Με ένα όνομα ,φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν και στην μοναδική 500 Surerfast η οποία ήταν η κορυφαία Ferrari πίσω στο μακρινό 1964 με τους 400 ίππους της, η φίρμα από το Μαρανέλο παρουσίασε την αντικαταστάτρια της F12 Berlinetta την 812 Superfast με τον ατμοσφαιρικό V12 6.5 λίτρων κινητήρα της και τους 800 ίππους του.
O κινητήρας ,λοιπόν, της 812 εκτός από τα 800 άλογά του στις 8.500 rpm αποδίδει και 73.2 κιλά ροπής στις 7.000rpm και είναι ο δυνατότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ στο εμπρός μέρος αυτοκινήτου παραγωγής και πιθανότατα ο τελευταίος ατμοσφαιρικός κινητήρας της Ferrari καθώς οι επόμενοι θα είναι υβριδικοί και με τούρμπο.
Ένα 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αναλαμβάνει να συνεργαστεί με τον πανίσχυρο V12 και να στείλει την δύναμη στους πίσω τροχούς και να εκτοξεύσει το αρκετά βαρύ αμάξωμα της 812, 1525 κιλά είναι αυτά, από τα 0 στα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μόλις 2,9 δεύτερα και το κοντέρ της να σταματάει μόνο όταν περάσει την ένδειξη των 340χλμ/ώρα. Οι επιδόσεις της μπορεί να είναι αντίστοιχες της F12 αλλά πρέπει να λάβουμε υπ όψιν μας ότι κουβαλάει 110 κιλά περισσότερα.
Εντελώς καινούριο είναι το σύστημα διεύθυνσης της νέας Ferrari καθώς για πρώτη φορά έχουμε ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού καθώς ένα αναβαθμισμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης το Virtual Short Wheelbase δεύτερης γενιάς.
Εξωτερικά η νέα Superfast είναι σαφώς δυναμικότερη απ την προκάτοχό της με νέα φώτα LED, νέα μάσκα και νέα ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια τα οποία προσαρμόζονται ανά περίπτωση και παράγουν είτε περισσότεροι κάθετη δύναμη είτε μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση.
Η 812 Superfast θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης στις 7-8 Μαρτίου με τιμή λίγο υψηλότερη της F12.