Το «παρών» στο «Διαδρόμιο» δήλωσαν 23 οδηγοί, οι οποίοι, παρά το γεγονός ότι αγωνίστηκαν… κεκλεισμένων των θυρών όπως ορίζουν τα σχετικά Υγειονομικά Πρωτόκολλα, κατάφεραν με τις μάχες τους να κρατήσουν σε εγρήγορση όσους -απαραιτήτως- παρόντες, αλλά και εκείνους που παρακολούθησαν την εξέλιξη της ημέρας μέσα από το sportstiming.gr
Στο πρωτάθλημα των 600 κ.εκ. ήταν ο Νώντας Καρανικόλας με το LaBase RX01 εκείνος που κατάφερε να επικρατήσει έπειτα από μεγάλη μάχη, κερδίζοντας στις λεπτομέρειες τους Γιώργο Δημούση (Semog Trophy), Μιχάλη Τακιδέλλη (Yacar) και Σπύρο Ράπτη (Planet Kartcross K3). Ο έμπειρος οδηγός του LaBase RX01 «έγραφε» από το ξεκίνημα της ημέρας σταθερά γρήγορους χρόνους και παρόλο που ήταν ταχύτερος μόνο στο δεύτερο πέρασμα, κατάφερε να πάρει τη νίκη στον πρώτο πρωταθληματικό αγώνα του θεσμού.
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Δημούσης ξεκίνησε δυναμικά, σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στο πρώτο πέρασμα, ωστόσο, στη συνέχεια ένα τετ-α-κε και ένα πρόβλημα στο γκάζι τον περιόρισαν στη δεύτερη θέση. Μέχρι στιγμής αυτή είναι και η καλύτερη θέση του οδηγού της Semog στα EKO Racing Dirt Games, ο οποίος ταυτόχρονα κατέκτησε και τη νίκη στους Ιδιώτες, με δεύτερο τον Σπύρο Ράπτη και τρίτο τον νεοεμφανιζόμενο Παναγιώτη Παπαδογεωργό, με Semog Bravo.
Ο Μιχάλης Τακιδέλλης άργησε λίγο να προσαρμοστεί στο νέο του «όπλο», όμως στο 3ο και στο 4ο πέρασμα ανέβασε ρυθμό και κατέκτησε την τρίτη θέση, αφήνοντας πίσω του τον πολύ μαχητικό Σπύρο Ράπτη, με Planetkarcross K3.
Στο έπαθλο των Junior, οι συνήθεις ύποπτοι Κωνσταντίνος Τακιδέλλης με Speedcar Xtrem και Αχιλλέας Χριστοδούλου με LaBase RX01 πάλεψαν επί ίσοις όροις, με τη νίκη τελικά να καταλήγει στον περσινό νικητή της κατηγορίας, Κωνσταντίνο Τακιδέλλη.
Στα αυτοκίνητα, η επικράτηση του Γιώργου Ζυμαρίδη τόσο στην κατηγορία 2001+ κ.εκ., όσο και αναφορικά με τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, φάνταζε ήδη πριν τον αγώνα ως… το πιο σίγουρο στοίχημα της ημέρας. Ο τρεις φορές τιτλούχος των Dirt Games συμμετείχε στον αγώνα στο πλαίσιο της εξοικείωσής του με το Škoda Fabia R5, ενόψει της συνέχειας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο πάντα ταχύς Χρήστος Παλαιολόγος, με Mitsubishi Lancer Evo. Στην πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, αυτή των 1.401-1.600 κ.εκ., νικητής αναδείχτηκε ο Τάσος Αναστασόπουλος, με Toyota Corolla. Από εκεί και έπειτα, το βάθρο ξεκαθάρισε μόλις στο τελευταίο πέρασμα, με τον Νίκο Χρέππα (Peugeot 106) να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Κώστα Μαχαίρα (Citroen Saxo), μετά από μάχη στα εκατοστά του δευτερολέπτου.
Ήταν η πρώτη συνάντηση των οδηγών που συμμετέχουν στο Π.Π Crosscar και στα υπόλοιπα κύπελλα και έπαθλα των EKO Racing Dirt Games για το 2020, η οποία άφησε πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια του θεσμού. Ο επόμενος γύρος είναι προγραμματισμένος για τις 10-11 Οκτωβρίου, στην πίστα της Χαλκίδας, όπου παραδοσιακά καταγράφονται ανατροπές λόγω του χαρακτήρα της διαδρομής.
Χορηγός ονομασίας του θεσμού για 3η συνεχόμενη χρονιά είναι η premium βενζίνη EKO Racing 100. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, ενώ η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού. Το περιοδικό 4Τροχοί είναι χορηγός επικοινωνίας και ο θεσμός καλύπτεται τηλεοπτικά από την Cosmote TV