Η SEAT πρόσφατα ανανέωσε όλη την γκάμα του Leon και το κορυφαίο Cupra δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Έτσι λοιπόν το ταχύτερο Leon απέκτησε πλουσιότερο εξοπλισμό και έγινε και ελαφρώς δυνατότερο.
Ο tsi των δύο λίτρων απέκτησε δέκα ακόμα άλογα ,φτάνοντας τα 300, αλλά και 3 κιλά ροπής επιπλέον και έτσι τώρα αποδίδει 38,5 από 35,5 πριν και πάντα σε ένα μεγάλο εύρος στροφών (1.800–5.500 rpm). Η τελική ταχύτητα του Cupra παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250χλμ/ώρα και τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων παραμένουν 6 σχέσεων, είτε χειροκίνητο είτε διπλού συμπλέκτη DSG.
Τα διαθέσιμα αμαξώματα παραμένουν ως είχαν και έτσι έχουμε το δυναμικό τρίπορτο sc, το κλασικό πεντάπορτο και το στέισον st.
Η μεγάλη είδηση αφορά το μοντέλο ST( στέισον) το οποίο μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα τετρακίνησης 4DRIVE το οποίο πάει πακέτο με το 6άρι DSG κιβώτιο και έτσι γίνεται το πρώτο τετρακίνητο Cupra μετά το Cupra4 με τον VR6 κινητήρα που παρουσιάστηκε το 2000.
Κλείνοντας αξίζει να πούμε πως το Cupra Driving Profile παραμένει στη διάθεση του οδηγού ο οποίος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα : Comfort,Eco, Sport, Individual και Cupra τα οποία εκτός από τον ήχο που ακούει στην καμπίνα αλλάζουν τις ρυθμίσεις στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ εμπρός διαφορικό, την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC, αλλά και το βάρος του τιμονιού με τη κρεμαγέρα μεταβλητού βήματος.