Σε περιπτώσεις κίνησης των αγωνιζόμενων πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Γενικός Κανονισμός Ταχύτητας 2017 (αρ.15, παρ.4.2) προβλέπει πως «ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να δείχνει από πού πρέπει να περάσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με ασφάλεια από το προβληματικό σημείο της διαδρομής της πίστας, χωρίς να χάνουν την θερμοκρασία τους τα ελαστικά των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό οι οργανωτές πρέπει να επιλέγουν αυτοκίνητο ασφαλείας με ικανές επιδόσεις που θα μπορεί να διατηρήσει ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό στην πίστα».
Κατά την εν κινήσει επανεκκίνηση του 2ου αγώνα του Ενιαίου ΣΟΑΑ στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017, ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν περί τα 15 δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργός από τον ρυθμό αγώνα των Skoda Fabia. Αυτό αποδεικνύεται από το γυρολόγιο [1] του πρωτοπόρου -κατά την επανεκκίνηση- του αγώνα, Γιάννη Χαραλαμπόπουλου (σύμφωνα με το οποίο ο δεύτερος γύρος του πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε χρόνο 1:31..320, ενώ ο τελευταίος του αγωνιστικός ήταν στο 1:16.308) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Γ. Χαραλαμπόπουλος βρισκόταν σε απόσταση λίγων μέτρων από το αυτοκίνητο ασφαλείας τόσο στον πρώτο [2] όσο και στον δεύτερο γύρο [3] πριν την αποχώρηση του τελευταίου, όπως αποδεικνύει το τηλεοπτικό υλικό.
Δεδομενου ότι κάθε οδηγός ενημερώθηκε από τον Αλυτάρχη ότι η εκκίνηση θα γινόταν εν κινήσει, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θεωρεί ότι τήρησε απαρέγκλιτα τον Γενικό Κανονισμό Ταχύτητας 2017.
[1] Γυρολόγιο 2ου αγώνα Ενιαίου Μεγάρων
[2]
[3]