Στην περιοχή του Λουτρακίου διεξήχθη το 2ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Ο 3ος γύρος του Κυπέλλου Χώματος συγκέντρωσε 32 πληρώματα που προσέφεραν όμορφο θέαμα στους θεατές που επέστρεψαν στις ειδικές διαδρομές μετά από την ανάπαυλα του καλοκαιριού. Πεδίο μάχης ήταν η ειδική Νέο Λουτράκι, μήκους 16.9 χλμ. με νέα χάραξη στα τελευταία χιλιόμετρα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει ο περσινός Κυπελλούχος Χώματος, Γιάννης Μπαντούνας. Ο Πυργιώτης οδηγός έχοντας στα χέρια του το Mitsubishi Lancer Evo VI και την πολύτιμη καθοδήγηση του Κωνσταντίνου Σούκουλη, απέκτησε διαφορά ασφαλείας ήδη από το πρώτο σκέλος και στη συνέχεια οδήγησε χωρίς ρίσκο, πετυχαίνοντας τη δεύτερη φετινή του νίκη στο θεσμό. Με αυτή τους την επιτυχία, απομακρύνθηκαν από τους διώκτες τους στη βαθμολογία. Οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT) ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του κυπέλλου. Το δίδυμο αντιμετώπισε προβλήματα με το set up του αυτοκινήτου στο πρώτο σκέλος, ενώ παράλληλα είχε μια ευτυχώς αναίμακτη για τους ίδιους, έξοδο στις αρχές του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ο έμπειρος οδηγός ακολούθησε συγκεκριμένη στρατηγική, επιλέγοντας να μην πιέσει από την αρχή και δικαιώθηκε, καθώς αρκετοί αντίπαλοί του αντιμετώπισαν προβλήματα.
Τέταρτοι γενικής και παράλληλα πρώτοι στην F2 βρέθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160) που επιτέλους τερμάτισαν στην Κινέτα. Το έργο του οδηγού ήταν πιο δύσκολο απ’ ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα, καθώς ο πίσω άξονας του MG στράβωσε στο τρίτο χιλιόμετρο του πρώτου σκέλους, κάτι που είχε ως συνέπεια ο Αναγνωστάκος να οδηγήσει φυλαγμένα. Παρ’ όλα αυτά, ήταν ο πιο γρήγορος δικίνητος στα μέσα του αγώνα, ενώ με εκπληκτική εμφάνιση στο δεύτερο σκέλος, πανηγύρισε την πρώτη θέση στην F2. Ακολούθησαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να πετυχαίνει την καλύτερή του επίδοση, στη δεύτερή του εμφάνιση με τετρακίνητο. Οι θεαματικοί Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MKII) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση γενικής και στη δεύτερη της F2, χωρίς να μπορέσουν να πιέσουν τους νικητές, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) που εντυπωσίασαν με την οδήγησή τους. Οι Λαμιώτες ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2, ενώ τερμάτισαν πρώτοι στη C6. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort MKII), Θοδωρής Πανούτσος-Παναγιώτης Πανούτσος (Toyota Yaris) και Θόδωρος Εγγλέζος-Νίκος Νασιόπουλος (Toyota Starlet).
Αρκετές παγίδες έκρυβε η ειδική διαδρομή, σύμφωνα με τα λεγόμενα των αγωνιζομένων, καθώς πέτρες καραδοκούσαν σε αρκετά σημεία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα συνδυασμοί που θα μπορούσαν να πρωταγωνιστήσουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Συγκεκριμένα, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν κλαταρισμένο ελαστικό στα τελειώματα του πρώτου σκέλους, χάνοντας περισσότερα από 10 λεπτά και παράλληλα όποιες ελπίδες είχαν για επικράτηση. Άδοξο τέλος είχε η μάχη για τη δεύτερη θέση, καθώς οι δεύτεροι στα μέσα του αγώνα, Κωνσταντίνος Τζέμος- Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) αντιμετώπισαν κλατάρισμα στο β΄ σκέλος, τερματίζοντας πολύ χαμηλά στην κατάταξη. Από ηλεκτρικά δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι περσινοί πρωταθλητές της F2, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris).
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Γ. Μπαντούνας: Η διαφορά που είχαμε από το πρώτο πέρασμα μας επέτρεψε να κινηθούμε επιφυλακτικά στη συνέχεια. Η ειδική έκρυβε παγίδες, καθώς υπήρχαν αρκετές πέτρες σε επικίνδυνα σημεία. Τέλος καλό, όλα καλά.
Σ. Λαϊνόπουλος: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Στο ενδιάμεσο σέρβις κάναμε ορισμένες αλλαγές και ευχαριστηθήκαμε περισσότερο το δεύτερο πέρασμα.
Π. Κωνσταντάκος: Είμαστε ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας. Η ειδική μας άρεσε και οι συνθήκες που αντιμετωπίσαμε ήταν καλύτερες από αυτές που περιμέναμε.
Γ. Αναγνωστάκος: Στο πρώτο σκέλος στράβωσε ο πίσω άξονας στο 3ο χλμ. και νομίζαμε πως είχαμε κλατάρισμα. Συνεπώς οδηγήσαμε φυλαγμένα σχεδόν όλη την ειδική. Στο δεύτερο σκέλος, αφού αλλάξαμε τον άξονα, τα δώσαμε όλα και το ευχαριστηθήκαμε.
Νικητές επιμέρους κατηγοριών:
C2: Γιάννης Μπαντούνας/Κωνσταντίνος Σούκουλης – Mitsubishi Lancer Evo VI
C3: Γιάννης Αναγνωστάκος /Χρήστος Μπακλώρης – MG ZR 160
C6: Θοδωρής Τσάκαλος / Απόστολος Κοτρωνής – Toyota Yaris