Όταν η εκδρομή ξεκινάει με καλή παρέα και τελειώνει με το να συναντάς ένα άκρως οικογενειακό υπερόπλο, μέσα στο γκαράζ του σπιτιού που σε φιλοξενούν, τότε δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο
Η «περιπέτειά» μας ξεκίνησε μόλις πριν λίγες βδομάδες στην Πάτρα, όπου μαζευτήκαμε για να οδεύσουμε προς την Ανάβαση Κύμης. Κάπου εκεί γνωρίσαμε τα αδέρφια Τόγια, Βασίλη και Γιώργο, όπου μας «κουβάλησαν» μαζί με τον εξοπλισμό μας, για την απαραίτητη φωτογράφιση του Αγώνα και μας φιλοξένησαν «αρχοντικά» στο σπίτι τους.
Το ταξίδι έγινε με ένα Mitsubishi L200 το οποίο είχε φορτωθεί σαν «γαιδούρι» με επιβάτες, αποσκευές και εξοπλισμό για τον χώρο του Service Park του Παναγιώτη Παρθένη. Μετά από σχεδόν 4 ώρες ταξίδι, φτάσαμε ατσαλάκωτοι, αν και η διαδρομή μετά την Αθήνα είναι δύσκολη.
Φτάνοντας στο σπίτι ο Βασίλης μου λέει : πετάγομαι για κούρεμα και επιστρέφω. Που να το φανταστώ ότι το «πετάγομαι» το εννοούσε. Άνοιξε την πόρτα από το κλειστό γκαράζ πήρε το μπορντό Mitsubishi EVO 10 MR και εξαφανίστηκε.
Παράλληλα στην διαδικασία γνωριμίας με τον κ. Νίκο και την κ. Μαρία (μπαμπάς και μαμά) έχω αρχίσει να κάνω περίπου 250 ερωτήσεις το λεπτό για το EVO. Τι; Πως; Που; Πότε;
Ο κ. Νίκος αμέσως έπιασε το «νόημα» και τον κοινό μας παρονομαστή (την ρόδα) και κάτσαμε και μιλούσαμε ώρες. Η αγορά έγινε πριν αρκετά χρόνια από την αντιπροσωπεία και το αμάξι είναι καθημερινό και χρησιμοποιείται κατά κόρων για τις αναγκαίες μετακινήσεις της οικογένειας.
Δεν θα σταθούμε στο επίπεδο βελτίωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Βέβαια αυτό δεν θα μας αποτρέψει στο να σας ενημερώσουμε πως το αμάξι ίσως είναι ένα ολοκληρωμένο πρώτο στάδιο με την μηχανική βελτίωση να είναι στα όρια της καθημερινής χρήσης, ενώ έχει δοθεί έμφαση στην ανάρτηση, τα φρένα και τα «παπούτσια» ώστε η ασφάλεια καθ ότι οικογενειακό, να είναι πάνω από όλα.
Το Lancer Evolution MR, διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Sportronic Shift Transmission Twin (SST) και Twin Clutch. (TC) Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα νέο πλήρες σύστημα τετρακίνησης με το όνομα S-AWC (Super All Wheel Control), μια προηγμένη έκδοση του συστήματος AWC της Mitsubishi που χρησιμοποιήθηκε σε προηγούμενες γενιές. Το S-AWC χρησιμοποιεί τεχνολογία διόρθωσης ροπής για την αποστολή διαφορετικών ποσοτήτων ροπής στους πίσω τροχούς.
Το συγκεκριμένο αμάξι έχει πάνω από 250.000 χιλιόμετρα και στο συνεργείο πάει μόνο για τα απαραίτητα. Τρανή απόδειξη για την αξιοπιστία των Ιαπώνων.
ΥΓ : Νίκο, Μαρία, Γιώργο και Βασίλη σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την φιλοξενία και τις ανέσεις που μας παρείχατε.