Πάμε πίσω στο μακρινό, βρε πώς περνάν τα χρόνια, 2000 στην εποχή που τα saxoralla μεσουρανούσαν και οι κόντρες με τα punto gt καλά κρατούσαν (όχι ότι δεν γίνεται το ίδιο και σήμερα). Τότε,λοιπόν, που εάν βλέπαμε κανένα clio δίλιτρο στο δρόμο το θαυμάζαμε σαν να βλέπαμε δεν ξέρω και εγώ τι….
Στα μικρά hatchback όλα κυλούσαν ήρεμα και βάση σχεδίου μέχρι που αποφάσισαν κάτι τυπάκια στην Διέπη της Γαλλίας ( έδρα της Renaultsport) να κάνουν την επανάστασή τους…. την είχαν ξανακάνει βέβαια με το 5άρι turbo….
Πήραν το Clio με τον κινητήρα των 2 λίτρων και του άλλαξαν τα φώτα…..
Δεν τους άρεσε ούτε το μοτέρ αλλά ούτε και η θέση που είχε και έτσι αποφάσισαν να δανειστούν το 3λιτρο 24βάλβιδο μοτέρ από τη Laguna και να το βάλουν να κάτσει αναπαυτικά στην θέση των πίσω καθισμάτων του Clio…. όλα τα άλλα ήταν εύκολα μετά!!! Οι αναρτήσεις φυσικά δεν έμειναν οι ίδιες, ούτε τα φτερά καθώς έπρεπε να χωρέσουν οι 17άρες ζάντες με τα 205/50 ελαστικά εμπρός και 235/45 πίσω!!! Το σασμάν ήταν εξάρι χειροκίνητο φυσικά και η κίνηση στον πίσω άξονα….
Το αποτέλεσμα; Μοναδικό…. Ένα Clio σαν να είχε πάρει αναβολικά έτοιμο να κατασπαράξει τα πάντα στο πέρασμά του με ένα μικρό προβληματάκι: μέσα στα “πάντα” ήταν και ο οδηγός του….!!!!
30 κιλά ροπή και 230 άλογα (255 στο facelift) δεν τρομάζουν στις μέρες μας αλλά τότε…. ;;
Η βασική του ανωμαλία ήταν η οδική του συμπεριφορά…. Τα αρχικά “μούτρα” ακολουθούσε η σφαλιάρα του κώλου και μετά το κράσπεδο, ο τοίχος ,ο γκρεμός και άλλα χαρωπά…. Το ίδιο γινόταν και αν ήθελες να το παίξεις drift king….
Μέσα στα θύματά του και δύο δημοσιογράφοι που δοκίμασαν να τα βάλουν μαζί του….
Φυσικά υπάρχουν και τρελοί που τα βελτιώνουν και τα καίνε απ το πρωί μέχρι του βράδυ….
Πάρτε μια γεύση από ένα κομπρεσοράτο
Το αμάξι είναι ο ορισμός της ανωμαλίας…..
ΤΟ ΘΕΛΩ (άτιμη κρίση)