος και υπάρχουν ειδικά ανάγλυφα σήματα στη ράχη των καθισμάτων.
Στην περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτή τη συλλεκτική Corolla, να ξέρει ότι το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στο ίδιο σταντ με το αυθεντικό, πρώτο 50ετές μοντέλο στο Makuhari Messe, το μεγαλύτερο εκθεσιακό κέντρο της Ιαπωνίας, στο Makuhari New City, στην πόλη Chiba. Όλα τα μοντέλα θα χρησιμοποιούν όπως λέει και το όνομά τους, σύστημα κίνησης Hybrid G, αποτελούμενο από 1.500άρη βενζινοκινητήρα με 100 άλογα και ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος για υποβοήθηση.
[Πηγή Toyota]