Η δήλωση του Υπεύθυνου Σχεδιασμού της Fiat-Chrysler, Ralph Gilles, ήταν κάτι περισσότερο από σαφείς : “κανείς δεν μπορεί να αποκτήσει ,πλέον, μια καινούρια Viper καθώς όλη η παραγωγή μέχρι και τον Αύγουστο έχει πουληθεί και μετά τέλος.” Τα σχέδια δε για μία καινούρια γενιά Οχιάς δεν είναι καν σχέδια….
Η καριέρα του Viper ξεκίνησε το 1991 στο εργοστάσιο του New Mack και τα πρώτα κομμάτια βρέθηκαν στις αντιπροσωπείες τον Ιούνιο του ίδιου έτους και έτσι το ,αποκλειστικά , ανοιχτό αμάξωμα της πρώτης γενιάς Viper ξεκίνησε την καριέρα του στους δρόμους…..
Στην 25χρονη καριέρα του το Dodge Viper φόρεσε έναν και μόνο κινητήρα τον, V10 των 8 λίτρων , ο οποίος στη συνέχεια “ανέβηκε” στα 8.3 λίτρα και στην δεύτερη φάση του μοντέλου στα 8.4 λίτρα και πάντα πακέτο με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Φυσικά η απόδοση του κινητήρα δεν παρέμεινε ίδια και έτσι από τα 400 άλογα και τα 63 κιλά ροπής της πρώτης γενιάς περάσαμε στα 421 άλογα και 66,2 κιλά ροπής της δεύτερης φάσης το 1996 για να καταλήξουμε στα 649 άλογα και 81,3 κιλά ροπής του αλουμινένιου ,πλέον, V10 στο μοντέλο του 2015
Η Οχιά είναι ίσως το πιο “αντρικό” supercar που πάτησε τους τροχούς του στον πλανήτη μας με τα ηλεκτρονικά συστήματα να απουσιάζουν μέχρι την παρουσίαση της τρίτης γενιάς το 2012 και μόνο τα πόδια και τα χέρια του οδηγού είχαν την ευθύνη να κρατήσουν την Viper το δρόμο….
Η Οχιά έγινε το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού καθώς ξεπερνούσε τα 2000 άλογα σχετικά εύκολα και αξιόπιστα κυρίως λόγω των 8 και πλέον λίτρων του κινητήρα του…
Αντίο λοιπόν Οχιά