Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2022 ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της 26ης Ιουνίου, αποτελώντας τον τέταρτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, δίνοντας την σκυτάλη στην Ανάβαση Πορταριάς που όπως όλα δείχνουν θα είναι ο προτελευταίος γύρος του θεσμού, με την ανάβαση Πιτίτσας να ρίχνει την αυλαία.
Ο οδηγός της ΦΙΛΜΠΑ Παναγιώτης Παρθένης (γνωστός σε όλους ως Pete), κατάφερε μετά από ένα δυνατό Σαββατοκύριακο να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της Ομάδας Formula Saloon αλλά και της κλάσης Formula Saloon Turbo, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς, κοιτώντας ζεστά ακόμα και την κατάκτηση του Πρωταθλήματος.
Το automotopatras.gr, είναι υποστηρικτής της προσπάθειας του Pete και μίλησε μαζί του για την εμπειρία της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου :
AMP: Ακόμα μία καλή εμφάνιση, στην πιο δύσκολη κατηγορία των τελευταίων ετών
Pete: Δεν έχω παράπονο. Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου σαν διαδρομή είναι ίσως η πιο αγαπημένη μου και μαζί με όλη η ομάδα μου, καταφέραμε να προετοιμάσουμε το αυτοκίνητο και να είναι ετοιμοπόλεμο στην γραμμή της εκκίνησης. Ίσως και το ίσως το τονίζω, πως θα μπορούσα να πιέσω τον Πασχάλη ακόμα περισσότερο, αφού την Κυριακή χωρίς να το καταλάβω δεν είχα σηκώσει την απαραίτητη “πίεση” στο αυτοκίνητο. Κρατάμε την ακόμα μία καλή εμφάνιση, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα και πως περάσαμε καλά χωρίς ζημιές και προβλήματα.
AMP: Η Formula Saloon είναι μία από τις αγαπημένες κατηγορίες των Ελληνικών Αναβάσεων. Τι βλέπεις για το μέλλον;
Pete: Έχω την αίσθηση πως δεν “μετράει” μόνο το ότι έχει δυνατά αυτοκίνητα. Είναι και το κλίμα μεταξύ των οδηγών που μεταφέρεται προς τους θεατές. Μπορεί αν είμαστε αντίπαλοι όταν φοράμε το κράνος και δένουμε τις ζώνες, αλλά στα PITS είμαστε μια αγκαλιά. Και νομίζω πως αυτό ισχύει γενικότερα στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και πως θα πρέπει να διατηρηθεί. Δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι. Ο καλύτερος ας κερδίζει.
AMP: Πως ήρθε το καλό αποτέλεσμα του Αχλαδόκαμπου;
Pete: Σωστή προετοιμασία από εμένα και την ομάδα μου και “διάβασμα” στις συνθήκες του αγώνα, για την σωστή επιλογή της στρατηγικής. Βασικοί άξονες για την καλή εμφάνιση, η αξιοπιστία του αυτοκινήτου και τα ελαστικά της Michelin που επέλεξα. Είναι μια από τις αγαπημένες μου διαδρομές, όπου έχω κάνει και τους περισσότερους μου αγώνες. Στην FS τα χρονόμετρα δεν έχουν σταματήσει να κυλούν προς τα κάτω, με όλους τους συναθλητές μου, να πιέζουν για το καλύτερο δυνατό. Αυτό μας κάνει όλους ταχύτερους. Κοιτάμε το αύριο και πιέζουμε για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
AMP: Πόσο δύσκολο είναι να οδηγείς και να προετοιμάζεις; Είναι εύκολη αυτή η λεπτή γραμμή;
Pete: Κάποιοι θα σκέφτονται πως αφού οδηγείς το αυτοκίνητο, είναι και εύκολο να το ρυθμίσεις, αφού δεν χρειάζεται να μεταδόσεις αυτό που θες στον μηχανικό. Βέβαια αυτή είναι και η παγίδα. Όταν είσαι έξω από το αμάξι πρέπει να είσαι μηχανικός και όταν είσαι μέσα πρέπει να είσαι οδηγός. Πραγματικά λεπτή γραμμή που χρειάζεται σωστή διαχείριση ψυχολογίας. Όταν οδηγείς πρέπει να έχει δεδομένο πως το αμάξι είναι στο 100%, ενώ όταν πιάνεις το κατσαβίδι πρέπει να “σφίγγεις” όσο ακριβός πρέπει.
AMP: Ποιοι είναι μαζί σου στην προσπάθεια αυτή;
Pete: Χωρίς τους φίλους – υποστηρικτές δεν θα κάναμε ούτε ένα αγωνιστικό χιλιόμετρο. Και αυτό που λέω δεν είναι καθόλου υπερβολικό. Βάζω όμως πάνω από όλους την γυναίκα μου Χρύσα και την κόρη μου Μαρίλια, όπου όταν “πέφτω ψυχολογικά”, με πιάνουν και με σηκώνουν ακόμα πιο ψηλά, βάζοντας νέους στόχους.
Τέλος δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω έναν έναν τους :