Για να γιορτάσει το ρεκόρ των τίτλων εννέα κατασκευαστών στο CIR, έρχεται το Peugeot 208 GTi / NINE. Ένα 208 GTi με δίχρωμο χρώμα στο αμάξωμα σήμα κατατεθέν της Peugeot Sport. Το μαύρο πίσω μέρος χωρίζει με το εμπρός λευκό, με τα χαρακτηριστικά χρώματα ενώ εντυπωσιάζουν και οι ζάντες αλουμινίου OZ.
Άλλα διακριτικά εξωτερικά χαρακτηριστικά του 208 GTi / NINE είναι το ειδικό λογότυπο «Ucci Ussi 9″ για τα πλαϊνά και πίσω πάνελ, τα κόκκινα εξωτερικά “καπάκια” στους καθρέφτες και το πίσω σήμα του 208 GTi.
Στο εσωτερικό, τα μπροστινά καθίσματα προσφέρουν το συνδυασμό μαύρο δερμάτινο – γκρι Alcantara, με την επιγραφή “Ucci Ussi 9″ στην πλάτη τους. Η Alcantara, σε μαύρο και γκρι, είναι παρούσα στο ταμπλό και το τιμόνι, το οποίο έχει ως κεντρικό σημείο τα χρώματα της Peugeot Sport και η λέξη «Ucci Ussi 9″
Το GTi Peugeot 208 / NINE έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά, έχει πιο φαρδύ μετατρόχιο (22 χιλιοστά μπροστά, 16 χιλιοστά πίσω), κόκκινες δαγκάνες των φρένων Peugeot Sport, και ζάντες 18” OZ.
Το ΤΗΡ 1,6 λίτρων με μερικές μετατροπές από την Supersprint και μια νέα χαρτογράφηση της μονάδας ECU αυξάνουν την ιπποδύναμη από την αρχική 208 hp σε σχεδόν 240 hp. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6-τάχυτο και με ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το ESP και Traction έχουν επαναρυθμιστεί να είναι λιγότερο παρεμβατικά στην οδήγηση ώστε να δίνουν την δυνατότητα στο μπλοκέ να “δουλέψει”. Το Peugeot 208 GTi / NINE είναι βελτιωμένο αρκετά στα επίπεδα πρόσφυσης ενώ για το φρενάρισμα έχει τοποθετηθεί ένα σύστημα πέδησης με εμπρός δίσκους 323 χιλιοστών σε διάμετρο και 28 χιλιοστά πάχος σε συνδυασμό με σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων.