Ο 3ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 ήταν ιδιαίτερα θεαματικός, με διεκδικήσεις θέσης ή ανατροπή των προγνωστικών σε όλες τις κατηγορίες.
Παράλληλα με το ΠΠΤ πραγματοποιήθηκε και το Έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge, με πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς αλλά και έμπειρους οδηγούς αγώνων με ξεχωριστές κατασκευές, να δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θεσμό. Μπορεί ο καυτός ήλιος και η πολλή υγρασία να δυσκόλεψαν οδηγούς, αυτοκίνητα και θεατές, όμως στο τέλος όλοι έφυγαν με ένα χαμόγελο ικανοποίησης ζωγραφισμένο στα χείλη. Ας δούμε όμως αναλυτικά πώς εξελίχθηκε κάθε αγώνας.
Stock
Την Κυριακή, ο Δ. Δημολάς με Audi TTS ήταν και πάλι ο ταχύτερος της κατηγορίας Stock. Δεν επανέλαβε το 1:07.956 που είχε γράψει στο 1ο σκέλος, όμως με συνολικό χρόνο 5:44.581 έμεινε μπροστά από τον «0+» με Lotus Elise 111S, ο οποίος χρειάστηκε 5:53.339. Την 3η θέση κατέκτησε ο Ι. Κοντογεωργίου με SEAT Leon, ένας οδηγός ο οποίος όμως δεν είχε αγωνιστεί στο σκέλος του Σαββάτου, με χρόνο 6:03.552. Πιο πίσω, ο Δ. Καροφυλάκης (SEAT Leon Cupra R) βελτίωσε την επίδοσή του, με συνολικό χρόνο 6:11.596. Ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTI), ο οποίος το Σάββατο ήταν 3ος, την Κυριακή αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα που δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 5η θέση.
Sport
Το ζευγάρι της κορυφής στην κατηγορία Sport, Ε. Ντελμπεντέρης (Mazda MX-5) και Σ. Σταύρου (Peugeot 106), είχε άλλη μια πολύ όμορφη μάχη. Αρχικά ο πρώτος ήταν γρηγορότερος κατά 1-2 δέκατα/γύρο, ενώ ο 3ο γύρος τους είχε διαφορά μόλις 6 χιλιοστά! Στη συνέχεια ο Σταύρου πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του σκέλους, 1:09.982, και ο Ντελμπεντέρης τον ταχύτερο δικό του, 1:10.093! Ο αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, όταν ο οδηγός του MX-5 έχασε λίγο από το ρυθμό του γράφοντας 1:10.808, ενώ το 106 έμεινε στο 1:10.195. Ο Σταύρου πήρε έτσι την 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:51.598, έναντι 5:52.046.
Στην 3η θέση βρέθηκε όπως και το Σάββατο ο Κ. Καίσαρ, με Peugeot 106 Rallye, με οριακή διαφορά από τον 4ο Χ. Καλοβυρνά με VW Golf GTi. Ο συνολικός χρόνος τους ήταν 6:07.398 και 6:07.463, ενώ ο Καλοβυρνάς σημείωσε ταχύτερο γύρο, με 1:12.619 έναντι 1:12.907. Πιο πίσω, ο Γ. Μητρόπουλος με Citroen AX, ο οποίος στο σκέλος του Σαββάτου δεν είχε ολοκληρώσει την προσπάθειά του, χρειάστηκε 6:10.715.
Extreme
Για πρώτη φορά σε αυτό τον αγώνα του HTTC εφαρμόστηκε ο νέος κανονισμός της κατηγορίας Extreme. Σύμφωνα με αυτόν, για την κατάταξη μετρά το άθροισμα των 4 καλύτερων γύρων του κάθε οδηγού, κι όχι και των 5, όπως συμβαίνει στις Stock και Sport. Ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi ανέβασε κι άλλο τον πήχη σε σχέση με το Σάββατο, γράφοντας μέχρι 1:04.365 και κερδίζοντας εύκολα την 1η θέση, με συνολικό χρόνο 4:18.806. Πίσω του, τη δική τους κόντρα συνέχισαν οι Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) και Α. Καραγιάννης (Opel Vectra). Αυτή τη φορά το MR2 έπεσε μέχρι το 1:05.982, ενώ το Vectra ως το 1:06.819. Αυτή ήταν και η τελική κατάταξη, με συνολική επίδοση 4:26.938 και 4:28.336, αντίστοιχα.
Στην 4η θέση, όπως είχε συμβεί και στο 1ο σκέλος, βρέθηκε ο Σ. Μπήτρος (Honda S2000) με 4:37.420. Αυτή τη φορά όμως απειλήθηκε από τον Κ. Κλωνάρη (Toyota Starlet), ο οποίος χρειάστηκε 4:40.989. Οι ταχύτεροι γύροι των δύο οδηγών ήταν αρκετά κοντά, με 1:08.909 και 1:09.153, αντίστοιχα. Μεταξύ των τριών μονοθεσίων U.S. Legends Cars που συμμετείχαν στο HTTC, γρηγορότερος ήταν ξανά ο Μ. Καλογηράτος. Ο πρώτος γύρος του ήταν ο καλύτερος (1:09.794) αλλά στη συνέχεια ο ρυθμός του ανέβηκε, οπότε χρειάστηκε συνολικά 4:43.316. Τον πλησίασε έτσι ο Δ. Αμαξόπουλος, του οποίου το Legend δεν είχε σλικ λάστιχα, με επίδοση 4:44.116 και ταχύτερο γύρο 1:10.641. Αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το 1ο σκέλος ήταν η επίδοση της Ι. Φαμπιάτου, με 4:49.950.