Είναι κάποιες στιγμές που σκέφτεσαι μέσα σου “αυτός ο άνθρωπος είναι μουρλός” ή “καλά αυτός έχει κάψει φλάντζα” ή “καλά ούτε φωτό μου δεν στέλνω με αυτόν”.
Υπάρχουν όμως και οι φορές που τα λες όλα αυτά μαζί και μάλιστα φωναχτά. Κάπως έτσι σκεφτόμαστε εμείς για τον Δημήτρη Αποστολόπουλο κοινά γνωστό ως “Αμερικάνος”. Ο Δημήτρης κατοικοεδρεύει στην Ναύπακτο και είναι αρκετά σε όλη την Ελλάδα καθώς από τα πρώτα του χρόνια στην Ελλάδα (καταγωγή από την Αμερική) ασχολήθηκε με τις extreme μορφές του motorsport.
Ξεκίνησε ως επαγγελματίας οδηγός σε αγώνες μοτοσυκλέτας, μετά πέρασε στο show με μηχανές, έπειτα στο drift και τώρα ασχολείται με το dragster. Τα τελευταία χρόνια οδηγάει κάτι παράξενο, αφού από έξω βλέπουμε ένα πανέμορφο Honda CRX αλλά μόλις καταλάβει κανείς ότι έχει κίνηση στους πίσω τροχούς και μόλις δεις τι μοτέρ φοράει τότε μας γεννούνται ερωτηματικά για το πόσο “ανώμαλος” είναι.
Ο Δημήτρης πήρε την καρότσα από ένα Honda CRX και την τροποποίησε έτσι ώστε να μπορέσει να περάσει άξονα πίσω ώστε να το κάνω πισωκίνητο. Το “μαμά” μοτέρ έχει πάρει πόδι και στην θέση του μπήκε μοτέρ από Honda S2000 το οποίο έχει δεχθεί μόνο περιφερειακές μετατροπές. Αυτά τα ολίγα είναι και η αιτία για το 11,1 που έκανε το αμάξι στην Θήβα αφήνοντας πολλά στόματα ανοιχτά.
Φυσικά τα “περίεργα” δεν τελειώνουν εδώ καθώς όπως θα δείτε και στις πιο κάτω φωτογραφίες η extreme βελτίωση που έχει δεχθεί το αμάξι είναι η τεραστίων διαστάσεων μπουκάλα του “νίτρο” η οποία προσθέτει στον κινητήρα 140ps ακόμα. Το αμάξι δηλώνει κάτι λίγο παραπάνω από 400 άλογα με σχεδόν μηδενική μηχανική βελτίωση.
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή ψάχνει υποστηρικτές για να κάνει ένα όνειρό του πραγματικότητα που είναι να ψεκάσει πάνω από +300ps.
Μέχρι σήμερα αμέριστοι συμπαραστάτες της προσπάθειας είναι η γυναίκα του Αγγέλα, η GEARTECH του Ζόμπολα Γιώργου, η Pantelis Exhaust, η MEMOS Performance και ο Κοντοχρήστος Παναγιώτης που έχει αναλάβει την Φανοποίια του αυτοκινήτου.