Το Σάββατο και την Κυριακή 26 και 27 Απριλίου 2025, ο Α.Ο.Π. διοργάνωσε την “LATSIS PARTS” Ανάβαση Πλατάνι-Πιτίτσα 2025, με 77 οδηγούς να δηλώνουν συμμετοχή από όλη την Ελλάδα, με τον καιρό να κάνει τα δικά του κόλπα και να τα ταλαιπωρεί οργάνωση, θεατές και ομάδες.
Η “LATSIS PARTS” Ανάβαση Πλατάνι-Πιτίτσα λοιπόν πέρασε στην ιστορία με την Οργανωτική Επιτροπή να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για έναν πολύ άρτια οργανωμένο αγώνα, αφού το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αθλητικού Σωματείου ήθελε να “μπει με το δεξί” στις οργανωτικές υποχρεώσεις, επενδύοντας αρκετά στην ασφάλεια των αγωνιζομένων και των θεατών.
Με σχεδόν μηδενικές καθυστερήσεις σε όλο το διήμερο (βοήθησε και η τύχη) ο αγώνας κύλησε ομαλά, με μόνο μελανό σημείο το ψιλόβροχο που έριξε λίγο πριν την εκκίνηση της Κυριακής, με αποτέλεσμα σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα να ανέβουν με ελαφρώς βρεγμένο οδόστρωμα, κάνοντας την επιλογή των ελαστικών “σταυρόλεξο”, κάτι που όμως έδωσε νίκες σε πολλές κατηγορίες.
Στην “μεγάλη” και πολυπληθή Formula Saloon ο γνωστός άγνωστος “MARIO” έκανε ίσως τον πιο χαλαρό αγώνα της καριέρας του, αφού κανείς δεν κατάφερε να τον πλησιάσει, κάτι που όμως δεν απέτρεψε τον γνωστό πλέον παράγοντα και του ποδοσφαίρου να μην πατήσει το γκάζι τέρμα. Στο δεύτερο σκέλος της Κυριακής ο Ηλιόπουλος Μάριος σταμάτησε το χρονόμετρο στο μαγικό 1:42:09 ξεσηκώνοντας τους εκατοντάδες θεατές. Στην δεύτερη θέση της ομάδας FS τερμάτισε ο Γιαννόπουλος Γιώργος με το “πριόνι” Citroen Saxo του, κάνοντας εντυπωσιακά γρήγορα περάσματα. Τρίτος τερμάτισε ο Τσούλος Αργύρης που προσπάθησε να τιθασεύσει το “θηριάκι” Mitsubishi Colt του.
Στην Ομάδα Α νικητής αναδείχθηκε ο Ευθυμίου Μιχάλης με Ford Escort που για ακόμα μία φορά απέδειξε πως έχει πολύ “τσαγανό” ακόμα. Δεύτερος τερμάτισε ο Χατζηβασιλείου Αντώνης με το πανέμορφο Citroen DS3 R5 του, που πραγματικά απολαύσαμε. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Αντωνίου Αντώνης από τα Ιωάννινα με Mitsubishi Lancer.
Για την Ομάδα Ν νικητής αναδείχθηκε με σχετική ευκολία ο Μπενής Μηνάς με Mitsubishi Lancer, όπου για ακόμα μία φορά οδήγησε υποδειγματικά. δεύτερος τερμάτισε ο Γρυπιώτης Αναστάσης με Honda Civic Type R που θα μπορούσαμε να του δώσουμε τον τίτλο του αουτσάιντερ, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Χατζηχρήστου Αναστάσης και αυτός με Mitsubishi Lancer.
Στην Ομάδα Ε αν εξαιρέσουμε την εύκολη επικράτηση του Ντόφη Κωνσταντίνου με το ταχύτατο Ford Escort Mk2, οι μάχες στις πιο πίσω θέσης ήταν επικές. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Τσαγγαράς Λεωνίδας με Opel Astra F αφήνοντας στην τρίτη θέση για σχεδόν 0,5 δευτερόλεπτο τον Χατούπη Σταύρο με Opel Corsa B.
Πριν δούμε αναλυτικά τις υπόλοιπες ομάδες και κλάσεις θα πρέπει να αναφέρουμε πως εκτός από την πολύ καλή ροή του αγώνα, που ευτυχώς είχε σχεδόν μηδενικές εξόδους και μηχανικές βλάβες, μας εντυπωσίασε η μεγάλη παρουσία θεατών την μέρα του αγώνα παρά τον άστατο και βροχερό καιρό, οι οποίοι δεν έφυγαν και έμειναν μέχρι το τέλος του αγώνα. Ακόμα μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως “έλειψε” στους θεατές, η συμμετοχή του Πατρινού Πρωταθλητή Παρθένη Παναγιώτη που δεν κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητό του στην εκκίνηση λόγω μηχανικής βλάβης την τελευταία στιγμή. Στιγμιότυπο του αγώνα μάλλον είναι η σπασμένη ζάντα (δεν ακούμπησε κάπου) του Ρέκκα Βίκτωρα που κόπηκαν σαν βούτυρο οι “ακτίνες”, χωρίζοντας το “κέντρο” της ζάντας (που παρέμεινε στο άκρο) από το στεφάνι με το λάστιχο (που πήγε βόλτα και ακόμα το ψάχνουμε). Τέλος στην μικρή παρένθεση είναι πως μας εντυπωσίασαν τα αυτοκίνητα καινούργια τεχνολογίας, όπως τα Peugeot 208 Rally4 αλλά και τα αρκετά “ανανεωμένα” αυτοκίνητα που είχαμε να δούμε καιρό.
Στην Ομάδα Α έως 2000 νικητής αναδείχθηκε ο αρκετά γρήγορος (αποδεδειγμένα) Μπάτζανος Βασίλης με Citroen Saxo VTS. Δεύτερος τερμάτισε ο Δημητρόπουλος Σταμάτης με ίδιο αυτοκίνητο και το βάθρο συμπλήρωσε ο Παλαιολογόπουλος Αναστάσης με Peugeot 106.
Στην Ομάδα Ν έως 2000 νικητής αναδείχθηκε ο Γρυπιώτης Αναστάσης με Honda Civic Type R αφήνοντας πίσω του τους Ρέκκα Βίκτωρα με Citroen Saxo και Κίμωνα Θέο με Peugeot 106 να “τσακώνονται” για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Το βάθρο της Ομάδας Ε έως 2000 ήταν ίδιο με αυτό της Ε με τους Ντόφη Κωνσταντίνο με Ford Escort Mk2, Τσαγγαρά Λεωνίδα με Opel Astra F και Χατούπη Σταύρο με Opel Corsa B να το συμπληρώνουν.
Στην Κλάση Α6 οι Μπάτζανος Βασίλης και Δημητρόπουλος Σταμάτης με Citroen Saxo VTS έκαναν το 1-2, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Παπαγεωργίου Χαράλαμπος με Peugeot 106.
Το βάθρο της κλάσης Α7 γέμισε με τους Παλαιολογόπουλο Αναστάσιο με Peugeot 106, Λαζανά Ηλία με Ford Puma και Τζικόπουλο Παντελή με Renault Clio 3.
Το βάθρο για την κλάση Α8 είναι το ίδιο με αυτό της Ομάδας Α με τους Ευθυμίου Μιχάλη με Ford Escort, Χατζηβασιλείου Αντώνης Citroen DS3 R5 και Αντωνίου Αντώνη με Mitsubishi Lancer.
Στην κλάση Ν2 μεγάλο και καθοριστικό ρόλο έπαιξε η επιλογή των ελαστικών, αφού στο πρώτο σκέλος ο δρόμος ήταν βρεγμένος με αποτέλεσμα τα “σλικ” να μην έχουν καθόλου πρόσφυση. Νικητής αναδείχθηκε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo, για μόλις 0,9 δέκατα από τον δεύτερο Θέο Κίμωνα με Peugeot 106. Το βάθρο συμπλήρωσε ο “ΑΣΤΡΙΟΣ” με Peugeot 106.
Για την κλάση Ν3 ξεκινάμε εκφράζοντας την χαρά μας, για την συμμετοχή 5 οδηγών. Νικητής αναδείχθηκε ο Γρυπιώτης Αναστάσης, με δεύτερο τον Γιαννούλη Διονύση και τρίτο τον Φωτεινέλη Γιάννη. Και οι τρεις οδηγούσαν Honda Civic Type R.
Στην κλάση Ε10 νικητής αναδείχθηκε ο Χατούπης Σταύρος με Opel Corsa B, Δεύτερος τερμάτισε ο Δημητρακόπουλος Ελευθέριος με Peugeot 106 S16 και τρίτος τερμάτισε ο Αρυράκης Νίκος με Citroen Saxo VTS.
Το βάθρο της κλάσης Ε11 γέμισε με τους Ντόφη Κωνσταντίνο με Ford Escort Mk2, Τσαγγαρά Λεωνίδα με Opel Astra F και τον “γερόλυκο” Κουρνιάτη Θανάση με Ford Escort MK2.
Στην πιο θεαματική κλάση FST2 νικητής αναδείχθηκε ο Κακαλέτρης Γιώργος με το ταχύτατο Opel Astra G του. Δεύτερος τερμάτισε ο Κάνσος Πάτροκλος με VW Golf MK2 και το βάθρο συμπλήρωσε ο Τζούνης Θανάσης με Toyota Starlet.
Στην κλάση FSA2L νικητής αναδείχθηκε ο Γιαννόπουλος Γιώργος με Citroen Saxo, με δεύτερο τον Σκαραλάτο Νίκο με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτο τον Λαλιώτη Γιώργο με Peugeot 106.
Για την κατηγορία ιστορικά και για την ιστορία πρώτος τερμάτισε ο Σκεπασιανός Δημήτρης με Opel Astra και δεύτερος ο Παπάζογλου Λυμπέρης με Skoda Favorit.
Τέλος αξίζει να δώσουμε συγχαρητήρια στους οδηγούς που έκαναν περάσματα χωρίς να κοιτούν το χρονόμετρο, οδηγώντας με το “πλάι” προσφέροντας απλόχερα θέαμα στους θεατές. Τσεγγενές Χρήστος με BMW 3 E36, Αδαμόπουλος Ανδρέας με Lada, Κακογιάννης Δημήτριος με Nissan 200SX, Κυριαζής Γιώργος με BMW 318i, Πανάς Διονύσης με BMW 3 E36, Παπανικολάου Ηλίας με BMW E30, Τζουνόπουλος Γιώργος με Toyota Corolla, Τσεγγενές Γιώργος με BMW 316i και τέλος τον Τζούνη Θανάση με Toyota Starlet.
Επόμενο ραντεβού είναι στις 17 και 18 Μαίου με την Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”.
Για περισσότερες φωτογραφίες πατήστε ΕΔΩ