Οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4) είναι οι νικητές του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, επιστρέφοντας στην κορυφή 11 χρόνια μετά τη νίκη τους στο χωμάτινο αγώνα του 2011. Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις 11 ειδικές διαδρομές του αγώνα, το πλήρωμα έφτασε πρώτο στον τερματισμό, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του αγώνα, ο οποίος στέφθηκε από απόλυτη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία. Παράλληλα ήταν και νικητές στην Ε4.
Στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης ολοκλήρωσαν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022 οι Παναγιώτης Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS), κινούμενοι αλάνθαστα και με απόλυτα σταθερό και σβέλτο τέμπο με το δικίνητό τους ιστορικό τους rallycar.
Το βάθρο της γενικής κατάταξης του αγώνα Sporting συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort MKII RS2000), διατηρώντας εξαιρετικό ρυθμό στον αγώνα και κερδίζοντας μια μάχη για το βάθρο που επεφύλασσε αρκετά απρόοπτα. Έτσι, σημείωσαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, ολοκληρώνοντας το «1-2-3» των «μπλε οβάλ» στο πόντιουμ του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις και ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της D3.
Τέταρτοι γενικής ήταν οι Κωνσταντίνος Τζέμος – Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE 86), οι οποίοι πήραν τη νίκη στην Ε2. Ακολούθησαν οι Γρηγόρης Πιερρουτσάκος – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 205 Rallye), οι οποίοι κέρδισαν και την Ε1. Στην Ε3 νικητές ήταν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Αναστάσιος Παπαδόπουλος (Toyota Starlet EP 71), οι οποίοι ήταν 6οι γενικής.
Στη C1 τη νίκη πήραν οι Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος (Toyota Corolla KE 25), στη C2 οι Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραϊτη (Toyota Corolla KE 30), ενώ στην Β4 οι Ευάγγελος Μπιρλιράκης – Κώστας Κοφινάς (BMW 2002 Ti).
«Ανατρεπτικό» σκέλος με πολλές ανακατατάξεις
Περιπετειώδες ήταν το ξεκίνημα της δεύτερης ημέρας του αγώνα, καθώς στην πρώτη ειδική διαδρομή του σημερινού προγράμματος, στην Άμφισσα, οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς (VW Golf GTi) αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα, με συνέπεια το αυτοκίνητό τους να τυλιχτεί στις φλόγες και να καταστραφεί ολοσχερώς.
Φυσικό επακόλουθο ήταν να διακοπεί η ειδική, η διεξαγωγή της οποίας συνεχίστηκε με το πέρασμα των τελευταίων αγωνιστικών, όταν ήταν πλέον ασφαλής η διέλευση και φυσικά αφού πρώτα είχε κατασβεστεί η φωτιά. Εκτός αγώνα τέθηκαν νωρίς την Κυριακή και οι Χρυσόστομος Καρέλλης – Λεωνίδας Μαχαίρας (Peugeot 205 Rallye) λόγω μηχανικών προβλημάτων, όπως και οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος – Μάνος Σιγάλας (Toyota Corolla AE 86).
Ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό τους υποχρέωσε τους Αλέξανδρο Χαλιβελάκη – Αθανάσιο Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000) να χάσουν περίπου 17’ μέσα στην ειδική «Στρώμη», με συνέπεια να χάσουν την τρίτη θέση της γενικής από τους Γιώργο Παπαδείση – Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort MKII RS2000), οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν και την εγκατάλειψη των Σπύρου Πετρίδη – Απόστολου Πάλλα (Toyota Corolla AE 86) με πρόβλημα στην αντλία βενζίνης στην απλή διαδρομή μετά τη Στρώμη.
Στην ένατη ειδική διαδρομή «Ελάτεια» εγκατέλειψαν λόγω μηχανικών προβλημάτων οι Αθανάσιος Αθανάσουλας – Βασίλης Μπασιούκας (Toyota Starlet KP 60) και Ανδρέας Παπαγεωργίου – Γιώργος Παπαγεωργίου (Volvo 142 S), ενώ στην απλή πριν από την ειδική διαδρομή τέθηκαν εκτός ράλλυ οι Κάρολος Λάμπρου – Γιάννης Κόλλιας με την πανέμορφη Alpine A110. Μία ειδική διαδρομή πριν από το τέλος ολοκληρώθηκε άδοξα η παρουσία στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις των Στέλιου Γιαμαλάκη – Νίκου Μουζάκη (Talbot Sunbeam Lotus), λόγω μηχανικού προβλήματος.