Η Ferrari, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του ξένου τύπου, φαίνεται πως είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα προκειμένου να επιστρέψει στο Μαρανέλο ο Ρος Μπρον.
Στόχος της ,φυσικά, η δημιουργία της dream team του παρελθόντος…
Υπήρχε, φυσικά, ο Μίκαελ: το απόλυτο αγωνιστικό ρομπότ που δεν έβγαινε ποτέ εκτός λειτουργίας, αυτός που συνεννοούνταν άψογα με τους μηχανικούς του και τους έδινε να καταλάβουν ακριβώς τι χρειαζόταν η «Κόκκινη» προκειμένου να βελτιωθεί, ενώ ήταν τόσο διαολεμένα γρήγορος σε όλες τις αγωνιστικές συνθήκες, που το να τον κερδίσεις έχοντας εξίσου ταχύ μονοθέσιο με το δικό του έμοιαζε με σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Από την άλλη, ήταν και ο Ζαν Τοντ: η ήρεμη Γαλλική δύναμη στο μποξ της Ferrari, ο οποίος κινούσε μαεστρικά τα νήματα της απλησίαστης πρωταθλήτριας εκτός κόκπτιτ.
Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον Ρος Μπρον: ο Βρετανός έμεινε επί σχεδόν μία δεκαετία στην Σκουντερία (1997-2006) και βοήθησε τα μέγιστα- καθότι ήταν ο βασιλιάς της στρατηγικής- στην αναβίωση της αυτοκρατορίας της ιταλικής ομάδας, που μεταφράστηκε σε 6 συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών και 5 οδηγών.
Μια δεκαετία αργότερα, και με τον τελευταίο της πρωταθλήματα να χάνεται στο βάθος του χρόνου (Ράικονεν το 2007), η Ferrari θέλει να στήσει εκ νέου την dream team που την οδηγούσε σε αλλεπάλληλες σαμπάνιες: ο Σεμπάστιαν Φέτελ μπορεί να μην είναι στο επίπεδο του Μίκαελ Σουμάχερ, όμως δεν απέχει και πάρα πολύ από αυτό- όπως αποδεικνύουν οι 4 παγκόσμιοι τίτλοι του. Επίσης, είναι και αυτός Γερμανός, οπότε ο συμβολισμός είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Ο Ζαν Τοντ είναι πρόεδρος της FIA και, ως εκ τούτου, μπαίνει αυτομάτως ένα x δίπλα στο όνομά του, όμως ο Ρος Μπρον είναι…
Συνταξιούχος- αυτό είναι: από το 2013 έχει παρατήσει την ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα της F1 και η Ferrari, θέλοντας να «γκρεμίσει» την κυριαρχία της Μερσέντες, επιθυμεί σαν τρελή να τον ντύσει εκ νέου στα κόκκινα, προκειμένου να της δείξει τον δρόμο για την κορυφή.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το motorsport.com, ο Μαουρίσιο Αριβαμπένε έχει ήδη συναντηθεί με τον Βρετανό, ο οποίος, όμως, εκφράζει τις επιφυλάξεις του να επιστρέψει στην «ενεργό δράση»- έστω κι έχοντας συμβουλευτικό ρόλο στην ομάδα.
Η ανησυχία του είναι κάτι παραπάνω από κατανοητή- ειδικά από τη στιγμή που συνεργαζόταν με τη Μερσέντες τα προηγούμενα χρόνια- όμως μια επιστροφή στο μέλλον για τη Ferrari μ’ έναν Γερμανό πιλότο και τον Ρος Μπρον στο πλευρό του, είναι κάτι παραπάνω από δελεαστική.