Με μια ανοιχτή του επιστολή ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α. Ε.» κ. Μάρκος Ν. Καπετανάκης απαντάει στο δημοσίευμα της εφημερίδας «ΚΟΣΜΟΣ της Πάτρας», αναλύοντας και εξηγώντας τα επιμέρους στοιχεία.
Κύριοι,
Σχετικά με το άρθρο της εφημερίδας σας (ΚΟΣΜΟΣ), που δημοσιεύθηκε στις 22 Μαΐου 2020 ( σελίδες :1 & 26) & προς αποκατάσταση της αλήθειας & της πραγματικότητας σας γνωρίζω πως :
- Ο κ Μπάρτολι δεν ήρθε στην πόλη μας το 1970 -όπως αναγράφετε-αλλά 30 χρόνια μετά,για να συνυπογράψει σύμβαση με την εταιρεία μας ( “Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ” Α.Ε). …αυτός που ήρθε το 1971 λεγόταν Μπραντζοκαλούπι…
- Τα κίνητρα των 28 αρχικά , μετόχων που σήμερα είναι -από πληροφορίες μου – πολλαπλάσιοι,δεν “υποκρύπτουν καμία απολύτως σκοπιμότητα” & τα πραγματικά τους κίνητρα δεν είναι άλλα από την αγωνία τους για τα χρήματα που διέθεσαν προ 22 ετών,για ένα όνειρο της πόλης μας & που βλέπουν να χάνονται & σ΄αυτή την περίπτωση …
- Εγώ προσωπικά ,δεκάδες φορές & με όλους τους τρόπους,ακόμα & σε ΜΜΕ πανελλήνιας κυκλοφορίας ή εμβέλειας, έχω δηλώσει πως : ” ..αγώνες F1 ,στην Ελλάδα δεν πρόκειται να γίνουν ΠΟΤΕ..” & ο λόγος είναι απλός & γνωστός στους γνωρίζοντες ,: κάθε αγώνας F1 αφήνει στον διοργανωτή ζημιά πολλών εκατομμυρίων € ή $…,γιαυτό & η FIA, απαιτεί την σύμβαση ανάθεσης, να προσυπογράψει ως τριτεγγυητής, το κράτος ή μεγάλος χορηγός, για την κάλυψη της ζημιάς….Ο λόγος που τον θέλουν τα κράτη είναι καθαρά για τουριστικούς λόγους…..
- Κανείς από τους “μικρομετόχους” όπως τους αποκαλείται δεν ζητάει να μπει “ταφόπλακα” στο έργο, αντίθετα ζητάει να δοθούν εξηγήσεις ΑΛΗΘΙΝΕΣ , στο γιατί απελευθερώθηκε – αζημίως για εκείνον- ο “στρατηγικός επενδυτής” & έτσι ναυάγησε το έργο & η επένδυση ( εδώ χωράει η λέξη “ταφόπλακα”..) !!!!!
Να σας ενημερώσω πως..:
…Στις 27 Ιουλίου 2006 , υπεγράφησαν 2 πολυσέλιδες συμβάσεις νομικά, επιχειρηματικά & τεχνικά, ΑΡΤΙΕΣ, η μία, για την κατασκευή του έργου – με το “κλειδί στο χέρι “… Συνολικής δαπάνης 33.000.000 €- με την “ΙΟΝΙΟΣ” ΑΤΕ & η άλλη για την διαχείρισή του, με την & την “ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ” ΑΕ , με εγγυημένη διανομή κερδών στους μετόχους, στην 5ετία …6.700.000 € ( προ φόρων ) ….δηλαδή… 1.340.000 €/έτος…!!!!!!
- Η μη προσέλευσή μου στα Δ.Σ & στις Γ.Σ,οφείλεται στο τραγικό γεγονός,που συνέβει στην οικογένειά μου την 31/12/2017, που με υποχρέωσε να απέχω από κάθε δραστηριότητα μου…
Να σας θυμίσω πως για 22 ολόκληρα χρόνια πάλευα ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΝΟΣ μου, για να κρατήσω ζωντανό το θέμα “Αυτ/μιο Πάτρας ….!!!!!!
- Η επιστολή στην Περιφέρεια, όπως & σε κάθε φορέα ,είναι γνωστό, πως κοινοποιείται στον επικεφαλή του φορέα & εκείνος ενημερώνει τους συναδέλφους του …!!!!
7 Το έργο ήταν οριακά, βιώσιμο στα 33.000.000 € , & σίγουρα μη βιώσιμο στα 96.000.000 € ,που όλως ανεξήγητα ανέβηκε …!!!!!
- Η αρχική του ένταξη & έγκρισή του στον “‘Αναπτυξιακό” ήταν για τα 33.000.000€
- Η πίστα είναι μήκους 4.834,59 μ. & όχι 5.243 μ ή 4.880 μ , η δε ευθεία είναι 860μ & όχι 904μ όπως αναγράφεται στο άρθρο σας ..
- Η πώληση των μετοχών γιατί είναι επιλήψιμη ??? δεν έχουν πωληθεί στο άφαντο στρατηγικό επενδυτή το 21% ( 29.512 τεμ. ) των μετοχών ?? χωρίς μάλιστα καμία απολύτως δέσμευση & σήμερα η εταιρεία μας είναι δέσμια του ..!!!!!
- Να σημειωθεί πως παρά τα αντιθέτως ψιθυριζόμενα, η αρχική μελέτη του έργου ( 33.000.000.€) , είχε πάρει προεγκρίσεις , τόσο από την FIA,όσο & από την FIM.
Οι οριστικές εγκρίσεις δίνονται μετά την ολοκλήρωση του έργου & παρέλευση χρόνου & αφού γίνουν επιτυχείς διοργανώσεις, εξάλλου την ευθύνη για την απόκτηση των οριστικών αυτών αδειών είχε αναλάβει ο στρατηγικός επενδυτής με την σύμβαση μαζί μας …!!!
Κύριοι,
Πολλά μπορώ να γράψω ακόμα & άλλες λεπτομέρειες να αναφέρω ,αρκούμε σ΄αυτά…
Τέλος. αν πραγματικά & εσείς, ανησυχείτε για το μέλλον του έργου ,όπως & εγώ,αναθέσετε σε 1-2 από τους τόσο ικανότατους δημοσιογράφους σας ,να κάνει ρεπορτάζ-έρευνα, ή προκαλέσετε ανοικτή τηλεοπτική συζήτηση που θα αναδείξει όλες τις πτυχές του θέματος & το αληθινό ενδιαφέρον ΟΛΩΝ μας…
Με την βεβαιότητα ότι η παρούσα επιστολή μου θα τύχει της προβλεπόμενης δημοσιότητας, τόσο από την εφημερίδα σας , όσο & από τα αλλά θυγατρικά σας ΜΜΕ, που αναδημοσιοποίησαν το άρθρο σας..
Με εκτίμηση
Μάρκος Ν. Καπετανάκης