Ο δεύτερος γύρος του EKO Racing Dirt Games φιλοξενήθηκε στην πίστα Dirt Park στην περιοχή της Χαλανδρίτσας, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να δίνουν μάχη μέχρι τέλους, παρουσία πλήθους θεατών.
Τη δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες του Πρωταθλήματος πέτυχε ο Γιάννης Χεκιμιάν, που κινήθηκε σταθερά στο όριο στον αγώνα που διοργάνωσε το Αθλητικό Σωματείο ΦΙΛΜΠΑ σε συνεργασία με το ΑΣΜΑ Πατρών.
Ο έμπειρος οδηγός του Speedcar Xtrem, συνδύασε την αποδεδειγμένη ταχύτητά του με σταθερότητα και στα τέσσερα σκέλη, δίνοντας την καλύτερη συνέχεια στην κούρσα για το φετινό τίτλο. Χαρακτηριστικό της μάχης που εξελίχθηκε στον αγώνα της Αχαΐας είναι πως και οι τρεις οδηγοί που βρέθηκαν στο βάθρο πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο σε τουλάχιστον ένα σκέλος του αγώνα!
Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Κωνσταντίνος Τακιδέλλης με το νέο του Yacar Sport. Ο περσινός πρωταθλητής κατάφερε να προσαρμοστεί άμεσα στο νέο του Crosscar και αν δεν αντιμετώπιζε ένα μηχανικό πρόβλημα μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο βελτιωμένος Νίκος Θωμά από την Κύπρο με Semog Bravo Sport, ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον επιλογέα ταχυτήτων στο τρίτο του πέρασμα και ενώ ηγούνταν της γενικής κατάταξης μέχρι εκείνη την στιγμή. Μετά το συμβάν έδειξε να χάνει τη συγκέντρωσή του, ωστόσο μπόρεσε να διατηρηθεί στο βάθρο.
Πιο πίσω, ο DPAL με Semog Bravo Sport, στην καλύτερη του έως τώρα εμφάνιση στο θεσμό, ολοκλήρωσε στην τέταρτη θέση, εμπρός από τον Μιχάλη Δημούση (Semog Trophy) που αν και προσπάθησε, έμεινε εν τέλει στην πέμπτη θέση με διαφορά μόλις 0.51’’.
Ο Μιχάλης Τακιδέλλης στην επιστροφή του στο θεσμό των EKO Racing Dirt Games κατάφερε με το Yacar Sport να τερματίσει στην έκτη θέση, με τους Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο (Speedcar Xtrem) και Παναγιώτη Λάτση (Speedcar Xtrem) να ολοκληρώνουν στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα. Οι «τοπικοί» Θοδωρής Μυλωνάκος και Νίκος Κούλης (Speedcar Xtrem) αντιμετώπισαν προβλήματα με το Crosscar τους και δεν πήραν κατάταξη.
Για το έπαθλο των Ιδιωτών στην πρώτη θέση βρέθηκε ο DPAL, με τον Μιχάλη Δημούση να κατακτά τη δεύτερη θέση και τον Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο να συμπληρώνει το βάθρο.
Το δικό τους χρώμα στην πίστα της Χαλανδρίτσας πρόσθεσαν και δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ειδικότερα, στην κατηγορία 1.401 έως 1.600 κ.εκ. ο Βασίλης Λάτσης με το Citroen Saxo VTS έδειξε πως ακόμα και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κίνηση στους εμπρός τροχούς μπορείς να αποδειχθεί διασκεδαστικό, την ώρα που στην κατηγορία 1.601 έως 2.000 κ.εκ., ο Παναγιώτης Λαμπρόπουλος χάρισε πλούσιο θέαμα με το Subaru Impreza 555.
Ο τρίτος γύρος του EKO Racing Dirt Games θα «οδηγήσει» τους αγωνιζόμενους και πάλι σε νέο χώρο, καθώς θα διεξαχθεί στο Iaveris Park στις 14-15 Μαΐου.
Τα EKO Racing Dirt Games «τρέχουν» με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και δοκιμάζουν την τύχη στη Betsson. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin και χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό 4Τροχοί. Όλοι οι αγώνες του θεσμού καλύπτονται τηλεοπτικά από την COSMOTE TV.
Γιάννης Χεκιμιάν (Speedcar Xtrem): «Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιτυχία μας αυτή. Καταφέραμε να κερδίσουμε στις λεπτομέρειες, καθώς ο συναγωνισμός ήταν πολύ έντονος. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου, που είναι δίπλα μου σε κάθε αγώνα».
Κωνσταντίνος Τακιδέλλης (Yacar Sport) : «Είχαμε έναν πολύ όμορφο αγώνα και χαίρομαι που καταφέρα να βρεθώ στο βάθρο. Ήταν αρκετά δύσκολο, γιατί με το συγκεκριμένο Crosscar τρέχω για πρώτη φορά. Θέλω να ευχαριστήσω τους Λάμπρο Αθανασούλα και Γιώργο Ζυμαρίδη, οι οποίοι με βοήθησαν στο στήσιμο».
Νίκος Θωμά (Semog Bravo Sport) : «Η ημέρα ήταν καλή για εμάς σε γενικές γραμμές. Ξεκινήσαμε με το δεξί, αλλά ένα μικρό πρόβλημα με τον επιλογέα με έβγαλε εκτός ρυθμού. Παρ’ όλα αυτά ανεβήκαμε στο βάθρο και είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια»