Με 33 συμμετοχές θα διεξαχθεί ο δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar – EKO Racing Dirt Games την Κυριακή 11 Οκτωβρίου στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδας. Ο αγώνας διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Στο πλευρό των οργανωτών θα βρίσκεται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, η Περιφερειακή Ενότητα Ευβοίας, ο Δήμος Χαλκιδέων και ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Δυστυχώς για πρώτη φορά φέτος και ελπίζουμε για τελευταία, απαγορεύεται η παρουσία θεατών. Να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί βάσει των εγκεκριμένων υγειονομικών πρωτοκόλλων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (ΓΓΑ), τα οποία είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΑΣΜΑ (www.agonistiko.gr).
Πολυπληθέστερη κατηγορία είναι αυτή των Crosscar 600 cc, η οποία συγκέντρωσε 14 συμμετέχοντες! Τα προγνωστικά στην κατηγορία …απαγορεύονται, καθώς στον πρώτο αγώνα η διαφορά που χώριζε τον πρώτο από τον τέταρτο ήταν μικρότερη των δύο δευτερολέπτων! Με τον αέρα του νικητή και με στόχο να διπλασιάσει τις φετινές νίκες του θα βρεθεί στη Χαλκίδα ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας (La Base RX01). Δεύτερος στην πρεμιέρα, ο Γιώργος Δημούσης (Semog Trophy) θα κυνηγήσει το υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία, ενώ κανείς δεν πρέπει να υποτιμήσει τους Μιχάλη Τακιδέλλη (Yacar) και Σπύρο Ράπτη (Kamikaz K3), οι οποίοι κινήθηκαν περίφημα στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου πριν λίγες ημέρες. Με ενδιαφέρον αναμένεται η επιστροφή των Κωνσταντίνου και Νικόλα Χαλιβελάκη στο Speedcar Xtrem, καθώς και του «Filon» (Semog Trophy). Το παρών στη Χαλκίδα με σκοπό ένα καλό πλασάρισμα, θα δώσουν και οι Μιχάλης Δημούσης (Semog Bravo), Στέφανος Ρέλλας (Semog Bravo), Παναγιώτης Παπαδογεώργος (Semog Bravo), Γιώργος Βασιλάκης (La Base RX01), Κοσμάς Βαρθαλίτης (Cosvar), «Akiskikitsa» (SR Crosscar) καθώς και ο Νίκος Μπουτζέγιας (SR Crosscar).
Η κατηγορία των Crosscar 750 cc συγκέντρωσε μία συμμετοχή, αυτή του 23χρονου Μάριου Κωνσταντάκου που θα οδηγήσει ένα Semog Bravo. Στα Crosscar Junior, ο Κωνσταντίνος Τακιδέλλης (Speedcar Xtrem) θέλει να αυξήσει τη διαφορά του στο πρωτάθλημα από τον αντίπαλό του, Αχιλλέα Χριστοδούλου (La Base RX01).
Στα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία, αυτή των 2000+ κυβικών εκατοστών, με ενδιαφέρον αναμένεται η εμφάνιση του Σταμάτη Παντιέρα με ένα Lancer έβδομης γενιάς, αυτοκίνητο που θα οδηγήσει επίσης και ο Πάνος Κωνσταντάκος, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον Δημήτρη Αμαξόπουλο. Ο κανονισμός, πλέον, επιτρέπει σε όποιον οδηγό αυτοκινήτου επιθυμεί, να έχει και συνοδηγό.
Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά εφτά πισωκίνητα Ford Escort MKII θα «κονταροχτυπηθούν» στην κατηγορία έως 2000 κυβικών εκατοστών! Ο περσινός θριαμβευτής της κατηγορίας, Ντίνος Αντωνίου, έχοντας δίπλα του τον αδερφό του, Αλέξανδρο, θα κυνηγήσει και φέτος τη νίκη στην κατηγορία, προσφέροντας παράλληλα άπλετο θέαμα, ενώ οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος θα επιδιώξουν να συνδυάσουν ταχύτητα με θέαμα. Από εκεί και πέρα, δεν πρέπει κανείς να υποτιμήσει τους βετεράνους, Χάρη Μανουσαρίδη και Μανώλη «Καψάσκη» Χαλιβελάκη, που περνάνε δεύτερη νεότητα! Με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του Αλέξανδρου Χαλιβελάκη με πισωκίνητο Escort, του Λαμιώτη Γιώργου Δήμου, καθώς και των Μανώλη και Παύλου Σκαλίδη. Οι Κωνσταντίνος και Άρης Μαυραγάνης (Toyota Corolla AE 92), θα έχουν να αντιμετωπίσουν το Peugeot 106 S16 του Νίκου Χρέππα και το Citroen Saxo VTS του Αντώνη Κωτσόπουλου στην κατηγορία των 1600 κυβικών εκατοστών! Να θυμηθεί τα …παλιά θέλει ο Επαμεινώνδας Ζούρας που θα οδηγήσει ένα Toyota Corolla AE86 στο χώμα!
Επιστροφή στο μπάκετ για τον Νίκο Χρυσάφη (Peugeot 206) που θα έχει να αντιμετωπίσει τον πολύ δυνατό Κωνσταντίνο Παπαδά (Toyota Yaris) στην κατηγορία των 1400 κυβικών εκατοστών!
Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα, ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής 11 Οκτωβρίου, από τις 08.30 έως τις 10.00 στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος. Στη συνέχεια και κατόπιν της υποχρεωτικής ενημέρωσης των αγωνιζομένων, θα ξεκινήσει η διαδικασία των χρονομετρημένων γύρων (ώρα 10.30). Σκοπός του κάθε αγωνιζομένου είναι να καλύψει τη χρονομετρημένη διαδρομή (τέσσερεις γύρους) στο λιγότερο δυνατό χρόνο. Ο νικητής προκύπτει από το άθροισμα των τριών ταχύτερων επιδόσεων του αγωνιζόμενου. Σε περίπτωση που κάποιος δεν τερματίσει σε ένα σκέλος, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στα υπόλοιπα. Το μήκος της πίστας ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος είναι 2300 μέτρα.
Στα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία, αυτή των 2000+ κυβικών εκατοστών, με ενδιαφέρον αναμένεται η εμφάνιση του Σταμάτη Παντιέρα με ένα Lancer έβδομης γενιάς, αυτοκίνητο που θα οδηγήσει επίσης και ο Πάνος Κωνσταντάκος, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον Δημήτρη Αμαξόπουλο. Ο κανονισμός, πλέον, επιτρέπει σε όποιον οδηγό αυτοκινήτου επιθυμεί, να έχει και συνοδηγό.
Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά εφτά πισωκίνητα Ford Escort MKII θα «κονταροχτυπηθούν» στην κατηγορία έως 2000 κυβικών εκατοστών! Ο περσινός θριαμβευτής της κατηγορίας, Ντίνος Αντωνίου, έχοντας δίπλα του τον αδερφό του, Αλέξανδρο, θα κυνηγήσει και φέτος τη νίκη στην κατηγορία, προσφέροντας παράλληλα άπλετο θέαμα, ενώ οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος θα επιδιώξουν να συνδυάσουν ταχύτητα με θέαμα. Από εκεί και πέρα, δεν πρέπει κανείς να υποτιμήσει τους βετεράνους, Χάρη Μανουσαρίδη και Μανώλη «Καψάσκη» Χαλιβελάκη, που περνάνε δεύτερη νεότητα! Με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του Αλέξανδρου Χαλιβελάκη με πισωκίνητο Escort, του Λαμιώτη Γιώργου Δήμου, καθώς και των Μανώλη και Παύλου Σκαλίδη. Οι Κωνσταντίνος και Άρης Μαυραγάνης (Toyota Corolla AE 92), θα έχουν να αντιμετωπίσουν το Peugeot 106 S16 του Νίκου Χρέππα και το Citroen Saxo VTS του Αντώνη Κωτσόπουλου στην κατηγορία των 1600 κυβικών εκατοστών! Να θυμηθεί τα …παλιά θέλει ο Επαμεινώνδας Ζούρας που θα οδηγήσει ένα Toyota Corolla AE86 στο χώμα!
Επιστροφή στο μπάκετ για τον Νίκο Χρυσάφη (Peugeot 206) που θα έχει να αντιμετωπίσει τον πολύ δυνατό Κωνσταντίνο Παπαδά (Toyota Yaris) στην κατηγορία των 1400 κυβικών εκατοστών!
Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα, ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής 11 Οκτωβρίου, από τις 08.30 έως τις 10.00 στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος. Στη συνέχεια και κατόπιν της υποχρεωτικής ενημέρωσης των αγωνιζομένων, θα ξεκινήσει η διαδικασία των χρονομετρημένων γύρων (ώρα 10.30). Σκοπός του κάθε αγωνιζομένου είναι να καλύψει τη χρονομετρημένη διαδρομή (τέσσερεις γύρους) στο λιγότερο δυνατό χρόνο. Ο νικητής προκύπτει από το άθροισμα των τριών ταχύτερων επιδόσεων του αγωνιζόμενου. Σε περίπτωση που κάποιος δεν τερματίσει σε ένα σκέλος, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στα υπόλοιπα. Το μήκος της πίστας ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος είναι 2300 μέτρα.
Χορηγός ονομασίας του θεσμού για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είναι η premium βενζίνη EKO Racing 100. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, ενώ η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού. Το περιοδικό 4Τροχοί είναι χορηγός επικοινωνίας και ο θεσμός καλύπτεται τηλεοπτικά από την Cosmote TV. Αρωγός της προσπάθειας θα είναι και φέτος το MyKteo Όμιλος Θαλάσση.