Ακόμα ένας οδηγός που τα λέει έξω από τα δόντια, σε ανάρτησή του, στην προσωπική σελίδα του στο Facebook, είναι ο Παναγιώτης Καμπύλης. Ο Πρωταθλητής αναφέρει, ποια ήταν τα γεγονότα που τον οδήγησαν στην απόφαση να μην ακούσει το “GO” στην αφετηρία της πρώτης Ειδικής και να επιστρέψει στο Service Park του 7ου Athens Rally Sprint, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021.
Διαβάστε αναλυτικά την ανάρτηση:
“Φτάσαμε λοιπόν και στον αγώνα Rally Sprint Άγιος Μερκούριος 2021. Ένας αγώνας που δε μας θέλει και φέτος παρότι εμείς θέλαμε να τον προσπαθήσουμε. Καιρικές συνθήκες επιεικώς χαλιά πριν από τον αγώνα, προκλήθηκαν φυσικές καταστροφές λόγο ότι πλέον η φύση δε μπορούσε να συνδράμει στη προστασία του περιβάλλοντος. Η μισή διαδρομή μετά τις ταβέρνες και το γεφυράκι ήταν κανονικά χωμάτινη αν ήταν στεγνή, στη συγκεκριμένη περίπτωση φουλ στάχτη και λάσπη δημιούργησαν συνθήκες οδοστρώματος βούτυρο.
Super επικίνδυνες συνθήκες, με μια λέσχη τον ΑΣΣΟΑΑ, που παρότι βοηθήθηκε από τη λέσχη ΕΛΛΑΔΑ δε στάθηκε ικανή να φέρει αποτέλεσμα θετικό. Σίγουρα στις πλάτες της Φωτεινής Ψαράκου το έργο ήταν βαρύ και δύσκολο αλλά δυστυχώς για άλλη μια φορά οι αγωνιζόμενοι βρέθηκαν να βγάλουν το φίδι από την τρύπα λόγο ελλιπής οργάνωσης και δυστοκίας αποφάσεων.
Το πρωί μας βρήκε δυο φόρες στο control της εκκίνησης. Η πρώτη με 20 λεπτά καθυστέρηση λόγο ότι η το πυροσβεστικό ή η ειδική δεν ήταν ακόμα έτοιμη. Η δεύτερη φορά στην εκκίνηση ένας παππούς με μια βέσπα σε διαμάχη με την οργάνωση για λόγο που δεν έμαθα ποτέ, ξανά ΄΄ σβήστε-περιμένετε΄΄ . Επειδή η ειδική δε μου έβγαλε την αίσθηση ότι παρέχει ασφάλεια, λόγο των συνθηκών αλλά και λόγο ότι οργανωτικά, πολλά μάλλον ήταν στην τύχη, αποφάσισα να μην ξεκινήσω γνωρίζοντας ότι θα είμαι ο πρώτος που θα αντιμετώπιζα τη δύσκολη αυτή κατάσταση. Σκοπός μας ήταν να διαγωνιστούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα και όχι για το αν θα πολεμήσουμε να μείνουμε με κάθε θυσία επάνω στο δύσκολο οδόστρωμα.
Φυσικά η οργάνωση και λοιποί ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ που λιάζονταν στον περιβάλλοντα χώρο της οργάνωσης έδωσαν την πολύτιμη συμβουλή τους, ΄΄έτσι είναι τα Rally΄΄ , ΄΄έχει και φρένο το αγωνιστικό ΄΄ ,΄΄σηκώνεις λίγο το γκαζάκι΄΄, ΄΄αυτά είναι τα Rally ΄΄. Να πω δε για κάποιους αγωνιζομένους-συναθλητές η λέξη ΄΄κότα΄΄ υπάρχει στο λεξιλόγιο τους για κάτι τέτοιες αποφάσεις σαν την δική μας , αλλά ο κάθε αθλητής σίγουρα κρίνει για το δικό του συμφέρον όπως και η οργάνωση έπραξε για το δικό της και μονό συμφέρον την διεξαγωγή του αγώνα ως είχε.
Το αποτέλεσμα ευτυχώς δεν είχε τραγική έκβαση για κάποια πληρώματα και συγκεκριμένα το πλήρωμα του CLIO R3 φίλου και συναθλητή μας που 200 μέτρα μόλις στο ΄΄πονηρό΄΄ κομμάτι έχασε τον έλεγχο με δύσκολη έκβαση για την δική του ασφάλεια και για την συνέχιση της ειδικής. Ευτυχώς για τους υπόλοιπους αγωνιζομένους, πέρασαν την 1η ειδική μετά το Νο7 ως απλή. Είδαν με τα μάτια τους και έζησαν τις συνθήκες της ειδικής και πήραν την κρυάδα βλέποντας τον συναθλητή τους εγκλωβισμένο στο αγωνιστικό του για σχεδόν δυο ώρες και έτσι να συμμάζεψαν τις προσδοκίες τους για γρήγορο πέρασμα και προσγειώθηκαν στην πραγματικότητα.
Λέσχες υπάρχουν πολλές, ικανές για διοργάνωση αγώνα λίγες. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ αυτών των λεσχών δύσκολο να γίνει με το καθεστώς που ισχύει έως τώρα. Άρα φίλοι συναθλητές το να κατηγορείτε αλλήλους για ολιγωρία οδηγική , η έλλειψη ΑΝΤΡΙΟΣΥΝΗΣ να μην το πω αλλιώς είναι εύκολο. Το δύσκολο μάλλον είναι να σταθείτε μαζί ενωμένοι απέναντι σε κάτι που ακόμα και πελατειακά δε σας καλύπτει, όχι μονό από άποψη ασφάλειας.
Το μονό θετικό σε αυτόν τον αγώνα ήταν παρότι λόγο των συνθηκών άργησε να γίνει ο απεγκλωβισμός του συναθλητή μας το ασθενοφόρο και ο γιατρός που όλοι εκτιμούμε ήταν εκεί στην ώρα του και με το παραπάνω. Μυαλό λοιπόν φίλοι συναθλητές πριν από την ΄΄όρεξη΄΄ για ένα αγώνα που σίγουρα θα μπορούσατε να πραγματοποιήσετε σωστά και σε κάποια άλλη στιγμή.”