Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που δεν τους αρέσει η φιλοσοφία GTI και προτιμούν κάτι πιο «ογκώδες» για να κάνουν τις μετακινήσεις τους. Βέβαια αυτό δεν τους στερεί το δικαίωμα να θέλουν να μετακινηθούν εξίσου σβέλτα με ασφάλεια και άνεση.
Η σημερινή μας περίπτωση είναι μία τέτοια. Ο Σωτήρης Αρμυράς είναι ένας καθημερινός άνθρωπος που θέλει να μετακινείτε με στυλ, άποψη και γρηγοράδα. Έτσι κατέληξε σε μια «οικογενειακή» (θα την λέγανε οι περισσότεροι) λύση που σίγουρα δεν σου γεμίζει το μάτι.
Αυτό είναι και το θετικό. Κάθεσαι στο φαναράκι σου με το σπορ αυτοκίνητο σου και έρχεται δίπλα ένα Mondeo ST 2.5 που είσαι που ακούγεται. Τι θα περίμενες; Ότι θα φας καμιά 10αριά κολώνες χωρίς να καταλάβεις καν τι έγινε;
Ο Σωτήρης αποφάσισε λοιπόν να αγοράσει το εν λόγο Ford Mondeo ST και με την βοήθεια της Lazanas Sport στην Πάτρα, της Montune Performance και του φίλου του Νίκου Σπέη της RS Motorsport, να το κάνει ένα καθημερινό όπλο όπου «δεν το πιάνει» το μάτι.
Το αυτοκίνητο μετά από όλα τα καλούδια που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά πιο κάτω, έχει δυναμομετρηθεί στην GearTech με δυναμόμετρο DynaPack 4000 και με Stock Engine 2521cc – 5 Cylindres 20V kai έβγαλε 282hp με 470Nm ροπής.
Αν αυτό δεν είναι πλέον ένα γρήγορο καθημερινό αυτοκίνητο τότε ποιο είναι; Ο Σωτήρης σίγουρα πλέον είναι από τους πιο «γρήγορους κυριλάτους» της Πάτρας και πάει κάθε μέρα στην δουλειά του στο Πυροσβεστικό Σώμα και «βάζει φωτιές» στους συναδέλφους του με μπάσο της εξάτμισής του.
Τα σκασίδια είναι μέσα στο πρόγραμμα, ενώ πραγματικά το αυτοκίνητο δεν σταματάς να το ευχαριστιέσαι στην οδήγηση αφού σε προδιαθέτει όλη την ώρα να πατάς το γκάζι ακούγοντας την εισαγωγή και την εξάτμιση σε ένα ρεσιτάλ ήχων.
Το αυτοκίνητο κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς εντός και εκτός πόλης αλλά το εντυπωσιακό είναι το πώς «καταπίνει» τα χλμ στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο. Με την βοήθεια της τεχνολογίας η FORD έχει φτιάξει ένα πραγματικό όχημα για ταξίδια όπου σε μεταφέρει με ασφάλεια και ταχύτητα παντού. Το Adaptive Cruise Control είναι ένα από τα εντυπωσιακά επιτεύγματα της τεχνολογίας που διαθέτει το αυτοκίνητο, κάνοντας της ζωή του οδηγού πολύ πιο ευχάριστη.
FORD MONDEO 2.5 ST stage 1
KN Air Filter με σωλήνα εισαγωγής και κολάρα SAMCO από Mountune Performance
Πολλαπλή Εισαγωγής από Mountune Performance
Πολλαπλασιαστές από την Okada
Μεταλλική σκάστρα από την Mountune Performance
Ψυγείο Λαδιού από Focus RS MK2
DownPipe Φ76 και sporτ καταλύτη της Mountune Performance
Εξάτμιση από καταλύτη και πίσω της Milltek Sport Φ76 με μονά τελικά Φ76
Δίσκο πλατό και ρουλεμάν από Focus RS MK2
Μπλοκέ διαφορικό από Focus RS MK2 της Quaife
Ανάρτηση Bilstein Κίτρινη B8
Ελατήρια Eibach pro kit black series
Αναπρογραμματισμός Superchips Bluefin stage 3+++ από την RS Motorsports (Νίκος Σπέης Ιακύνθου 1 Αγ. Παρασκευή)
Μπαρόμετρο της Defi (τοποθέτηση Peteformance Service)