Μια από τις σπουδαιότερες ελληνικές διακρίσεις στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό πέτυχε ο Κώστας Κανάρογλου, κατακτώντας στην πίστα της Jarama τον τίτλο του Ισπανικού Πρωταθλήματος GT, στην κορυφαία κατηγορία GT3!
Ο Έλληνας οδηγός εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο του Πρωταθλητή κερδίζοντας, με το Molser MT900 GT3, μία νίκη και μία δεύτερη θέση στην πίστα της Μαδρίτης – εμπρός σε περίπου 8.000 θεατές. Ήταν το ιδανικό επισφράγισμα μιας σπουδαίας χρονιάς του, με πληθώρα νικών και χωρίς καμία εγκατάλειψη – επίτευγμα το οποίο πανηγυρίστηκε δεόντως και από την ομάδα του, E2P (Escuela Española de Pilotos).
Ο νέος Πρωταθλητής GT3 Ισπανίας τόνισε, στο τέλος του διημέρου: «Η Jarama είναι η πίστα στην οποία έμαθα να οδηγώ αγωνιστικά, συνεπώς είναι ιδιαίτερο μέρος για μένα. Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος φέτος δεν είναι επίτευγμα μόνο του οδηγού, αλλά αποτέλεσμα της δουλειάς και της προσπάθειας της ομάδας με την οποία αγωνίζομαι.
»Η Escuela Española de Pilotos, με εμπειρία 40 ετών εντός και εκτός πίστας, μου έδωσε ένα άψογο αυτοκίνητο το οποίο ποτέ δεν παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα, ήταν πάντοτε καλά ρυθμισμένο και ανταγωνιστικό στην πίστα, και χειρίστηκε κάθε περίσταση με επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα».
Σε ερώτηση αν θα συμμετάσχει και στον τελευταίο γύρο του Ισπανικού Πρωταθλήματος GT, στις 9-10 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη, ο Κανάρογλου είπε: «Το Montmelo είναι ένα εκπληκτικό σιρκουί και δεδομένου ότι ο αγώνας θα είναι δίωρος, θα αγωνιστούμε μαζί με τον παλιό μου φίλο Oliver Campos. Θα είναι μια φανταστική ευκαιρία να συμμετάσχουμε χωρίς το άγχος του αποτελέσματος. Θα τα δώσω όλα!».
Πίσω στη Jarama, το διήμερο στην πίστα της ισπανικής πρωτεύουσας διεξήχθησαν παράλληλα με τον αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος GT και αγώνες των Ισπανικών Πρωταθλημάτων Τουρισμού και Resistance. Οι χιλιάδες θεατές, μάλιστα, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τα pits, να δουν από κοντά τα αυτοκίνητα και τις αγωνιστικές ομάδες και να συνομιλήσουν με τους οδηγούς.
Ο Κανάρογλου έφτασε στη Jarama με σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα, και στις κατατακτήριες δοκιμές τοποθέτησε το Mosler του στην pole position του πρώτου αγώνα, και στη δεύτερη θέση του δεύτερου. Η πρώτη αγωνιστική συνάντηση διακόπηκε μετά την εκκίνηση, λόγω ατυχήματος στο οποίο ενεπλάκησαν πολλά αυτοκίνητα, και χρειάστηκε αναμονή μισής ώρας μέχρι να επανεκκινήσει.
Πραγματοποιώντας και πάλι καλή εκκίνηση, ο Έλληνας οδηγός τέθηκε από νωρίς επικεφαλής, έμεινε στην πρωτοπορία για περίπου 30 λεπτά, αλλά τότε με το αναγκαστικό του pit-stop έπεσε στη δεύτερη θέση – στην οποία και τερμάτισε.
Ο δεύτερος αγώνας ήταν λιγότερο επεισοδιακός. Μετά από μια ήπια επαφή που είχε στο δεύτερο γύρο με μια Ferrari, ο Κανάρογλου δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits. Ωστόσο, με μια εντυπωσιακή προέλαση, την οποία πέτυχε με διαδοχικούς γύρους σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών, ο Έλληνας οδηγός κατάφερε και ανελίχθηκε ως την πρώτη θέση, κερδίζοντας με μια νίκη το Πρωτάθλημα!