H διεξαγωγή του «Διόνυσος Regularity Rally 2018» στο πλαίσιο της Ανάβασης Διονύσου ήταν μια γιορτή για τους αγωνιζόμενούς του, καθώς πριν από τις έξι Ειδικές Διαδρομές του αγώνα το πέρασμά τους από την Πεντέλη χάρισε σ’ εκείνους το χειροκρότημα και στα πανέμορφα αυτοκίνητά τους το θαυμασμό, για πρώτη φορά, τόσων χιλιάδων θεατών!
Συνδυάζοντας για πρώτη φορά αγώνα του Regularity με έναν αγώνα ταχύτητας, οι διοργανωτές του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity 2018 προσπάθησαν να φέρουν το σπορ δίπλα στα αγωνιστικά Sporting – κι έτσι να στήσουν μια μεγάλη γιορτή για το Ιστορικό αυτοκίνητο. Και τέτοια ακριβώς ήταν, όπως φάνηκε από το θερμό χειροκρότημα για τους νικητές του Regularity στην κοινή βράβευση των δύο θεσμών, το ίδιο απόγευμα στο «Cine Αλίκη» της Νέας Μάκρης.
Παρότι κάθε νέο εγχείρημα αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του, κι έχει τα προβλήματα νεότητάς του -ειδικά συνδυαζόμενο με έναν άλλον, εντελώς διαφορετικών προδιαγραφών αγώνα- που μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση δεν βοηθήθηκε κι από τη βροχή που δυσχέρανε το έργο του, η οργάνωση φιλοδοξεί να υπάρξει και ανάλογη συνέχεια, με το κέρδος της ήδη υπάρχουσας, πια, εμπειρίας.
Στα αγωνιστικά, τώρα: ξεκινώντας από τη Νέα Μάκρη, και διασχίζοντας την Ανάβαση Διονύσου, στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι κινήθηκαν προς τον Ωρωπό και έπειτα πίσω στη Νέα Μάκρη, καλύπτοντας 6 Ειδικές Διαδρομές. Μετά από 10 χρονομετρήσεις, νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν ο Νίκος Αρβανίτης με συνοδηγό την Ιωάννα Χαραλαμπάκη στα καθίσματα της Lancia Fulvia Coupe (1972).
Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Μαθιός Μανσόλας τους ακολούθησαν με την Porsche 911 Carrera του 1980 και το βάθρο έκλεισαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος
και Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης με Morris Mini του 1967. Τα τρία πρώτα πληρώματα ήταν αντίστοιχα και αυτά που κέρδισαν τις κατηγορίες Η, Ι και G.
Στην Η δεύτεροι ήταν οι Δημήτρης και Πέτρος Αρβανίτης (Toyota Celica 1973, 4οι γενικής) και τρίτοι οι Γιώργος Κίκιζας και Σπύρος Δεσύλλας (Porsche 911 Carrera S 1972, 5οι γενικής). Τους Κονταράτο-Μανσόλα στην Ι ακολούθησαν οι Πασχαλίδης-Περπινιάς (Porsche 924) και Κορνελάκης-Κατράκη (Fiat 126 του 1977), ενώ στην G το βάθρο έκλεισαν οι 6οι γενικής Δημήτρης Σταυρόπουλος-Κωνσταντίνος Λιούρκας με BLMC Cooper S (1967) και οι Λιακωτίτης-Ντζουμάνης με Datsun 240Z (1971).
Όσο για τις ιδιαίτερες κατηγορίες J1-J2, στις οποίες οι νεότεροι αγωνιζόμενοι διαμορφώνουν το μέλλον του Regularity στη χώρα μας, ο Πέτρος Αλιμπέρτης με τη Βασιλική Κανέλλη και το Honda CRX του 1990 κέρδισαν -πετυχαίνοντας και την 9η θέση της γενικής- και τους ακολούθησαν οι Μέξης-Κούτρης (Alfa Romeo Sprint 1987) και οι Μπάμπαλης-Λαζαρίδης (Suzuki SJ410, 1984).
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και στον Δημήτρη Βαζάκα, καθότι συμμετείχε με το αρχαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, ένα υπέροχο Austin Healey Sprite του 1960 -και μάλιστα με λιγότερα από 1.000 κ.εκ.- καθώς και στους Δημήτρη Αυγουστίνο και Σωτήρη Δημόπουλο, που αγωνίστηκαν -και πέτυχαν μάλιστα την 15η θέση γενικής- έχοντας μόλις 500 κ.εκ. στη διάθεσή τους, στην ουρά του Fiat 500!