Με τον καλύτερο τρόπο έπεσε η αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar–EKO Racing Dirt Games στη Χαλκίδα! Στον αγώνα που προσέλκυσε 53 συμμετέχοντες, ο συναγωνισμός ήταν πλούσιος, ενώ και τα …απρόοπτα δεν έλειψαν σε ένα λασπωμένο τερέν, λόγω των βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με τη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.).
Πρωταθλητής Ελλάδος στα Crosscar αναδείχθηκε ο 18χρονος Κωνσταντίνος Τακιδέλλης (Yacar Calvino Sport). Με ώριμη οδήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, αν και τερμάτισε δεύτερος στη Χαλκίδα, πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο στην κατηγορία! Δυστυχώς η μάχη που αναμενόταν με τον έτερο διεκδικητή του τίτλου Γιάννη Ρέγγο δεν έγινε ποτέ, καθώς ο οδηγός του Kosvar 600 βρέθηκε εκτός δρόμου στο πρώτο σκέλος, με τη χρονιά να ολοκληρώνεται άδοξα για τον ίδιο. Νικητής στην κατηγορία Crosscar 600 στη Χαλκίδα αναδείχθηκε ο Γιάννης Χεκιμιάν με Inos Lahoz Speedcar Xtrem. Ήταν ταχύτερος στα τρία από τα τέσσερα σκέλη του αγώνα και δε δυσκολεύτηκε να επικρατήσει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία! Το βάθρο στην κατηγορία πίσω από τον Πρωταθλητή Τακιδέλλη, ολοκλήρωσε ο Νίκος Θωμά με Semog Bravo Sport. Με σημαντικές επιτυχίες στο παλμαρέ του, o 34χρονος Κύπριος ήταν ταχύτερος στο τελευταίο σκέλος του αγώνα και μακάρι να τον βλέπουμε συχνότερα στη χώρα μας! Τέταρτος στην κατηγορία τερμάτισε ο Μίλτος Πλατώνης με Semog Trophy 600, με τους Σπύρο Ράπτη (Kamikaz K3) και “Dpal” (Semog Bravo Sport) να τον ακολουθούν. Στην έβδομη θέση της κατηγορίας Crosscar 600 βρέθηκε ο Κυπελλούχος Χώματος του 2013, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Inos Lahoz Speedcar Xtrem), αφήνοντας πίσω του τον περσινό νικητή της Χαλκίδας, Επαμεινώνδα Καρανικόλα (La Base Motor RX-01).
Στην κατηγορία Crosscar 750, o Χαράλαμπος Γαζετάς (Speedcar Xtrem) επικράτησε του βελτιωμένου Μάριου Κωνσταντάκου (Semog Bravo), ενώ στην Crosscar Open, ο Γιώργος Μπάσδελης (Lahoz Speedcar) ήταν ταχύτερος έναντι του Ανδρέα Καροτσιέρη (4×4 Custom Rage Comet).
Στα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία των 2000+ κ.εκ. επικράτησε ο Βασίλης Μπατής με Mitsubishi Lancer Evo IX, με τους Γιώργο Βασιλάκη (Ford Fiesta R5) και Κωνσταντίνο Σαμαρά (Mitsubishi Lancer Evo IX) να «έχουν τη στιγμή» τους και να μην ολοκληρώνουν τον αγώνα! Στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ., ο Κωνσταντίνος Αντωνίου οδήγησε εντυπωσιακά το Ford Escort MKII, συνεχίζοντας την παράδοση που τον θέλει να φεύγει αήττητος από τη Χαλκίδα. Ο Λαμιώτης οδηγός, βέβαια, ένιωσε «καυτή την ανάσα» του Σταμάτη Παντιέρα (Honda Civic Type-R EP3) που έμεινε στη δεύτερη θέση για μόλις τέσσερα (!) εκατοστά του δευτερολέπτου. Πάντα θεαματικός, ο Αγρινιώτης Βασίλης Υφαντής τερμάτισε τρίτος, αν και αντιμετώπισε πρόβλημα με το Ford Escort MKII στο τελευταίο σκέλος, αφήνοντας τον Θοδωρή Μούγιο (BMW 320 E30) τέταρτο.
Οδήγησε στο όριο το Ford Fiesta Rally4 και κέρδισε στην κατηγορία έως 1600 κ.εκ. ο Γιώργος Ζυμαρίδης. Αν και ξεκίνησε μουδιασμένα, στη συνέχεια αντεπιτέθηκε, πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία στα τρία τελευταία περάσματα, επικρατώντας του Γιάννη Άκρατου (Peugeot 208 R2), ο οποίος ήταν πιο γρήγορος στην πρώτη διέλευση. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Θεόδωρος Τσάκαλος με Ford Fiesta R2, μην μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων.
Στην κατηγορία έως 1400 κ.εκ., ο Θεόδωρος Εγγλέζος (Toyota Yaris) ήταν ταχύτερος και στα τέσσερα σκέλη, κερδίζοντας στη Χαλκίδα, με τον 30χρονο Κωνσταντίνο Παπαδημητρίου (Toyota Yaris) να τερματίζει δεύτερος. Τρίτος τερμάτισε ο Μιχάλης Νομικός με Toyota Starlet.
Χορηγός ονομασίας του θεσμού για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ήταν η premium βενζίνη EKO Racing 100. Χορηγός τεχνολογίας ήταν η Garmin, ενώ η Racecraft χορηγός εξοπλισμού. Το περιοδικό 4Τροχοί ήταν χορηγός επικοινωνίας και ο θεσμός καλύπτεται τηλεοπτικά από την Cosmote TV. Αρωγός της προσπάθειας ήταν και φέτος το MyKteo Όμιλος Θαλάσση, ενώ μαζί μας ήταν και η Seajets.