Την Κυριακή 15 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο Αεροδρόμιο Μάλεμε, αγώνας Ατομικής Χρονομέτρησης και Πλαγιολίσθησης με τη συμμετοχή 35 οδηγών.
Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Αυτοκινήτων Χανίων και συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον, παρά τον βροχερό καιρό που δυσκόλεψε τις προσπάθειες οργανωτών και οδηγών.
Τη μερίδα του λέοντος από πλευράς αριθμού συμμετεχόντων έκλεψε ο αγώνας Ατομικής Χρονομέτρησης ή αλλιώς GP Tuning, με τους οδηγούς να χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου τους και να πραγματοποιούν 3 περάσματα, κρατώντας για την εξαγωγή του τελικού αποτελέσματος, τον καλύτερο χρόνο.
Ξεκινώντας από τα επιβατικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν, στην κλάση Ε 1400 κ.εκ. ο Λευτέρης Σαρρής (Toyota Yaris) ήταν ταχύτερος του Γιάννη Κλουβιδάκη (Mazda RX7). Στην κλάση Ε1600 κ.εκ. η νίκη κατέληξε στον Μανώλη Μαυρογιαννάκη (Citroen Saxo), τη στιγμή που το βάθρο διαμόρφωσαν με τις επιδόσεις τους οι Γιώργος Κουρασμενάκης (Fiat Punto) και Γιώργος Σταυρουλάκης (Toyota Corolla). Τέλος, στην Ε2000+ ο Αντώνης Κυρμιτζόγλου (Mitsubishi Lancer EVO X) ήταν ταχύτερος των Χρήστου Χαλακατεβάκη (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Μανώλη Σταυρουλάκη (Subaru Impreza).
Περνώντας στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, στην Α1600, που ήταν και η πολυπληθέστερη του αγώνα, επικράτησε ο Γιώργος Μπαντουράκης (Toyota Corolla), με τους Μπάμπη Πατσουράκη (Honda Civic) και Γιώργο Περουλάκη (Honda Civic) να συμπληρώνουν το βάθρο. Στην Α2000, ο Δημήτρης Φραντζεσκάκης (Ford Fiesta) που σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, επικράτησε του Γιώργου Φραντζεσκάκη (Ford Escort), ενώ ο Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος (VW Golf) βρέθηκε στην τρίτη θέση του βάθρου.
Τέλος, στο Drift νικητής αναδείχθηκε ο Νίκος Ανδριώτης (BMW E36), με τους Δημήτρη Τσαγκαράκη (BMW E30 SR 2.0) και Νίκο Σγουράκη (BMW E30 Turbo) να διαμορφώνουν το βάθρο του αγώνα.