Ο νέος ιταλικός κινητήρας του Maranello αναγνωρίστηκε από τους εκλέκτορες για την ελαστικότητά του και την ιδιαίτερα βελτιωμένη αποδοτικότητα σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό που αντικατέστησε.
Το βραβείο για το μοτέρ της Ferrari από την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη, πήρε και το βραβείο των κατηγοριών Performance Engine, New Engine και κατηγορίας 3,0 έως 4,0 λίτρα.
Ο Graham Johnson, αντιπρόεδρος των the International Engine of the Year Awards εξηγώντας γιατί το τιμ των 63 εκλεκτόρων διάλεξαν το μοτέρ της Ferrari είπε: «Είναι ένα γιγάντιο βήμα προς τα εμπρός για τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες στους τομείς της αποδοτικότητας, των επιδόσεων και της ελαστικότητας στη χρήση». Και ολοκλήρωσε, «είναι πράγματι ο καλύτερος κινητήρας σε παραγωγή σήμερα και θα τον μνημονεύουμε κάποτε ως έναν από τους καλύτερους όλων των εποχών».
Ο αλουμινένιος 3,9λιτρος twin-turbo της 488 GTB αποδίδει 669 PS/8.000rpm και 77,5 kgm/3.000 rpm, με τυποποιημένες εκπομπές CO2 260 g/km και αντίστοιχη κατανάλωση 11,4lt/100 km. O προκάτοχός του, ο ατμοσφαιρικός 4,5λιτρος V8 που φορούσε η 458 Italia, απέδιδε 570 PS/9.000 rpm και 55,0 kgm/6.000 rpm, ενώ κατανάλωνε κατά EU 13,3 lt/100 km και εξέπεμπε 307 g/km CO2.
H Ferrari κέρδισε επίσης το βραβείο για τους κινητήρες πάνω από τα τέσσερα λίτρα με τον ατμοσφαιρικό 6,3λιτρο V12 που κινεί την F12 Berlinetta και F12tdf.