Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes.
Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.
Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρινγκ, με αποκλειστικές συνεντεύξεις και ρεπορτάζ, ενώ, μεταξύ άλλων, μεταδόθηκε και μια αποκλειστική συνέντευξη του οδηγού της Ferrari, Κάρλος Σάινθ. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1789350/o-carlos-sainz-apokleistika-se-ant1-ant1-
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 13ο GRAND PRIX ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΙΟΥΛΙΟΥ
Το πρωτάθλημα της Formula 1, αποκτά συνεχώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αφού κάθε αγώνας είναι απρόβλεπτος και είναι σίγουρα η καλύτερη χρονιά με τους νέους κανονισμούς. Διανύουμε μια συγκλονιστική φάση με 4ο διαφορετικό νικητή, σε ισάριθμους αγώνες και γίνονται τρομερές μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις στο βάθρο. Το ουγγρικό Grand Prix, είχε απρόβλεπτη συναρπαστική τροπή, συνεχείς αλλαγές, διαφορετικές στρατηγικές, απίστευτες μάχες για θέσεις, συγκρούσεις, δράμα και νεύρα, κυρίως πολλά νεύρα από τον Φερστάπεν, αλλά και τον Νόρις, τους δύο μεγάλους χαμένους στον 13ο αγώνα της σεζόν.
To σβήσιμο των κόκκινων φώτων, βρήκε τον Νόρις να κοντράρει τον Πιάστρι στριμώχνοντάς τον δεξιά, και τον Φερστάπεν να βρίσκει χώρο από την εξωτερική. Ο Βρετανός κατάλαβε το λάθος του, άνοιξε πορεία, ο Πιάστρι βρήκε χώρο και έστριψε πρώτος. Ο Φερστάπεν βρέθηκε εκτός πίστας, δεν έκοψε και ξαναμπήκε μπροστά από τον Νόρις. Αναγκάστηκε να δώσει πίσω τη θέση, ενώ δεν ήθελε, καθώς οι αγωνοδίκες εξέταζαν το συμβάν για να του επιβάλλουν ποινή. Όπως αναμενόταν, η μέση γόμα ήταν η προτιμητέα στην εκκίνηση: 13 οδηγοί την επέλεξαν για το πρώτο μέρος, ενώ 4 εκκίνησαν με τη μαλακή, που αποδείχτηκε λάθος επιλογή. Οι υπόλοιποι 3 εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα. Όλοι σχεδόν οι οδηγοί, ακολούθησαν στρατηγική δύο αλλαγών. Σε αντίθεση με ό,τι μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν, ο Φερστάπεν, που διατηρούσε την 3η θέση μετά την παραχώρηση της 2ης θέσης στο Νόρις, δεν αντέδρασε έγκαιρα στην είσοδο των αντιπάλων του στα πιτ. Έτσι, στην πρώτη σειρά αλλαγών, έχασε την 3η θέση από τον Χάμιλτον και στη 2η σειρά αλλαγών, έχασε και την 4η θέση από τον Λεκλέρκ. Κατάφερε να πάρει πίσω την 4η θέση από τη Ferrari, κινούμενος ταχύτερα στο τελευταίο μέρος, πέρασε τον Μονεγάσκο και πίεσε να περάσει και τη Mercedes. Ο Χάμιλτον έπαιξε σκληρή άμυνα, ο Φερστάπεν, που του έφταιγαν όλα, έκανε λάθος, χτύπησαν και έχασε εκ νέου την 4η θέση από τον Λεκλέρκ. Η Red Bull απογειώθηκε από το χτύπημα και ο Ολλανδός πρωταθλητής στάθηκε τυχερός, που μπόρεσε να συνεχίσει και να τερματίσει. Δείτε το βίντεο εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1789365/tromeri-maxi-hamilton-verstappen-ston-35o-gyro
Στη McLaren, προσπαθώντας να σιγουρέψουν ότι ο Νόρις θα έμενε μπροστά από τον Χάμιλτον, τον έβαλαν νωρίτερα για τη 2η αλλαγή, με αποτέλεσμα να βρεθεί μπροστά από τον Πιάστρι, όταν ο Αυστραλός ολοκλήρωσε το 2ο πιτ στοπ του (undercut). Ο Νόρις είχε την ταχύτητα για να κερδίσει, αλλά η ομάδα ζήτησε ν’ αλλάξουν θέσεις, κάτι που ο Βρετανός υιοθέτησε απρόθυμα, καθυστερώντας χαρακτηριστικά και γκρινιάζοντας. Το πέσιμο της καρό σημαίας, βρήκε τον ψύχραιμο Πιάστρι, να πανηγυρίζει την 1η του νίκη, τον Νόρις κακόκεφο, τον Χάμιλτον να γράφει ιστορία, ανεβαίνοντας για 200στη φορά στο βάθρο και τον Φερστάπεν να βρίζει θεούς και δαίμονες. Ο Χάμιλτον έχει βρεθεί 200 φορές στο βάθρο σε 345 εκκινήσεις, ένα ποσοστό 58%. Για τη McLaren ήταν η 185η νίκη στην ιστορία της και το 49ο 1-2. Το προηγούμενο ήταν στη Μόντσα το 2021, ο Νόρις πάλι ήταν 2ος και ο Ρικιάρντο είχε κερδίσει. Μετά το τέλος του αγώνα, ο Πιάστρι δήλωσε: «Είναι κάτι πολύ, πολύ ξεχωριστό. Αυτό είναι πραγματικά το όνειρο που είχα από παιδί, να ανέβω στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Formula 1. Tα πράγματα μπλέχτηκαν λίγο στο τέλος, αλλά βρέθηκα στη σωστή θέση στην εκκίνηση. Ευχαριστώ την ομάδα μου για την καταπληκτική προσπάθεια και το καταπληκτικό μονοθέσιο. Είναι τρομερά διασκεδαστικό να αγωνίζεσαι για τη McLaren, οπότε δεν μπορώ να τους ευχαριστήσω αρκετά, που μου έδωσαν την ευκαιρία να είμαι στη Formula 1 και να μπορέσω να κερδίσω μαζί τους, μετά από 18 μήνες. Eίναι μια απίστευτη αίσθηση». Ο Πιάστρι είναι ο 115ος νικητής στην ιστορία της Formula 1 και ο μόνος που έχει γεννηθεί τον 21ο αιώνα.