Κείμενο : Μαρία Καλογήρου
Γρήγορες στροφές, απαιτητικά φρένα, υψομετρικές αλλαγές και δυνατές επιταχύνσεις, αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της Τσέχικης πίστας. Γι’ αυτό και σύμφωνα με τον μάνατζερ της Michelin, Piero Taramasso, η συγκεκριμένη πίστα θα αποτελέσει ένα δύσκολο τεστ για τα ελαστικά τους όπως και για τους οδηγούς.
Οι επιλογές των οδηγών θα είναι οι κλασσικές τρεις για το μπροστινό (μαλακή, μεσαία και σκληρή) ενώ για το πίσω ελαστικό έχουν τα ασύμμετρα, με σκληρότερη την δεξιά πλευρά. Ο Taramasso δήλωσε: « Είναι καλό να έχουμε ένα καλοκαιρινό διάλλειμα, όμως είναι ακόμα καλύτερα όταν επιστρέφουμε στην πίστα. Το Brno θα είναι ένα τεστ για τα ελαστικά γιατί είναι μια αρκετά περίπλοκή πίστα με αλλαγές στο υψόμετρο. Έχει πολλά απαιτητικά κομμάτια, τα οποία απαιτούν από τα λάστιχα να δουλεύουν με διαφορετικούς τρόπους. Έχουμε αρκετές επιλογές ελαστικών που ξέρουμε ότι δουλεύουν σωστά και μαζί με τα επιπρόσθετα που φέραμε την φετινή χρονιά θα είναι τα ιδανικά γι’ αυτή την πίστα. Ελπίζουμε να έχουμε καλές καιρικές συνθήκες αλλά ακόμα και εάν βρέξει ξέρουμε πως τα βρόχινα δουλεύουν καλά εδώ. Οπότε περιμένουμε ένα καλό αγώνα, ότι και εάν γίνει με τον καιρό.»
Παρά το γεγονός πως ο αγώνας στην Τσεχία είναι το Αύγουστο, οι πιθανότητες για βροχή είναι αρκετές. Μην ξεχνάμε πως το 2006 και το 2017 οι αγώνες είχαν ανακηρυχθεί βρόχινοι. Για την περίπτωση αυτή η Michelin έχει την μαλακή και την μεσαία γόμα ως επιλογές, ενώ στο πίσω ελαστικό πάλι έχει την επιλογή του ασύμμετρου, με πιο σκληρή την δεξιά πλευρά.