Κατά τη διάρκεια του διημέρου 8-9 Απριλίου, το Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου Κορινθίας φιλοξένησε επιτυχώς την έναρξη δύο νέων και πολλά υποσχόμενων θεσμών Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης (GP), του Timed Rally Challenge (TRC) και του Dirt Games Challenge (DGC).
Στο πρώτο ραντεβού της χρονιάς έλαβαν μέρος 42 οδηγοί, που συμμετείχαν είτε με Χωμάτινες Φόρμουλες που είναι γνωστές και με την ονομασία Crosskarts, είτε με αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας” (Α.Λ.Α.Κορινθίας) και κάθε οδηγός είχε δικαίωμα για 4 Χρονομετρημένα Περάσματα μήκους 2,15 χιλιομέτρων το καθένα στην ανασχεδιασμένη διαδρομή στο Διαδρόμιο, από τα οποία για την εξαγωγή του τελικού αποτελέσματος προσμετρούσαν οι 3 καλύτεροι χρόνοι του καθενός. Η διαφορά στη σχεδίαση αφορούσε στο γεγονός ότι τα οχήματα δεν κινούνταν παράλληλα όπως είχαμε συνηθίσει, αφού η σχεδίαση θύμιζε Ειδική Διαδρομή και κάθε οδηγός ξεκινούσε την προσπάθειά του 1 λεπτό μετά τον προηγούμενο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η κατάταξη των αυτοκινήτων, στα οποία ταχύτερος αναδείχθηκε ο νεαρός Παναγιώτης Ρουστέμης (Ford Sierra 4Χ4 RS) που κατέκτησε τη νίκη και στην Κατηγορία 2000+ καθώς και το Flat Out Trophy.
Ο Κορίνθιος οδηγός (γιός του Πρωταθλητή Αναβάσεων Αλέξανδρου Ρουστέμη) κατάφερε στον μόλις δεύτερό του Αγώνα (πρώτος ήταν το Gymkhana) να ανεβεί στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου.
Εμείς απλά χαιρόμαστε που κυλάει αίμα Πρωταθλητή στον Παναγιώτη και ελπίζουμε να τον δούμε σύντομα να οδηγάει και το RS500.
ΦΩΤΟ : Hunter Action Photography, Αλέξανδρος Ρουστέμης