Με αίθριο καιρό, θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 43 βαθμούς Κελσίου υποδέχτηκε σήμερα ομάδες και οδηγούς το Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο της Σαγκάη.
Η πρώτη περίοδος δοκιμών έκρυβε προβλήματα για το Felipe Massa που έχασε τον έλεγχο στη στροφή 6 πριν ακόμη συμπληρώσει γρήγορο γύρο. Ο Βραζιλιάνος είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό. Κατάφερε να επιστρέψει στα πιτ και όταν βγήκε ξανά στην πίστα μετά από μισή ώρα έπαθε ακριβώς το ίδιο, στο ίδιο σημείο. Η περίοδος διεκόπη για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα και οι Williams σταμάτησαν αμφότερες καθώς οι μηχανικοί της Βρετανικής ομάδας εξετάζουν το θέμα. Προφανώς αν δεν το λύσουν δε θα εμφανιστούν ξανά στην πίστα οι Massa και Bottas.
Από την Pirelli είπαν ότι το πρόβλημα συνδέεται με απώλεια πίεσης του ελαστικού ενώ από τη Williams έχουμε επικεντρώσει την προσοχή τους στη ζάντα. Παρότι το σχήμα της δεν έχει αλλάξει, έχει αλλάξει η διαμόρφωση του αεραγωγού των φρένων. Μένει να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη. Πρόβλημα πάντως με το πίσω αριστερό ελαστικό είχε και ο Kevin Magnussen όμως σύμφωνα με τους μηχανικούς της Renault αυτό προκλήθηκε από κατάρρευση της ανάρτησης.
Η αστοχία της Renault προκάλεσε διακοπή της περιόδου και όταν αυτή ξανάρχισε απέμεναν 7 λεπτά στα οποία οι οδηγοί της Mercedes με τη μαλακή γόμα έκαναν αλλεπάλληλες προσπάθειες γρήγορων γύρων. Ταχύτερος αποδείχτηκε ο Rosberg που γύρισε όμως αργά στα πιτ μένει να δούμε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην υβριδική μηχανή της Mercedes.
Ο Hamilton από την πλευρά του φάνηκε να μην έχει βρει το σετάρισμα που θέλει στην W07έτσι δεν απέφυγε μερικά θεαματικά μπλοκαρίσματα, τετακέ και στιγμιαίες εξόδους από την πίστα. Ο Esteban Gutierrez δε μπόρεσε να σημειώσει χρόνο για λογαριασμό της Haas καθώς το μονοθέσιο του είχε πρόβλημα στα ηλεκτρικά.
Συνολικά οι χρόνοι της 1η περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο Κινέζικο GP ήταν:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:38.037 | 1:38.037 | 16 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:38.183 | +0.146 | 16 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:38.665 | +0.628 | 12 |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | 1:39.061 | +1.024 | 13 |
5 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:39.155 | +1.118 | 11 |
6 | Daniil Kvyat | Red Bull Racing | 1:39.625 | +1.588 | 14 |
7 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso | 1:39.676 | +1.639 | 12 |
8 | Jenson Button | McLaren | 1:39.974 | +1.937 | 11 |
9 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:40.169 | +2.132 | 13 |
10 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:40.232 | +2.195 | 13 |
11 | Sergio Perez | Force India | 1:40.347 | +2.310 | 15 |
12 | Fernando Alonso | McLaren | 1:40.538 | +2.501 | 11 |
13 | Valtteri Bottas | Williams | 1:40.828 | +2.791 | 10 |
14 | Romain Grosjean | Haas F1 Team | 1:41.358 | +3.321 | 9 |
15 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:41.393 | +3.356 | 18 |
16 | Rio Haryanto | Manor Racing | 1:41.614 | +3.577 | 20 |
17 | Jolyon Palmer | RenaultF1Team | 1:41.816 | +3.779 | 16 |
18 | Pascal Wehrlein | Manor Racing | 1:42.908 | +4.871 | 14 |
19 | Felipe Nasr | Sauber | 1:42.980 | +4.943 | 8 |
20 | Kevin Magnussen | RenaultF1Team | 6 | ||
21 | Esteban Gutierrez | Haas F1 Team | 2 | ||
22 | Felipe Massa | Williams | 4 |
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι Ferrari έβαλαν την πολύ μαλακή γόμα λίγο πριν το φινάλε και σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους της ημέρας. Ταχύτερος όλων ο Kimi Raikkonen. Ο Iceman ήταν ο μόνος που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:37. Οι Rosberg και Hamilton ακολουθούσαν με μικρή σχετικά διαφορά – σημειωτέον ότι και οι Mercedes σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τους με τη πολύ μαλακή γόμα. Οι Ferrari έδειξαν σταθερές με τη μέση και τη μαλακή γόμα και γρήγορες με την πολύ μαλακή γόμα. Μένει να δούμε αν θα μπορέσουν και αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές (10:00 ώρα Ελλάδος) να υποσκελίσουν τις Mercedes θέτοντας τις βάσεις για την πρώτη τους φετινή νίκη.
Τα προβλήματα συνεχίστηκαν για τον Gutierrez που είδε τα πίσω φρένα της Haas να πιάνουν φωτιά στην προσπάθειά του να σημειώσει χρόνο. Ο Μεξικάνος είναι ο πιο αργός εκ των 21 οδηγών που συμμετείχαν στο FP2. Εκτός έμεινε ο Magnussenκαθώς οι μηχανικοί της εταιρείας έψαχναν να βρουν τι ακριβώς συνέβη στην πίσω ανάρτηση. Αντίθετα στη Williams έλυσαν το θέμα και οι Massa/Bottas συμμετείχαν στη 2η περίοδο. Από την Pirelli αποσαφηνίστηκε πως σε καμία από τις δυο περιπτώσεις (Massa/Magnussen) δεν υπήρχε θέμα με τα ελαστικά.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:36.896 | 35 | |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:37.005 | +0.109 | 33 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:37.133 | +0.237 | 33 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:37.329 | +0.433 | 33 |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | 1:38.143 | +1.247 | 31 |
6 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:38.268 | +1.372 | 28 |
7 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:38.527 | +1.631 | 31 |
8 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso | 1:38.542 | +1.646 | 32 |
9 | Sergio Perez | Force India | 1:38.569 | +1.673 | 31 |
10 | Valtteri Bottas | Williams | 1:38.723 | +1.827 | 34 |
11 | Fernando Alonso | McLaren | 1:38.728 | +1.832 | 31 |
12 | Jenson Button | McLaren | 1:38.828 | +1.932 | 28 |
13 | Daniil Kvyat | Red Bull Racing | 1:39.178 | +2.282 | 31 |
14 | Felipe Massa | Williams | 1:39.214 | +2.318 | 34 |
15 | Jolyon Palmer | Renault F1 Team | 1:39.774 | +2.878 | 32 |
16 | Romain Grosjean | Haas F1 Team | 1:39.890 | +2.994 | 22 |
17 | Pascal Wehrlein | Manor Racing | 1:39.941 | +3.045 | 36 |
18 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:39.979 | +3.083 | 35 |
19 | Rio Haryanto | Manor Racing | 1:40.550 | +3.654 | 33 |
20 | Felipe Nasr | Sauber | 1:41.066 | +4.170 | 32 |
21 | Esteban Gutierrez | Haas F1 Team | 1:42.954 | +6.058 | 4 |