Στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών βρέθηκε η FORTUNE MOTORSPORT το 3ήμερο 28,29 & 30 Οκτωβρίου όπου πήρε μέρος στο EXTREME Track Days με τα Formula GLORIA B5.
Συνολικά 4 μονοθέσια GLORIA B5, ένα Formula Renault 1600 και 80 μοτοσυκλέτες πήρανε μέρος στο track day με συχνότητα 1 x 20λεπτο σκέλος για τις φόρμουλες και 3 x 20λεπτα σκέλη για τις μοτοσυκλέτες από τις 10.00π.μ. ως τις 18.00μ.μ.
Τα μονοθέσια GLORIA ολοκλήρωσαν το 3ήμερο συνολικά 36 οδηγικά σκέλη των 20 λεπτών με τους πιλότους Βακιρτζόγλου Χάρη, Κρητικάκη Νεκτάριο, Κρητικάκη Στέλιο, Λίτσα Νίκο, Σγουρό Πάνο, Τσίμπρη Δημήτρη και Χατζίκο Σωτήρη. Τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν για τα Formula GLORIA ήτανε τα slicks TOYO RS1 και τα καύσιμα της SHELL V-Power Racing.
Η θερμοκρασία κυμαινόταν μεταξύ 16oC και 21oC και η υγρασία κοντά στο 50%. Η πίστα είχε καλές συνθήκες πρόσφυσης και σε συνδυασμό με την μέτρια/σκληρή γόμα των ελαστικών οι χρόνοι για τα μονοθέσια κινήθηκαν χαμηλά. Συγκριτικά με το τελευταίο track day στις αρχές Σεπτεμβρίου με 35οC, 40% υγρασία και τα ίδια ελαστικά η απόδοση των μονοθεσίων ήτανε αρκετά βελτιωμένη και οι χρόνοι χαμηλότεροι επιβεβαιώνοντας την εξέλιξη των οδηγών σε οδηγικό και της ομάδας στο τεχνικό επίπεδο.
To τεχνικό επιτελείο της Fortune Motorsport αποτελούσανε οι Σωτηρόπουλος Χρήστος, Ταγκόπουλος Βαγγέλης και Francesco Giordano, με Team Manager τον Γιώργο Παπαμιχάλη και Αssistant Manager τον Γεωργάνα Δημήτρη.
Το επίσημο σύστημα χρονομέτρησης της πίστας έγραψε ταχύτερο γύρο του 3ήμερου ανάμεσα σε 80 μοτοσυκλέτες και 5 φόρμουλες το 1,20.20 του Τσίμπρη Δημήτρη με Formula GLORIA B5 στο 4 σκέλος της Κυριακής με καινούργιο σετ ελαστικών. Ο Τσίμπρης στο 5ο σκέλος ξεκίνησε με 1,20.60 μόλις από τον 3ο γύρο δείχνοντας ότι εύκολα θα σπάσει το 1,20.00 και θα κινηθεί χαμηλά στο 1,19.00, χρόνος πάρα πολύ καλός για μονοθέσιο F4 με σωληνωτό πλαίσιο, ιπποδύναμη 155hp και ελαστικά μέτριας/σκληρής γόμας. Ο οδηγός στον 4ο γύρο οδηγώντας ακριβώς στα όρια πίεσε λίγο παραπάνω στην έξοδο για την ευθεία κάνοντας πλαγιολίσθηση και φρέναρε έντονα με αποτέλεσμα να “κάψει” τα ελαστικά και αυτά να μην μπορούνε έπειτα να του δώσουνε την επιθυμητή πρόσφυση για να συνεχίσει τον γρήγορο ρυθμό οδήγησης.
Το 3ήμερο ολοκληρώθηκε με όλους τους οδηγούς ικανοποιημένους δίνοντας το επόμενο ραντεβού τους στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών στις 17 & 18 Δεκεμβρίου.