Ο δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar – EKO Racing Dirt Games πραγματοποιήθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη χωμάτινη πίστα στην τοποθεσία ΠΕΪ Δοκού της Χαλκίδας. Οι καιρικές συνθήκες ευνόησαν ώστε να διεξαχθεί ένας αγώνας χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες. Ο κάθε οδηγός είχε το δικαίωμα να πραγματοποιήσει τέσσερα περάσματα από τη μήκους 2.3 χιλιομέτρων διαδρομή, εκ των οποίων προσμετρούσαν οι τρεις ταχύτεροι χρόνοι του. Μελανό σημείο η απουσία θεατών από το χώρο, καθώς εφαρμόστηκαν τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα της Γ.Γ.Α. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με τη βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.).
Στο αγωνιστικό κομμάτι, στη κατηγορία Crosscar 600 cc, είχαμε αμφίρροπη μάχη μεταξύ του Επαμεινώνδα Καρανικόλα (La Base RX01) και του Σπύρου Ράπτη (Kamikaz K3). Οι δύο οδηγοί πέτυχαν τον ίδιο (!) συνολικό χρόνο, με τον Καρανικόλα να διπλασιάζει τις νίκες του στο θεσμό, καθώς ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα! Ο οδηγός, μάλιστα, του La Base RX01 ήταν άτυχος στο τέταρτο πέρασμα, καθώς στα τελευταία μέτρα της πίστας κόπηκε η κολώνα του τιμονιού. Το βάθρο, όπως και στον πρώτο αγώνα του θεσμού στο Διαδρόμιο, συμπλήρωσε ο Μιχάλης Τακιδέλης (Yacar). Τον ακολούθησε ο Γιώργος Δημούσης (Semog Trophy), ο οποίος τερμάτισε εμπρός από τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη που επέστρεψε μετά από ένα χρόνο απουσίας στο Speedcar Xtrem. Οι «Akiskikitsa» (SR Crosscar), Παναγιώτης Παπαδογεώργος (Semog Bravo) και «Filon» (Semog Trophy) συμπλήρωσαν την πρώτη οχτάδα της πολυπληθέστερης κατηγορίας του αγώνα!
Στα Crosscar 750 cc, το ντεμπούτο του στο θεσμό πραγματοποίησε ο 23χρονος Μάριος Κωνσταντάκος με Semog Bravo αφήνοντας αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον. Στην Junior, κατηγορία στην οποία τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά, αν και ξεκίνησε δυναμικά, ο Αχιλλέας Χριστοδούλου (La Base RX 01) υπέκυψε στην πίεση του Κωνσταντίνου Τακιδέλη (Speedcar Xtrem), ο οποίος ανέβασε ρυθμό μετά τα μέσα του αγώνα και πέτυχε τη δεύτερη φετινή του νίκη στην κατηγορία.
Στα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία των 2000 κυβικών εκατοστών, ο Σταμάτης Παντιέρας, έχοντας τη Βάσω Κουρτίδου δίπλα του, επικράτησε του Πάνου Κωνσταντάκου, ο οποίος είχε τον
Δημήτρη Αμαξόπουλο στο δεξί μπάκετ. Αμφότεροι, οδήγησαν ένα Mitsubishi Lancer έβδομης γενιάς. Νικητές στην κατηγορία των 2000 κυβικών εκατοστών αναδείχθηκαν οι Ντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου! Οδήγησαν θεαματικά το Ford Escort MK2 ανεβαίνοντας παράλληλα στο πρώτο σκαλί του βάθρου! Τους ακολούθησαν οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος (Ford Escort MK2) και ο Μανώλης «Καψάσκης» Χαλιβελάκης, επίσης με Ford Escort MK2. Στα 1600 κυβικά εκατοστά, επικράτησε ο Νίκος Χρέππας με Peugeot 106 Rallye, αφήνοντας πίσω του τον Αριστείδη Μαυραγάνη (Toyota Corolla AE 92) και τον Επαμεινώνδα Ζούρα (Toyota Corolla AE 86). Στα 1400 κυβικά εκατοστά, η μοναδική συμμετοχή ήταν του Κωνσταντίνου Παπαδά (Toyota Yaris), του 31χρονου οδηγού από την Κόρινθο, ο οποίος κινήθηκε αξιοπρεπώς!
Η επόμενη συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar – EKO Racing Dirt Games θα διεξαχθεί στις 15 Νοεμβρίου στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου.
Χορηγός ονομασίας του θεσμού για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είναι η premium βενζίνη EKO Racing 100. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, ενώ η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού. Το περιοδικό 4Τροχοί είναι χορηγός επικοινωνίας και ο θεσμός καλύπτεται τηλεοπτικά από την Cosmote TV. Αρωγός της προσπάθειας ήταν και φέτος το MyKteo Όμιλος Θαλάσση.