Ο καιρός στάθηκε στο πλευρό οδηγών και αγωνιζομένων στη 2η Ανάβαση Καστανιάς που διοργάνωσε με επιτυχία ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (Σ.Μ.Α.Κ.), με τα δύο σκέλη αγώνα να διεξάγονται κάτω από ιδανικές συνθήκες. Η Βόρεια Ελλάδα φιλοξένησε με επιτυχία τον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος Αναβάσεων, με τους θεατές να πλημμυρίζουν τη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή του αγώνα, χειροκροτώντας τις προσπάθειες όλων των οδηγών.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, το τοπίο στις περισσότερες κατηγορίες είχε ήδη ξεκαθαρίσει από το πρώτο σκέλος. Άνετα επικράτησε ο Κωνσταντίνος Κάκος στην Ομάδα Ν, όντας ταχύτερος και στα δύο περάσματα. Ο οδηγός του Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς πανηγύρισε την πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία, μειώνοντας αρκετά τη διαφορά από την κορυφή του πρωταθλήματος. Ο Παναγιώτης Παύλου στην πρώτη του επαφή με το Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να απειλήσει. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης (Suzuki Swift Sport) που ήταν άτρωτος το σαββατοκύριακο και επικράτησε στη Ν έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας εμπρός από τους Σπύρο Λιώση (Citroen Saxo VTS) και Μανώλη Στιβακτάκη (Citroen Saxo VTS) που είχαν τη δική τους μάχη. Η Ν έως 2 Λίτρα δεν προσμέτρησε εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών.
Στην Ομάδα Α, ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC ήταν εντυπωσιακός το διήμερο, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχή του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, αναπτερώνοντας τις ελπίδες για τον τίτλο. Ο Δημήτρης Μπατσάρας με Mitsubishi Lancer Evo VIII δεν μπόρεσε να απειλήσει τον πρωτοπόρο, τερματίζοντας δεύτερος, με τον Χρήστο Λάππα (Peugeot 106 Kit Car) να συμπληρώνει το βάθρο. Ο Γιαννιώτης οδηγός πανηγύρισε την πρώτη του φετινή επιτυχία στην Α έως 2 Λίτρα, μην αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του. Δεύτερος στην κατηγορία βρέθηκε ο Νίκος Μπόμπης (MG ZR 105) που είχε όμορφη μάχη με τον Νίκο Τριχίδη (Citroen Xsara VTS) ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) ήταν άτυχος, καθώς στο πρώτο σκέλος είχε τετ-α-κε, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και μαζί τις όποιες ελπίδες είχε για επικράτηση.
Στην Ε αλλά και στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) πρωταγωνίστησε, επικρατώντας με άνεση, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης Μπιλαδέρης (Honda Civic) και Θανάσης Ζήσης (Toyota Corolla KE30).
Ο Μάριος Ηλιόπουλος έκανε ιδανικό ντεμπούτο με το Ford Fiesta WRC, δείχνοντας να εξοικειώνεται με το νέο του απόκτημα. Ο Mario έσπασε το περσινό, δικό του ρεκόρ διαδρομής, ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου στη Formula Saloon και σκαρφάλωσε στην κορυφή της βαθμολογίας. Πίσω του τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Δημήτρης Κατσαρός (Mitsubishi Lancer Evo IX). Μεγάλος άτυχος ήταν ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Αντώνης Σταφυλοπάτης
(Opel Astra OPC) που αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα αμέσως μετά το τέλος του πρώτου σκέλους, εγκαταλείποντας κι ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση της κατηγορίας. Ένα μηχανικό πρόβλημα στο Mitsubishi Lancer Evo VIII δεν επέτρεψε στον Πάνο Κύρκο να εκκινήσει στον αγώνα.
Χορηγοί του αγώνα ήταν οι SEAJETS, IΚΤΕΟ Αυτοδιάγνωση, πρατήρια ΧΛΙΑΠΑΣ JETOIL, WURTH, CP-OIL, IKTEO EXPRESS SERVICE και πρατήριο ΤΑΡΤΑΡΑΣ, ενώ ο αγώνας ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (πρώην Μακεδονίας – Θράκης) και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας που στηρίζει έμπρακτα το μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Μετά την περσινή επιτυχία, ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (ΣΜΑΚ) διοργάνωσε ακόμη έναν όμορφα οργανωμένο αγώνα που απέσπασε θετικά σχόλια οδηγών και θεατών. Και του χρόνου!
Νικητές επιμέρους κλάσεων:
Α5: Νικόλαος Μπόμπης (MG ZR 105) – Δεν προσμέτρησε
Α7: Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car)
A8: Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC)
N2: Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης (Suzuki Swift Sport)
N4: Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX)
E10: Βασίλης Μπιλαδέρης (Honda Civic VTEC)
E11: Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) – Δεν προσμέτρησε
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC)
FST2: Σγουρής Μπαλάσης (Toyota Corolla)
FSA: Θεόδωρος Αγραφιώτης (BMW E30)