Αρχικά ξεκίνησε το 1980 σε τοπικά πρωταθλήματα της Σκωτίας απ’ όπου κατάγεται και κατέκτησε πολλούς τίτλους. Κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο το 1995 [2], χρονιά κατά την οποία βοήθησε τη Σουμπαρού (Subaru) να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών, κάτι που έγινε και τα έτη 1996 και 1997. Επίσης ήταν στη δεύτερη θέση στα παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών, το 1996, 1997 και 2001, ενώ ήταν τρίτος το 1998. Στο σύνολο της καριέρας του απέσπασε 25 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Επίσης κατέχει μέχρι και σήμερα την 4η θέση με τους αθλητές που έχουν τις περισσότερες νίκες.[1]
Το 2003 έκανε την τελευταία του εμφάνιση με το αυτοκίνητο της Σιτροέν και έδωσε τέλος στην καριέρα του. Το 1996 τιμήθηκε από τη Βασίλισσα της Αγγλίας με τον τίτλο του Ιππότη του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας. Παρόλ’ αυτά δεν έκλεισε την πόρτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το 2005 βοήθησε την Σκόντα στο Ράλι Αυστραλίας όπου παραλίγο να την φέρει στην 3η θέση, όμως η μηχανή του οχήματος χάλασε. Τον Οκτώβριο του 2006 αντικατέστησε τον Σεμπαστιάν Λεμπ στο Ράλι Τουρκίας με το Σιτροέν Ξαρά 06, όμως και πάλι λόγω του κινητήρα εγκατέλειψε. Το 2005 συμμετείχε για πρώτη και τελευταία φορά στο Ράλι Ντακάρ, οδηγώντας ένα Μιτσουμπίσι Παζέρο. Από τότε συμμετείχε σε διάφορες διοργανώσεις όπως τα X-Games στις οποίες έκανε αγώνες σε όλον τον κόσμο. Επίσης το 2004 αγωνίστηκε στις 24 ώρες του Λε Μαν και στην κατηγορία GT.
Τραγικό συμβάν ο θάνατός του και μάλιστα ο τρόπος. Σαν σήμερα στις 15 Σεπτεμβρίου 2007 στη Σκωτία, μαζί με το γιο του Τζόνι και δύο πολύ καλούς οικογενειακούς του φίλους, όταν κατέπεσε το ελικόπτερο στο οποίο επέβαινε.