Η άφιξη των ανανεωμένων BMW M5 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,6 – 10,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 242 – 239 g/km) και BMW M5 Competition (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,6 – 10,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 242 – 239 g/km) σηματοδοτεί την επιστροφή των ‘sedan υψηλών επιδόσεων’ της BMW M GmbH, κομψότερων και δυναμικότερων από ποτέ.
- Επιστρατεύοντας τις δεξιότητες και το ταλέντο της, η BMW M GmbH δημιούργησε μία εξελιγμένη λειτουργική φιλοσοφία που απογειώνει τις επιδόσεις των νέων BMW M5 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,6 – 10,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 242 – 239 g/km) και BMW M5 Competition (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,6 – 10,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 242 – 239 g/km). Ο κινητήρας 4.4L V8 τεχνολογίας BMW M TwinPower Turbo παράγει 441 kW/600 hp στην BMW M5 και 460 kW/625 hp στην BMW M5 Competition. Το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic διατίθεται στάνταρ, όπως το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, το οποίο περιλαμβάνει επιπλέον ρύθμιση 2WD για αμιγή πίσω κίνηση.
- Με νέα αμορτισέρ από την BMW M8 Gran Coupé και νέες ρυθμίσεις πλαισίου, η BMW M5 Competition προσφέρει βελτιωμένη οδηγησιμότητα και οδική συμπεριφορά στο όριο, σε συνδυασμό με ανώτερη οδηγική άνεση. Η BMW M5 Competition είναι κατά επτά χιλιοστά χαμηλότερη από την BMW M5, ενώ περιλαμβάνει και άλλες μελετημένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τα ελατήρια. Αυτό το σετάρισμα αξιοποιεί την πρόσθετη ισχύ του αυτοκινήτου και αναδεικνύει όλες τις αρετές του στην αγωνιστική πίστα.
- Η BMW M5 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h, σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ ξεπερνά τα 200 km/h, σε 11,1 δεύτερα. Η BMW M5 Competition είναι λίγο πιο γρήγορη, επιταχύνοντας από στάση στα 100 km/h σε 3,3 δευτ. και αγγίζοντας τα 200 km/h σε 10,8 δευτ.
- Ως στοιχείο της BMW Σειράς 5, η ανανεωμένη μάσκα BMW κατεβαίνει χαμηλότερα στην εμπρός ποδιά. Το χρωμιωμένο πλαίσιο υιοθετεί μονοκόμματη σχεδίαση που περιβάλλει και τα δύο στοιχεία των ‘νεφρών’, τα οποία φέρουν διπλές γρίλιες και ένα έμβλημα Μ.
- Η ανασχεδιασμένη εμπρός ποδιά έχει τολμηρότερο περίγραμμα και μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, ενώ η κεντρική εισαγωγή έχει εξαγωνικό σχήμα και ενσωματώνει το ψυγείο λαδιού με τον αισθητήρα ραντάρ για το σύστημα Active Cruise Control (ACC).
- Νέες φωτεινές λωρίδες σχήματος L που λεπταίνουν προς τη μάσκα προσδίδουν μία δυναμική νότα στη νέα σχεδίαση των προβολέων LED. Η νέα πρόταση lights Shadowline της BMW Individual προσθέτει μία σκούρα πινελιά στα συστήματα προβολέων Adaptive LED Headlights και BMW Laserlight.
- Τα πίσω φώτα LED αποπνέουν τώρα μία τρισδιάστατη αίσθηση, λανσάροντας μία φρέσκια εκδοχή του γνώριμου σχήματος L της BMW με τη σχεδιαστική τους ακρίβεια.
- Η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη των 12,3” προβάλλει ευανάγνωστες πληροφορίες για πολυάριθμες λειτουργίες των συστημάτων δυναμικής οδήγησης και του BMW M xDrive.
- Η νέα λειτουργική φιλοσοφία δύο διακοπτών στην κεντρική κονσόλα προέρχεται από την BMW M8. Από το μπουτόν M Mode ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί τα προφίλ ROAD και SPORT. Το μπουτόν Setup τον μεταφέρει απευθείας στο μενού της κεντρικής οθόνης, όπου μπορεί να επιλέγει εξατομικευμένες ρυθμίσεις για το σύστημα κίνησης και το πλαίσιο. Η BMW M5 Competition προσφέρει επίσης TRACK mode, για γνήσια αίσθηση M σε αγωνιστικές πίστες.
- Τα μεταλλικά χρώματα Brands Hatch Grey και Motegi Red είναι νέα, όπως και οι χρωματικές προτάσεις της BMW Individual, Tanzanite Blue II metallic, Aventurine Red II metallic και matt Frozen Bluestone metallic. Το Champagne Quartz metallic έχει μετονομαστεί σε Alvit Grey metallic.
- Οι ζάντες 20” M με διπλές ακτίνες σε γυαλιστερό Orbit Grey γνωστές από την BMW M8 διατίθενται τώρα προαιρετικά.
- Τα στάνταρ συνθετικά φρένα M μπορούν να παραγγέλνονται με δαγκάνες βαμμένες σε High-gloss Black ή High-gloss Red, εναλλακτικά αντί του υπάρχοντος μπλε.
- Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 120.900€ για την BMW M5 και 129.900€ για την BMW M5 Competition.