Το Climbkhana είναι η επόμενη γενιά της άκρως επιτυχημένης και βραβευμένης σειράς Gymkhana των “viral” βίντεος του Ken Block. Η νέα ιδέα έχει προέλθει “γεννημένη” από όλα τα προηγούμενα βίντεο με την επιθετική οδήγηση να είναι ο πρωταγωνιστής, σε ένα σκηνικό τρόμου σε δημόσιο δρόμο. Φυσικά το γνωστό μας Pikes Peak λίγο έξω από το Colorado, φάνταζε για όλη την ομάδα ιδανικός προορισμός.
Το Pikes Peak International Hill Climb είναι η πιο γνωστή ανάβαση στον κόσμο, αφού είναι και ο δεύτερος αρχαιότερος αγώνας (μετά το Indianapolis 500), που συνεχίζει να πραγματοποιείται στην Αμερική. Προσθέτοντας και το συναίσθημα του Block διότι είναι ένας από τους πρώτους αγώνες που έτρεξε, καταλαβαίνεται πως το βίντεο που ακολουθεί δεν θα σας αφήσει αδιάφορους. .
«Όταν ήμουν νέος, κάνοντας “ζάπινγκ” παρακολούθησα το “The Hill Pikes Peak International Climb” στην τηλεόραση μία ή δύο φορές», είπε ο Block. “Ακόμη και ως παιδί θυμάμαι να ονειρεύομαι να αγωνιστώ εκεί κάποια μέρα γιατί φαινόταν φαντασμαγορικό. Τελικά το έκανα, το 2005, αλλά ήταν σε ένα αυτοκίνητο Ομάδας N που δεν είχε μεγάλη δύναμη. Ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία λόγω της αναζήτησης ιπποδύναμης, αλλά μου άρεσε ο δρόμος και το βουνό – και πάντα ήθελα να επιστρέψω και να το κάνω σωστά. Έτσι, επέστρεψα για να οδηγήσω αλα Gymkhana με 1.400 ίππους. Αυτό πραγματικά είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! ”
Για το Block, η μαγνητοσκόπηση του Climbkhana στο Pikes Peak ήταν μια μοναδική ευκαιρία. Ενώ ο δρόμος κλείνει μία φορά το χρόνο για την ανάβαση στο βουνό, σε κανέναν δεν έχει δοθεί η δυνατότητα να μετατρέψει την τοποθεσία ορόσημο σε παιδική χαρά. Για τις ανάγκες των γυρισμάτων, ο Block έκανε για άλλη μια φορά τον φίλο και συνεργάτη του στο Hoonigan, Brian Scotto, αναπόσπαστο κομμάτι του βίντεο. Όμως σε αυτό το βίντεο προστέθηκε και ένα νέο πρόσωπο. Ο οκτώ φορές Πρωταθλητής του Pikes Peak International Hill Climb Jeff Zwart.
“Έχω αγωνιστεί στο Peak Peak για 16 χρόνια και νόμιζα ότι είχα δει τα πάντα. Έτσι αποφάσισα να βοηθήσω στο εγχείρημα και να παρακολουθήσω τις ικανότητες του Ken βασικά, αφού αποφάσισε να κάνει το επόμενο βίντεο του “μέσα στο σπίτι μου” και να βοηθήσω κατευθύνοντάς τον. Αρκεί μόνο να δηλώσω τον σεβασμό μου, για τον ίδιο και όλη την ομάδα του, τόσο στην αγωνιστική πλευρά όσο και στην πλευρά της παραγωγής!”
Για να αντιμετωπίσει τα ακραία φαινόμενα λόγο του υψομέτρου, ο Block ήξερε ότι θα χρειαζόταν περισσότερη ιπποδύναμη από αυτή του 1965 Ford Mustang Hoonicorn RTR. Έτσι το Hoonicorn V2 γεννήθηκε. Μια μηχανή 1.400 ίππων, twin-turbo με μεθανόλες δεν θα είχαν πρόβλημα να κάψουν τα Toyo R888R οποιαδήποτε στιγμή.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εκτός του υψομέτρου ήταν και οι καιρικές συνθήκες όπου ανάγκασαν την παραγωγή να καθυστερήσει πολύ την ολοκλήρωση των πλάνων, αφού μέσα σε διάστημα 12 μηνών έκαναν τρεις προσπάθειες.
“Αυτό το αυτοκίνητο είναι τρελό”, δήλωσε ο Block. “Αισθάνομαι ότι πραγματικά θέλει να με σκοτώσει! Πριν προσθέσουμε τα δύο τούρμπο, ήταν το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ. Τώρα είναι ακόμα αρκετά διασκεδαστικό το αυτοκίνητο, αλλά λιώνει τα λάστιχα πάρα πολύ γρήγορα. Ήταν κάτι δύσκολο για μένα να διαχειριστώ. Να οδηγήσεις ένα τόσο δυνατό αμάξι στο πιο επικίνδυνο βουνό, με αυτόν τον τρόπο είναι πρόσκληση. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που δεν πέθανα για να κάνω αυτό το βίντεο! ”