Με επιστολή της η Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα διαψεύδει όσα κατέθεσαν οι Εκπρόσωποι της ΟΜΑΕ στην συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων. Το automotopatras μίλησε με την καταγγέλουσα οποία μας ανέφερε :
Πληθώρα καταγγελιών και επιστολών κατέθεσα σε όλους τους βουλευτές και όλα τα κόμματα το τελευταίο δεκαήμερο, σε μια προσπάθεια να ενημερωθούν οι Βουλευτές για την εγκληματική τροποποίηση, όπως την αποκάλεσε, του άρθρου 3 παρ 3 του αθλητικού νόμου. Είναι ειρωνεία σε ένα νομοσχέδιο για την καταπολέμηση της χειραγώγησης των αγώνων, να περνάει ρύθμιση για την χειραγώγηση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η ανταπόκριση από όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και ειδικά του ΚΚΕ, που κατάλαβαν αμέσως τι συμβαίνει, ήταν χαρακτηριστική.
Η ΠΔ δηλώνει ακόμα : Σε περίπτωση που περάσει η ρύθμιση ο αγώνας δεν θα σταματήσει, θα προσφύγουμε στα διοικητικά δικαστήρια και θα κάνουμε τα πάντα για να εφαρμοστεί ο Νόμος.
Όσο για την άποψή της για την εμφάνιση των εκπροσώπων της ΟΜΑΕ στην Βουλή, την αποκάλεσε «αρκούντως ρεζιλιώδης» και θεωρεί ότι κατάφερε να δείξει σε όλους το πραγματικό πρόσωπο της διοίκησης της ΟΜΑΕ.
Ακολουθεί πιο κάτω αυτούσια η επιστολή :
Θέμα: ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΤΗΝ ΟΜΑΕ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ
Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές,
Με την παρούσα επιστολή μου θα προβώ σε διάψευση των όσων ανέφεραν οι δύο εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (εφεξής ΟΜΑΕ), στην συνεδρίαση της 11/11/19 στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, για το άρθρο 5 του υπό ψήφιση αθλητικού νομοσχεδίου.
Τον λόγο για την ΟΜΑΕ έχει ο Ιωάννης Μεσημέρης. Τα λεγόμενά του θα καταγράφονται με πλάγια γράμματα.
ΔΙΑΨΕΥΣΗ
1)΄΄ Ο χώρος ο μηχανοκίνητος, τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στην μοτοσυκλέτα, απαριθμεί 172 σωματεία, εκ των οποίων τα 96 έχουν αθλητική αναγνώριση. Οι αθλητές είναι 3500 ενεργοί και στον χώρο του αυτοκινήτου τα στελέχη, τα οποία είναι πιστοποιημένα είναι 920, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και 504 κριτές γεγονότων ασφαλείας.’’
Για να παραπλανήσει τους αγνοούντες, με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, Βουλευτές, οι οποίοι δεν γνωρίζουν ότι η μοτοσυκλέτα έχει άλλη ομοσπονδία, και για να ‘’φουσκώσει’’ τα νούμερα ώστε να φανεί ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη μελών ΔΣ, συμπεριλαμβάνει και τα σωματεία της ΟΜΑΕ και τα σωματεία της ΑΜΟΤΟΕ. Όμως όταν αναφέρει τους διαιτητές, για να φανούν λίγοι σχετικά με τον αριθμό των σωματείων, αναφέρει μόνο τους διαιτητές του αυτοκινήτου και μάλιστα αποκρύπτει 768, αφού στον διοικητικό απολογισμό της ΟΜΑΕ του 2018, οι ίδιοι αναφέρουν ότι τα 1467 είναι πιστοποιημένα και αναμένονται 221. Σχεδόν τους μισούς διαιτητές αποκρύπτει. (σχ 1) . Στο μέρος που απαντάνε στις ερωτήσεις, το οποίο θα αναφέρω εκτενέστερα κατωτέρω, λέει ότι πιστοποιημένοι είναι μόνο οι 221 και αναμένονται 1467 να πιστοποιηθούν. Όταν λες ψέματα δεν μπορείς να τα στηρίξεις και έχεις ξεχάσει τι έχεις πει.
2) Συνεχίζει λέγοντας άσχετα πράγματα για την ασφάλεια των αγώνων, που ουδεμία σχέση έχουν με το εν λόγω προς τροποποίηση άρθρο, για να μπερδέψει και να προκαλέσει τις εντυπώσεις καθώς και να αποπροσανατολίσει.
3) ‘’Ο λόγος για τον οποίον τασσόμαστε υπέρ του νομοσχεδίου, όσον αφορά την τροποποίηση του άρθρου 3 του νόμου 2725 για τα κωλύματα, είναι γιατί, καταρχήν θα πρέπει να υπάρξει μια πλήρης ταύτιση με τον διεθνή αθλητικό κανονισμό, που ψηφίζει και ισχύει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, ο οποίος επιτάσσει τον χειρισμό ειδικών στελεχών που είναι μέλη διοικήσεως σωματείων.’’
Εκμεταλλευόμενος την άγνοια όλων των Βουλευτών, οι οποίοι δεν γνωρίζουν το καθεστώς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (εφεξής FIA), λέει ότι τάσσονται υπέρ της τροποποίησης για να υπάρξει δήθεν πλήρης ταύτιση με τον διεθνή αθλητικό κώδικα και ο οποίος επιτάσσει, όπως λέει τον ειδικό χειρισμό στελεχών που είναι μέλη διοικήσεως σωματείων. Το ψέμα είναι ότι η FIA δεν έχει σωματεία. Τα μέλη της είναι οι ομοσπονδίες κάθε χώρας. Μόνο clubs(λέσχες) υπάρχουν στις άλλες χώρες , τα οποία ΜΟΝΟ διοργανώνουν αγώνες και δεν έχουν μητρώο αθλητών. Δηλαδή σε καμία χώρα οι αθλητές δεν ανήκουν σε ανταγωνιστικά σωματεία, γιατί δεν υπάρχουν. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό. Τα μέλη ΔΣ των clubs, δεν έχουν καμία σχέση με αθλητές. Υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός και μάλιστα είναι και κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ο κ Αυγενάκης έχει ενημερωθεί επ αυτού, όμως κωφεύει περιέργως και άρχισε να το επικαλείται όταν καταρρίψαμε την αιτιολογία της αιτιολογικής έκθεσης. Έπρεπε να βρει προφανώς κάτι άλλο για να πείσει. Εφόσον ο κ Αυγενάκης θέλει να εναρμονίσει την ΟΜΑΕ με τα διεθνή πρότυπα, ας μας βγάλει εντελώς από τον Νόμο, αφού τίποτα από τον Νόμο δεν ακολουθεί η FIA. Γιατί μας υποχρεώνει να ανήκουμε σε σωματεία και μας εξαιρεί από την μόνη ρύθμιση που εγγυάται διαφάνεια? Το άρθρο με την υποχρεωτική ένταξη σε σωματείο δεν θέλει να το εναρμονίσει με τα διεθνή πρότυπα?
4) ‘’Υπάρχει ειδικό έγγραφο απαντητικό της Διεθνούς Ομοσπονδίας η οποία συνδυάζει τη χρήση των ατόμων αυτών και λέει επί λέξει, αν εκλεγμένα μέλη δεν είχαν το δικαίωμα της τοποθέτησης σε θέσεις στελέχους ενός αγώνα ή το αντίθετο η Διεθνής Ομοσπονδία όπως και τα μέλη που είναι επιφορτισμένη με το ρόλο της εφαρμογής των κανονισμών τους, αυτό θα στερούσε από μόνο του την εξειδίκευση που είναι απαραίτητη για την ορθή διεξαγωγή των αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού, που κατά συνέπεια θα αύξανε την επικινδυνότητά τους. Όπως καταλαβαίνετε επειδή τα στελέχη αυτά που δραστηριοποιούνται στο χώρο το δικό μας, έχουν να κάνουν περισσότερο με την ασφαλή διεξαγωγή και αυτό είναι το μέλημα του διοργανωτή στο τέλος της συνάντησης να έχουν γυρίσει όλοι πίσω, δεν επιτελούμε κανένα διαιτητικό έργο.’’
Την απάντηση- επιστολή της FIA, που επικαλείται, την ανάρτησε ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ στην διαβούλευση (σχ. 2). Στο σημείο αυτό, όπως θα δείτε και στο σχ2, αναφέρει: τα εκλεγμένα Στελέχη/μέλη οργάνων της FIA δύνανται να τοποθετούνται ως Αγωνοδίκες, Αλυτάρχες κλπ. Η FIA μιλάει για ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ/ΜΕΛΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ FIA, δηλαδή εκλεγμένους διαιτητές στις Ομοσπονδίες διαιτητών, οι οποίες είναι μέλη της FIA. O πονηρά σκεπτόμενος αντιπρόεδρος της ΟΜΑΕ κ Μεσημέρης, έκοψε την λέξη ΄΄στελέχη΄΄ και ΄΄ όργανα’’ και κράτησε μόνο την λέξη ΄΄μέλη΄΄ για να φανεί ότι η FIA εννοούσε τα μέλη ΔΣ των ομοσπονδιών. Να Σας ενημερώσω ότι σε όλες σχεδόν τις χώρες υπάρχουν ανεξάρτητες ομοσπονδίες διαιτητών του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πραγματικότητα την οποία σας αποκρύπτει η διοίκηση της ΟΜΑΕ. Άλλο ψέμα, που όλοι το καταλάβατε και μάλιστα ο εκπρόσωπος του κόμματος ΜΕΡΑ25, σχολίασε είναι ότι δεν επιτελούν τα στελέχη διαιτητικό έργο. Νομίζω δεν χρειάζεται καθόλου σχολιασμός, είναι άκρως γελοίο και αν όντως δεν έχουμε διαιτητές γιατί γίνεται η εξαίρεση για το άθλημα αυτό? ‘όπως είπε και ο κ Γρηγοριάδης, γιατί είστε σήμερα εδώ αν δεν έχετε διαιτητές. Αυτά όλα τα ακούει ο κ Αυγενάκης και δεν αντιδρά ούτε ανησυχεί. Όλως περιέργως τα δέχεται.
5) ‘’Οι κριτές που αναφέρονται ασφαλείας και περιστατικών για να σας δώσω ένα παράδειγμα, είναι όπως υπήρχαν κριτές στο χθεσινό μαραθώνιο χιλιάδες, ανάλογοι κριτές σε όλες τις διαδρομές υπάρχουν και σε εμάς. Αυτοί οι άνθρωποι δεν επιτελούν κανένα διαιτητικό έργο. Επιπλέον οι αλυτάρχες έχουν σαν άμεσο έργο να σχεδιάζουν διαδρομές μαζί και σε συνεργασία με τον υπεύθυνο ασφαλείας, να επεξεργάζονται το πλάνο ασφαλείας με στόχο πάντα την ασφάλεια. Διαμορφώνουν τα ωράρια του αγώνα, έρχονται σε συνεννόηση με πυροσβεστική και Αστυνομία, διασώστες και τοπικούς φορείς. Όλα αυτά τα στελέχη επ’ ουδενί δεν εντάσσονται στα στελέχη που ασκούν διαιτητικό έργο.’’
Ο κ. Μεσημέρης προσπαθεί να πείσει την επιτροπή, ότι οι κριτές και αλυτάρχες δεν επιτελούν διαιτητικό έργο, αναφέροντας μόνο μία αρμόδιότητά τους και αποκρύπτοντας τις υπόλοιπες. Πχ. Ο Αλυτάρχης αναφέρει αντιαθλητική προσπέραση-οδήγηση και ο αθλητής τίθεται εκτός αγώνα. Δεν ασκεί διαιτητικό έργο? Ο κριτής βρίσκεται στο Σημείο Ελέγχου Χρόνου (ΣΕΧ) και αν ένας αθλητής δεν φτάσει στο ακριβές λεπτό που πρέπει, του βάζει ποινή χρόνου. Δεν ασκεί διαιτητικό έργο? Ή αναφέρει σε έναν αγώνα ράλλυ ότι ο αθλητής δέχτηκε εξωτερική βοήθεια με αποτέλεσμα να τεθεί ο οδηγός εκτός αγώνα. Εκμεταλλεύεται την άγνοια των περισσοτέρων σε θέματα μηχανοκίνητου αθλητισμού.
6) ΄΄ Κάτι το οποίο αφορά και την τοποθέτηση του εκπροσώπου του ΚΙΝΑΛ, ότι υπάρχουν ανταγωνιστικά σωματεία. Η ιδιαιτερότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν αφήνει τέτοια περιθώρια, διότι αφενός μεν τα σωματεία δεν έχουν συμμετοχή σε σωματεία, δηλαδή, τα σωματεία στέλνουν αθλητές που μπορεί ένα αυτοκίνητο που συμμετέχει σε έναν αγώνα να έχει μέσα πλήρωμα από δύο διαφορετικά σωματεία. Άρα η κρίση ενός αγωνοδίκη να είναι επωφελής ενδεχομένως για το ένα μέλος και εναντίον του άλλου. Συνεπώς δεν υπάρχει θέμα ανταγωνιστικών σωματείων. Επιπλέον δε ωραία ηχεί η λέξη χειραγώγηση και φαντάζει ότι ενδεχομένως μια λύση, όταν ζητάς την εξαίρεση από κάποιο ασυμβίβαστο, θα οδηγούσε τη σκέψη στη χειραγώγηση.
Ο κ Μεσημέρης δολίως αποκρύπτει ότι σε όλα τα υπόλοιπα είδη, δηλαδή Αναβάσεις, Πίστα, Φόρμουλα, καρτ, ντριφτ, ντραγκστερ κσι δεξιοτεχνίες, ο αθλητής αγωνίζεται μόνος του. Μόνο στα Ράλλυ το πλήρωμα είναι διπλό. Τα σωματεία είναι ανταγωνιστικά από τον νόμο και επειδή ένα είδος αγώνα έχει δύο αθλητές, δεν αναιρεί το καθεστώς του ανταγωνιστικού σωματείου. Εξάλλου λογικό είναι σε ένα σωματείο να έχουν αναπτυχθεί σχέσεις με τους αθλητές και τις διοικήσεις και σίγουρα δεν μπορεί να υπάρχει αμεροληψία. Εξάλλου η FIA στον κώδικα ηθικής απαγορεύει οποιαδήποτε σχέση διαιτητή με αθλητή.
7) Η χειραγώγηση ενός αγώνα, όταν το Δ.Σ. της ομοσπονδίας αποτελείται από 11 μέλη και τα 11 αυτά μέλη είναι εκπρόσωποι 11 διαφορετικών σωματείων, που μπορεί αυτά τα σωματεία να έχουν διοργανώσει αγώνα ή να μην έχουν διοργανώσει και κανέναν αγώνα ή αυτός ο οποίος τελικά συμμετέχει στην προκήρυξη να συμμετέχει σε αγώνες που διοργανώνουν περισσότερα σωματεία, είναι πρακτικά αδύνατη.΄΄
Όπως διαπιστώνετε δεν βγάζει κανείς νόημα από την απάντησή του. Ούτε εγώ που είμαι άριστη γνώστρια του μηχανοκίνητου αθλητισμού, του διεθνούς κώδικα και του αθλητικού νόμου. Το μόνο που βγάζει νόημα είναι ότι το ΔΣ της ΟΜΑΕ αποτελείται από 11 μέλη διαφορετικών σωματείων, λέτε και δεν συμβαίνει αυτό σε άλλες ομοσπονδίες. Πως αναιρεί αυτό την χειραγώγηση?
8)΄΄ Όσον αφορά την τοποθέτηση και την ερώτηση που υπέβαλε ο εκπρόσωπος του Κ.Κ.Ε., αν υπάρχουν κάπου αλλού ανάλογες εξαιρέσεις. Να θυμίσω ότι στο ν.2725 προβλέπονται εξαιρέσεις για άλλα αθλήματα μεταξύ των οποίων σκοποβολή, αεραθλητισμός, μπριτζ , σκάκι και διάφορα άλλα αθλήματα όπου εκεί υπήρξε μια λογική αυτών των εξαιρέσεων, όπου παραμένουν οι εξαιρέσεις αυτές.΄΄
Καταρχάς κακώς υπάρχουν. Δεν επιτρέπεται η εξαίρεση για κανένα άθλημα από την αμερόληπτη διαιτησία. Και γιατί να παίρνουμε παράδειγμα από αυτές και όχι από τις άλλες που δεν έχουν εξαιρεθεί. Αν αρχίζουν να εξαιρούνται αθλήματα από το άρθρο 3, σε λίγο καιρό θα ζητήσουν όλα να εξαιρεθούν. Επίσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το μπριτζ και το σκάκι κλπ με τον μηχανοκίνητο όταν τα παιχνίδια γίνονται σε στάση, με κάμερες και είναι μετρημένα κουκιά. Δεν μπορεί κανένας διαιτητής να χειραγωγήσει το αποτέλεσμα. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, μπορεί να χειραγωγηθεί από τον τεχνικό έλεγχο, που μπορεί ο τεχνικός ελεγκτής να κρίνει νόμιμο έναν παράνομο κινητήρα και δεν μπορεί να το ελέγξει ο αντίπαλος, αφού απαγορεύεται η παρουσία του στον έλεγχο. Μπορεί ένας κριτής να αναφέρει ψευδώς έναν οδηγό ότι σε μια στροφή στο βουνό έκοψε δρόμο. Πως θα αποδείξει το αντίθετο ο οδηγός? Και πολλά άλλα παραδείγματα. Και μιλάμε για ένα πανάκριβο άθλημα και άκρως επικίνδυνο.
9) ΄΄Όσον αφορά τον υπαινιγμό και για ανακριβή στοιχεία τα οποία δώσαμε, προφανώς, η πληροφόρηση που έχει ο εκπρόσωπος του Κ.Κ.Ε. είναι λάθος. Ήμουν πολύ σαφής. Μίλησα για σωματεία της ΑΜΟΤΟΕ και της ΣΟΜΑΕ, δηλαδή, των ομοσπονδιών του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τα οποία συμποσούμενα μας κάνουν 172 σωματεία εκ των οποίων τα 96 συμποσούμενα έχουν ειδική αθλητική αναγνώριση και σαφώς από αυτά τα 97 είναι της ΟΜΑΕ. ΄΄
Όπως προείπα μίλησε για σωματεία της ΟΜΑΕ και της ΑΜΟΤΟΕ επίτηδες για να μεγαλώσει την ψαλίδα ανάμεσα σε μέλη ΔΣ και Διαιτητές. Δεν είχε καμία δουλειά να αναφέρει τα σωματεία της ΑΜΟΤΟΕ. Τι σχέση έχει πόσα σωματεία έχει η ΑΜΟΤΟΕ με το αίτημα για τροποποίηση από την ΟΜΑΕ και όχι από την ΑΜΟΤΟΕ? Δεν είναι πασιφανές ότι είχαν σκοπό να σας παραπλανήσουν με ψεύτικα κατασκευασμένα στοιχεία, υποτιμώντας την νοημοσύνη σας και εκμεταλλευόμενοι την δικαιολογημένη άγνοιά σας? Επίσης λέει ότι συμποσούμενα τα αναγνωρισμένα σωματεία είναι 96 αλλά από αυτά τα 97 είναι της ΟΜΑΕ. Πιο πολλά δηλαδή από τον συνολικό αριθμό. Είναι να γελάει κανείς. Όταν λες ψέματα ξεχνάς μέχρι και τι είπες ένα δευτερόλεπτο πριν. Σύμφωνα με τον διοικητικό απολογισμό (σχ.1) τα αναγνωρισμένα είναι 41. Οπότε από τα 172 αρχικά που σας προέβαλλαν, φτάσαμε στα 41.
10) ΄΄ Όσον αφορά τους κριτές ήμουν πάλι σαφής, κατά το μέρος που αφορά την ΟΜΑΕ ήταν 930. Στον δε απολογισμό αναφέρεται ότι τα στελέχη για τα οποία υπάρχει τήρηση καρτέλας είναι 1688, εκ των οποίων 1467 με μητρώο και από αυτά έχουν ολοκληρώσει τα 221. Συνεπώς αυτά τα νούμερα είναι παρελκυστικά, δημιουργούν εντυπώσεις και τίποτε άλλο. Αυτά είναι τα στελέχη μας, 930 στελέχη, μέσα στα οποία στελέχη υπάρχουν και οι κριτές.
Ο ΨΕΥΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ, αφού παραβίαζαν από το 2013 το άρθρο 3 παρ 3, είπε στην πρώτη τοποθέτηση, που δεν ήξερε ότι ο κ Συντυχάκης θα είχε στα χέρια του τον διοικητικό απολογισμό, ότι τα στελέχη είναι 930, μόλις διαψεύστηκε από τον κ Συντυχάκη, απαντά μεν ότι οι διαιτητές είναι 930, παραδέχεται ότι στον διοικητικό απολογισμό αναγράφονται 1688 και ότι μόνο τα 221 έχουν ολοκληρώσει την πιστοποίηση και αναμένονται 1467. Επίσης λέει ότι αυτά τα νούμερα είναι παρελκυστικά για να δημιουργούν εντυπώσεις. Κατηγορεί τον ίδιο του τον διοικητικό απολογισμό ότι έχει ψευδή στοιχεία. Αμέσως μετά ξαναλέει ότι τα στελέχη είναι 930. ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ. Ούτε να καλύψουν τα ψέματά τους μπορούν και δεν διστάζουν να σας κοροϊδεύουν απροκάλυπτα. ΟΜΩΣ όπως θα δείτε στο σχ. 1 αναφέρει ότι πιστοποιημένα είναι 1467 και αναμένονται 221. Δηλαδή το ακριβώς αντίθετο. ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΕΝ ΨΥΧΡΩ.
11) ΄΄Όσον αφορά τον κανονισμό, να σας πω ότι η συμμετοχή των κριτών σε διοικήσεις σωματείων εφαρμόζονται σε 146 χώρες που είναι μέλη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Ορίζεται και προσδιορίζεται από το Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα, προσδιορίζεται από τον Εθνικό Αγωνιστικό Κώδικα, ουσιαστικά είναι μετάφραση του διεθνούς στην ελληνική πραγματικότητα, στα ελληνικά και επιπλέον προβλέπονται ζητήματα ασυμβιβάστου στον κώδικα δεοντολογίας της Διεθνούς Ομοσπονδίας τον οποίο έχουμε, επίσης, μεταφράσει και ψηφίσει και στην Ελλάδα και ισχύει. Επιπλέον, τροποποιήθηκε και ο Εθνικός Αγωνιστικός Κανονισμός, στον οποίο προσπαθώντας να κάνουμε ένα συγκερασμό του Διεθνούς Αγωνιστικού Κανονισμού της Διεθνούς Ομοσπονδίας και του Εθνικού προβλέψαμε, ενόψει ενδεχομένως εξαίρεσης από τα ασυμβίβαστα αυτά, τη δυνατότητα και τη μεταφέραμε στον αγωνιστικό κώδικα με άμεση εφαρμογή ότι σε περίπτωση που υφίσταται κάποιο θέμα ασυμβιβάστου σε κάποιον αγωνοδίκη εξαιρούνται από τη ρύθμιση αυτή του νομοσχεδίου εξαιρούνται τα πειθαρχικά, κύριε του Κ.Κ.Ε., που κάνατε λόγο για το διορισμό του πειθαρχικού συμβουλίου. Μιλάμε για αγωνοδίκες, όχι για μέλη της πειθαρχικής επιτροπής. ΄΄
Ο ΘΡΑΣΥΣ ΨΕΥΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΟΜΑΕ τολμά να αποκαλεί σωματεία τα clubs, τα οποία δεν έχουν αθλητές και τολμά να αποκρύπτει ότι οι κριτές μπορεί να είναι μέλη ΔΣ ΜΟΝΟ σε συνδέσμους και ομοσπονδίες κριτών. Αλλά ξέρει ότι δεν γνωρίζετε από κανονισμούς της διεθνούς ομοσπονδίας και το καθεστώς και σας εξαπατά. Ο κ. Μεσημέρης λέει ότι εξαιρούνται από την τροποποίηση οι δικαστικές επιτροπές, ασχέτως αν ο ίδιος ήταν αγωνοδίκης ταυτόχρονα και πρόεδρος δικαστηρίου εφέσεων της ΟΜΑΕ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Οι δικαστικές επιτροπές διορίζονται από την διοίκηση της ΟΜΑΕ, δεν εκλέγονται, σύμφωνα με το ΑΡΘΡΟ 16 ΠΑΡ 10 του καταστατικού της ΟΜΑΕ (σχ 3). Άρα αν ψηφιστεί η τροποποίηση, θα μπορεί για παράδειγμα ο αντιπρόεδρος της ΟΜΑΕ κ. Μεσημέρης να είναι και αγωνοδίκης. Ποιος θα ελέγξει τον κ Μεσημέρη σε περίπτωση κακής διαιτησίας? Η δικαστική και πειθαρχική επιτροπή που αυτός θα έχει διορίσει με το υπόλοιπο ΔΣ? Θα έχει τον έλεγχο ο Διαιτητής του δικαστικού σώματος? Και τι θα του κάνει? Θα του βάλει ποινή? Την επόμενη μέρα το δικαστήριο εφέσεων θα έχει αντικατασταθεί με ταχείες διαδικασίες. Είναι υγιής αθλητισμός αυτό? Το ότι το συζητάμε ακόμα είναι ΓΕΛΟΙΟ.
12) ‘’Προβλέψαμε ότι μέχρι το πέρας των δηλώσεων συμμετοχής, μπορεί να ζητήσει το 50+1% των αθλητών που δήλωσαν συμμετοχή, την εξαίρεση του συγκεκριμένου αγωνοδίκη. Επομένως, είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως. Υπερκαλύπτουμε ακόμα και τον κανονισμό της διεθνούς ομοσπονδίας και δημιουργούμε την ασφαλιστική δικλίδα αυτή που θα εγγυηθεί το αμερόληπτο και την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. ‘’
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ?? Σε κάθε αγώνα θα ψάχνουμε τα διοικητικά συμβούλια, τα οποία δεν γνωρίζουν οι αθλητές και δεν είναι αναρτημένα πουθενά, να δουν αν κάποιος έχει συμφέροντα? Πάντα θα υπάρχει αγωνοδίκης που θα έχει αθλητή στις συμμετοχές. Σε κάθε αγώνα σχεδόν όλα τα σωματεία έχουν αθλητές. Και είναι δουλειά αυτή? Σε ποια χώρα στον κόσμο, σε ποιο άθλημα παγκοσμίως υπάρχει τέτοια ρύθμιση, επειδή αρνούνται μια ομάδα πονηρών να έχουν ασυμβίβαστα? Αυτά πρέπει να τα προλαμβάνουν οι κανονισμοί και οι νόμοι της κάθε χώρας και όχι να αναγκάζονται οι αθλητές να μαζεύουν υπογραφές πριν από κάθε αγώνα για να εξαιρεθεί αγωνοδίκης. ΄΄ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΕΩΣ’’ Δηλαδή για να έχουν μια εξουσία παραπάνω μετακυλύουν το βάρος στους αθλητές, αντί να είναι αυτοί που θα απαιτούν από το κράτος να κάνει αυστηρότερη την διαιτησία προς όφελος των αθλητών και του αθλητισμού. Είναι με τα καλά τους κύριοι? Είναι με τα καλά της η ΓΓΑ που δέχτηκε τέτοια τροποποίηση του Κώδικα Ηθικής της FIA?
Kαι με τους υπόλοιπους διαιτητές τι γίνεται? ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΟΝΗΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΘ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΓΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ? Ότι δήθεν εμείς έχουμε προλαμβάνει την αμερόληπτη διαιτησία? ΌΧΙ ΚΥΡΙΕ ΑΥΓΕΝΑΚΗ, εγώ δεν θέλω να ψάχνω υπογραφές πριν από κάθε αγώνα και να τσακώνομαι με κάποιον που δεν θα υπογράφει, γιατί θα είναι ο πρόεδρός του και θα τον συμφέρει ή θα είναι φίλος του και θα δυσκολεύεται να τον διώξει κλπ Και να κινδυνεύω να στοχοποιηθώ από τον εν λόγω διαιτητή ή την ΟΜΑΕ ή το σωματείο με όποιες συνέπειες φέρει αυτή η στοχοποίηση. . Και όχι μόνο αυτό, στο τέλος αυτής της κατάπτυστης ρύθμισης λένε ότι πρέπει να αιτιολογήσουν επαρκώς και με πολλά στοιχεία την σύγκρουση συμφερόντων. Δηλαδή αν θέλουν την δέχονται και θα πρέπει να αγχωθούν οι αθλητές να στηρίξουν καλά την ένστασή τους. ΠΑΛΑΒΩΣΑΜΕ??? Εσείς είστε υποχρεωμένος να μας εξασφαλίσετε αμερόληπτη διαιτησία με νόμο και δεν θα καταντήσετε εμάς ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ. ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΑΥΓΕΝΑΚΗ.
13) ‘’Η πλειοψηφία όμως των σωματείων, οι οποίοι ψηφίζουν, αποφασίζουν στην Ομοσπονδία και ρυθμίζουν την διεξαγωγή και ύπαρξη του motorsport στην Ελλάδα είναι αυτή που αποφάσισε από την αρχή της χορήγηση της αθλητικής αναγνώρισης και έβαλε ως στόχο από το 2013 την εξαίρεση μας από τα κολλήματα αυτά του άρθρου 3. Ευχαριστώ.΄΄
Αλίμονο να μην ήθελαν κάποια σωματεία (όχι όλα)να είναι και διαιτητές και διοίκηση ταυτόχρονα. Ποιος δεν θέλει να έχει πολλές εξουσίες ταυτόχρονα και ειδικά ασυμβίβαστες? Σαφώς και έβαλε τέτοιο στόχο από την αρχή. Γιατί ο σκοπός τους εξ αρχής ήταν η πλήρης χειραγώγηση του αθλήματος και ο έλεγχος στα αποτελέσματα. Εξάλλου όταν ζήτησαν αθλητική αναγνώριση ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ. Και επειδή τα μέλη ΔΣ σωματείων θέλουν να τα έχουν όλα, αυτό νομιμοποιεί την παράλογη απαίτηση? Εγώ που πληρώνω τα σωματεία και την ΟΜΑΕ, και ξοδεύω έως και 5000 ευρώ σε κάθε αγώνα καθώς και όλοι οι αθλητές, που αρκετοί ξοδεύουν μέχρι και 50.000 ευρώ σε κάθε αγώνα, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΝΩΜΗ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ.
Όπως διαπιστώσατε ο κ Μεσημέρης είπε απροκάλυπτα σωρεία ψεμάτων, θεωρώντας ότι οι κύριοι Βουλευτές δεν έχουν ιδέα από μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όμως υπολόγισε χωρίς τον ξενοδόχο, αφού είχα ενημερώσει για το πώς λειτουργεί το άθλημά μας. Καταφέραμε να τον αναγκάσουμε να πει ψέματα για να μπορέσει να απαντήσει σε ερωτήσεις διαβασμένων βουλευτών, που κατάλαβαν ότι αυτό που πάει να γίνει είναι απαράδεκτο και αδιανόητο.
Ο κ Αυγενάκης δυστυχώς, όχι μόνο δεν εφαρμόζει το άρθρο 3 παρ. 7 που αφορά στην έκπτωση των μελών της παράνομης διοίκησης της ΟΜΑΕ, σύμφωνα με και πορίσματα που έχουν βγει από δημόσιες ελεγκτικές υπηρεσίες, αλλά τους καλύπτει με την προτεινόμενη τροποποίηση, ενώ τον έχουμε ενημερώσει για όλα.
Η παρουσία της διοίκησης της ΟΜΑΕ στην επιτροπή ήταν ΄΄ρεζιλιώδης ΄΄ και εκθέτει ανεπανόρθωτα την επιλογή αυτή του κ Υφυπουργού. Η αλήθεια θα βγει στο προσκήνιο, ο αγώνας μας για την διαφάνεια, τους δίκαιους αγώνες και τα συνταγματικά μας δικαιώματα θα συνεχιστεί, ακόμα και σε περίπτωση που ψηφιστεί. Υπάρχει και η δικαιοσύνη και τα διοικητικά δικαστήρια και τέλος να σας ενημερώσω ότι ΌΛΗ η διοίκηση της ΟΜΑΕ είναι έκπτωτη από το 2016, που καταγγέλθηκαν από εμάς. Ο κ Αυγενάκης το γνωρίζει και ενώ του έχουμε στείλει εξώδικο γι αυτό, όχι μόνο δεν εκδίδει την πράξη έκπτωσης, αλλά τους έβαλε στην Βουλή να σας εξαπατήσουν ενώ δεν είχαν δικαίωμα λόγου. Και τους καλύπτει για την μέχρι τώρα παρανομία και προσπαθεί να τους νομιμοποιήσει, με ψευδέστατη αιτιολογία, που όπως είδα τροποποίησαν, μετά την αποκάλυψη από μας για την υπερπληθώρα διαιτητών και πρόσθεσαν μέσα το άσχετο θέμα του Ράλλυ Ακρόπολις και την εναρμόνιση δήθεν με τα διεθνή πρότυπα και σταμάτησαν να μιλάνε για έλλειψη στελεχών.
Μια παράλογη κατάσταση πουν μόνο ερωτήματα δημιουργεί σε όλη την κοινότητα του αθλητισμού και απ ότι είδα και στα περισσότερα κόμματα.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΑΥΓΕΝΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΩ ΣΑΣ ΚΑΤΑΡΡΙΨΑΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΕΣ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΡΑΓΕ???????? ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ Η ΟΛΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ.
Με εκτίμηση
Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα