Τα “γυαλιά” από ότι φαίνεται θα βάλει σε πολλές Ευρωπαικές χώρες η Κυπριακή Δημοκρατία, αφού τολμά να μπει στην διαδικασία ώστε να νομοθετήσει, ώστε να βάλει κανόνες στις επιλογές και δυνατότητες εξέλιξης ενός αυτοκινήτου.
Η προσπάθεια ξεκίνησε από το 2006 από μια μικρή ομάδα ανθρώπων, με την Ρηγίνα να πρωτοστατεί ως πρόεδρος του νόμιμου σωματείου MITSUBISHI EVO CLUB CYPRUS και είναι μέλος μαζί με μηχανολόγους μέλη του σωματείου στην Επιτροπή Μεταφορών της Κυπριακής Βουλής καθώς και στο αρμόδιο Υπουργείο και τα τμήματα μεταφορών της Κυπριακής Κυβέρνησης.
Οι ενέργειες ήταν συντονισμένες, συγκεκριμένες και έφτασαν σε πολύ ψηλά κυβερνητικά στελέχη, με την ουσία να λέει πως πρέπει να ξεκαθαριστεί η κατάσταση και να μην είναι ο οδηγός έρμαιο στις ορέξεις του νόμου και των λειτουργών του.
Έτσι πλέον το νερό έχει μπει στο αυλάκι με την δημιουργία για το “Εγχειρίδιο Επιτρεπόμενων Μετατροπών”, ώστε ο νόμος να είναι σαφέστατος για τις επιλογές που σου δίνει και τις δυνατότητες βελτίωσης του οχήματός σου, ενώ θα συσταθεί ειδική επιτροπή στο Υπουργείο Μεταφορών, από έμπειρους Μηχανολόγους ώστε να ελέγχουν τα οχήματα, για να είναι ασφαλή στη δημόσια κυκλοφορία.
Έτσι η διαδικασία θα είναι απλή. Διαβάζεις το εγχειρίδιο, βλέπεις τις δυνατότητες και επιλογές σου και μια έναν έλεγχο από την επιτροπή θα μπορείς να κυκλοφορείς νόμιμος, έπειτα από γραπτή έγκριση.
Για παράδειγμα, το προς συζήτηση εγχειρίδιο προτείνει πως η διάμετρος της ζάντας θα μπορεί να είναι δύο νούμερα μεγαλύτερη από αυτή της εργοστασιακής εφαρμογής. Το μοτέρ θα μπορεί να δεχθεί αύξηση ιπποδύναμης μέχρι 20%, ενώ το ανώτατο όριο θορύβου θα είναι τα 105 db.
Πραγματικά ίσως είναι μια καλή λύση, που σίγουρα θα δημιουργήσει προβληματισμούς, αλλά σίγουρα θα δώσει άπειρες λύσεις σε αρκετούς Petrolheads που θέλουν το tuning στην ζωή τους.
Ευχόμαστε πραγματικά η προσπάθεια να έρθει εις πέρας άμεσα και να ακολουθήσουν και άλλες χώρες…