Όπως πριν από ακριβώς μια εβδομάδα στην Ουγγαρία, ο Χάμιλτον εκκινούσε 2ος με τον Ροσμπεργκ 1ο, και χάρη σε μια εκπληκτική εκκίνηση πέρασε στην κορυφή από την πρώτη στροφή και μετά… χάθηκε στον ορίζοντα!
Ο αγώνας στην πίστα του Χόκενχαϊμ ήταν άνευρος καθώς μέχρι το τέλος δεν είδαμε ούτε… μάχη εντός της πρώτης δεκάδας. Φρόντισε γι’ αυτό και ο Νίκο Ρόσμπεργκ που ήταν στην pole position και κατέληξε στην τέταρτη θέση, καθώς τον πέρασε όχι μόνο ο Χάμιλτον, αλλά και ο Φερστάπεν και ο Ρικιάρντο μετά την πρώτη στροφή.
Σταδιακά οι οδηγοί άρχισαν να βάζουν τη μαλακή γόμα, ενώ ο Ρόσμπεργκ επέλεξε την πολύ μαλακή και μετά τα πρώτα πιτ στοπ δεν υπήρξε αλλαγή στην κατάταξη.
Στα αξιοσημείωτα, η διαφορετική στρατηγική για τους δύο πιλότους της Μercedes με τον Χάμιλτον να έχει τη μαλακή γόμα και τον Ρόσμπεργκ την πολύ μαλακή. Αντίστοιχα το ίδιο συνέβη και στη Red Bull, με τον Φερστάπεν να έχει βάλει την πολύ μαλακή γόμα και τον Ρικιάρντο τη μαλακή.
Ο Χάμιλτον έφτασε στον 24ο γύρο να μεγαλώνει την διαφορά του από τον Φερστάπεν, ενώ ο Ρόσμπεργκ βελτίωσε αρκετά μέχρι εκείνο το σημείο τους χρόνους και πλησίαζε τον Ρικιάρντο στην τρίτη θέση.
Πολύ πίσω από τις πρώτες θέσεις, ο Φελίπε Μάσα έκανε κακό αγώνα και έφτασε, λίγο πριν από τα μισά, να βρίσκεται στην 16η θέση από την 10η στην οποία εκκίνησε. Ο Βραζιλιάνος καθυστέρησε πολύ, επίσης, στο δεύτερο πιτ στοπ του καθώς δεν κούμπωνε ο πίσω αριστερός τροχός.
Στον 29ο γύρο στο δικό του πιτ στοπ ο Ρόσμπεργκ έβαλε τη μαλακή γόμα. Έναν γύρo μετά μπήκε ο Φερστάπεν, επίσης, για την μαλακή γόμα, ο Γερμανός βγήκε πίσω από τον Ολλανδό και φάνηκε σαν ο οδηγός της Mercedes να ώθησε εκτός πίστας τον πιλότο της Red Bull. Ο Ρόσμπεργκ επικαλέστηκε αλλαγή γραμμής στο φρενάρισμα και ότι είχε πρόβλημα στο τιμόνι (το replay δεν τον δικαίωσε), ωστόσο δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Στα μισά του αγώνα, ο Χάμιλτον έβαλε φρέσκια πολύ μαλακή γόμα και εξακολουθούσε να είναι πρώτος στο… χαλαρό μετά την έξοδό του από τα πιτ. Το μονοθέσιο του Ρόσμπεργκ άρχισε να παίρνει… μπρος και έκανε το ταχύτερο χρόνο με 1:19.681 στον 37ο γύρο, ωστόσο δεν κέρδιζε θέσεις στην πίστα, ενώ στους 40 γύρους η διαφορά ήταν στα 7.3 η διαφορά από τον Χάμιλτον.
Μάχη γινόταν ανάμεσα και στις δύο Red Bull με τον Ρικιάρντο να κάνει συνεχώς ταχύτερα περάσματα και τελικά να περνά τον Φερστάπεν στο ίδιο χρονικό σημείο.
Στον 45ο γύρο μπήκε τελικά στα πιτ ο Ρόσμπεργκ για να εκτίσει την ποινή του, έβαλε και φρέσκο σετ μαλακής γόμας και βγήκε πάλι στον αγώνα έκτος.
Ο Χάμιλτον έκανε… περίπατο στην πίστα παρά το γεγονός ότι ο Ρικιάρντο μείωσε τη διαφορά στα 6,5 δευτερόλεπτα σε τρεις γύρους. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πίεσε με τη σειρά του δύο γύρους και ανέβασε τη διαφορά στα 7 δευτερόλεπτα… Και συνέχισε την… βόλτα του στο Χόκενχαϊμ.
Τώρα ο Βρετανός πιλότος μπορεί να απολαύσει και μίνι… διακοπές καθώς ο επόμενος αγώνας είναι στις 28 Αυγούστου στο Σπα. Ο Ρόσμπεργκ θα έχει, επίσης τον χρόνο για ανασύνταξη δυνάμεων, περισσυλογή και αναζήτηση όσων πήγαν λάθος (και) στη Γερμανία.
Ειδική μνεία, φυσικά, και στο 2-3 της Red Bull, που χάρη στους βαθμούς των Ρικιάρντο και Φερστάπεν, πέρασε στην δεύτεη θέση των κατασκευαστών αφήνοντας πίσω τη Ferrari.
Η κατάταξη στο γερμανικό Γκραν Πρι:
Βαθμολογία οδηγών
Χάμιλτον 219
Ρόσμπεργκ 198
Ρικιάρντο 133
Ράικονεν 122
Φέτελ 120
Φερστάπεν 115
Μπότας 58
Πέρεζ 48
Μάσα 38