Πριν από μερικές εβδομάδες η BMW M Motorsport παρουσίασε τα μελλοντικά της αγωνιστικά προγράμματα για ιδιώτες και ανακοίνωσε το βασικό μοντέλο της που προορίζεται για αγώνες με προσιτό κόστος και club racing, βασισμένο στην BMW M2 Competition (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.0–9.8* λίτρα/100 χλμ. – εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 227–224* γρ./χλμ.). Στις 3 Αυγούστου η νέα αγωνιστική M2 θα κάνει το ντεμπούτο της στο περίφημο Nordschleife του Nürburgring στα πλαίσια του Γερμανικού Πρωταθλήματος Αντοχής VLN. Το αυτοκίνητο θα οδηγήσουν ο οδηγός της BMW Motorsport Junior, Ολλανδός, Beitske Visser, και ο τεχνικός δοκιμών και εξέλιξης της BMW M GmbH και επιτυχημένος επίσης αγωνιζόμενος στο BMW Sports Trophy για πολλά χρόνια, Γερμανός Jörg Weidinger.
Το αυτοκίνητο θα υποστηρίξει στον 6ωρο αγώνα, με δικά του χρώματα παραλλαγής, η ίδια η BMW Motorsport. Στόχος είναι να δοκιμαστεί σκληρά στις ακραίες συνθήκες ενός αγώνα αντοχής στην πιο απαιτητική πίστα του κόσμου, ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει αγωνιστικά προγράμματα στα χέρια ιδιωτών την επόμενη χρονιά. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, τα πρώτα αγωνιστικά θα παραδοθούν στους πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Ο αγώνας στο Nordschleife αποτελεί το επόμενο βήμα σε μία εντατική φάση δοκιμών. Το νέο αγωνιστικό έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία δοκιμές στην πίστα Miramas στη Γαλλία και στο Portimão της Πορτογαλίας τις τελευταίες εβδομάδες και πριν από μερικούς μήνες αντίστοιχα. H entry-level αγωνιστική M2 θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, Racing και Clubsport, ώστε να προσελκύσει περισσότερους ερασιτέχνες αγωνιζόμενους από την προκάτοχό της, BMW M240i Racing. Μία ειδική έκδοση για λισάνς κατηγορίας B θα χρησιμοποιηθεί στο Nordschleife στα πλαίσια του πρωταθλήματος VLN.
Στόχος εξέλιξης ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου ευκολοδήγητου για όλους, σε συνδυασμό με κορυφαία τεχνική ποιότητα και μέγιστη ασφάλεια.
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολυάριθμες κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.