Συνεχίζουν να προηγούνται στο MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ μετά τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές διαδρομές οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Allan Harryman. Αν και γλιστρούσε στις πρωινές ειδικές, το δίδυμο του Skoda Fabia R5 ήταν ταχύτερο και στις τέσσερις διαδρομές και στην «Άμφισσα» θα κινηθεί με στόχο τον τερματισμό.
Μια ανάσα από τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος βρίσκεται ο Γιώργος Κεχαγιάς. Με συνοδηγό τον Μάριο Τσαούσογλου, ο οδηγός του Ford Fiesta R5 είναι δεύτερος, χωρίς να απειλείται από τον έτερο διεκδικητή, Γιάννη Μπαντούνα που βρίσκεται πέμπτος με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VI. Οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος με το Peugeot 208 T16 δείχνουν να συνηθίζουν το νέο τους «γραφείο», όντας τρίτοι, με τους Jourdan Serderidis-Fred Miclotte (Skoda Fabia R5) να ξεπερνούν τα προβλήματα και να αναρριχώνται στην τέταρτη θέση. Έκτοι οι Ντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Εγκατέλειψαν οι Κωνσταντίνος Αποστόλου-Νικηφόρος Μαραγκός (Lancia Delta Integrale 16V) από ανάρτηση και οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT Turbo) από ημιαξόνιο.
Στα δικίνητα, σε δικό τους αγώνα βρίσκονται οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Κώστας Κακαλής (Peugeot 208 R2) που ήταν ταχύτεροι και στις τέσσερις ειδικές διαδρομές, με τους δεύτερους, Θεόδωρο Τσάκαλο-Δημήτρη Φαρακλιώτη (Toyota Yaris) να προηγούνται στη C6. Τρίτοι δικίνητοι οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας με ίδιο αυτοκίνητο.
Στα Ιστορικά, οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort MKI) είναι επικεφαλής, εμπρός από τους Ανδρέα και Γιώργο Παπαγεωργίου (Volvo 142) και Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 Carrera RS 3.0).
Η συνέχεια περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή της Άμφισσας στις 16.06, με τα πληρώματα να τερματίζουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 16.46.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά το δεύτερο service:
Ι. Παπαδημητρίου: Κινηθήκαμε έχοντας κατά νου τη διαφορά ασφαλείας από τους αντιπάλους μας και αυτό καμία φορά είναι χειρότερο από το να κινείσαι στο όριο. Οι ειδικές αυτή τη φορά ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το πρωί και το ευχαριστηθήκαμε.
Γ. Κεχαγιάς: Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας μέχρι τώρα. Ο αγώνας περιλαμβάνει άλλη μία ειδική διαδρομή και οδεύουμε προς τον τερματισμό!
Ι. Ακράτος: Στην τρίτη ειδική διαδρομή ήμασταν μουδιασμένοι, στις Καρούτες όμως βρήκαμε και πάλι ρυθμό και το διασκεδάσαμε. Όλα καλά!
J. Serderidis: Ξεπεράσαμε τα προβλήματα και το ευχαριστηθήκαμε στις Καρούτες. Στην τελευταία ειδική θα πιέσουμε ώστε να διατηρήσουμε τη θέση μας.
Ι. Μπαντούνας: Κάναμε ένα τετ-α-κε στην τρίτη ειδική διαδρομή και χάσαμε χρόνο. Είναι δύσκολο να ανταγωνιστούμε τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Πάμε για τερματισμό!