Συμπερασματικά, πρέπει να εστιάσουμε στην απέλπιδα προσπάθεια της θεσμικής αρχής για διαβουκόληση, παραπλάνηση, διχασμό των Ελλήνων αγωνιζομένων. Καθώς έχει κατά κόρον υπερβεί τα όρια εμπαιγμού της αξιοπρέπειάς μας, τελευταίο της όπλο είναι να προσβάλλει το διανοητικό μας επίπεδο.
Η πενταμελής επιτροπή αντιπροσωπεύουσα τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αγωνιζομένων, και έχοντας υιοθετήσει καθαρές μεθόδους προσέγγισης της ΟΜΑΕ, καθαρές διαδικασίες ευαισθητοποίησης των φορέων και καθαρές ανησυχίες για το μέλλον του αθλήματός μας, τώρα πια αισθάνεται πως έρχεται το τέλος της παράλογης αυτής περιπέτειας η οποία είχε ως αποτέλεσμα την τετράμηνη αποχή των αγωνιζομένων από την προσφιλή αρένα τους, τους αγώνες. Η ΟΜΑΕ παραμένει αδιάλλακτη, αλαζών και υπερόπτης μπροστά στα ζωτικά προβλήματα του χώρου μας. Προσπαθεί να δημαγωγήσει τους αγωνιζόμενους με δηλώσεις περί δήθεν «διαστρέβλωσης» γεγονότων.
Τα παρά κάτω παρατεθέντα, δοκούμε ότι αρκούν για να αμφισβητήσουν την παραμικρή διάθεση καλής πρόθεσης εκ μέρους τους.
Καλούμε, λοιπόν, την ΟΜΑΕ, ΕΠΑ, τεχνικούς έφορους, μαζί με τον ΣΟΑΑ και την πενταμελή επιτροπή σε… DEBATE! Καλούμε τους άνωθεν φορείς να παρευρεθούν στη σύσταση ενός πάνελ αποτελούμενο από τους καθ΄ ύλην αρμόδιους φορείς του χώρου σε μια διαδικτυακή συζήτηση στην οποία θα κληθεί η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ, μπροστά στους χιλιάδες Έλληνες αγωνιζόμενους και όχι μόνον, να παραθέσει τις απόψεις της, να βάλει τάξη στην «διαστρέβλωση» των γεγονότων .
Με αγωνιστικούς Χαιρετσμούς
Αυγερόπουλος Χρηστος
Γιαννούλης Διονύσιος
Καμπύλης Παναγιώτης
Μπάτζανος Βασίλης
Παπάζογλου Λυμπέρης
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΧΗ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (‼️)
1. Καταργούνται οι κουβέρτες στις Αναβάσεις?
OXI το 2022 χρησιμοποιούνται όπως και τα προηγούμενα χρόνια.
2. Επιτρέπεται φέτος το warmup των ελαστικών πριν από κάθε εκκίνηση?
ΝΑΙ με ευνοϊκότερους κανόνες από τα προηγούμενα χρόνια
3. Πριν την εκκίνηση μπορούν να ζεστάνουν τα λάστιχά τους οι αθλητές?
ΝΑΙ στην περιοχή του WARMUP, περίπου 400μ, πριν την γραμμή εκκίνησης, κινούμενοι με ασφάλεια σε κλειστή διαδρομή σε ρυθμό αγώνα.
4. Τι είναι το pre race area?
Χώρος συγκέντρωσης των οχημάτων πριν την είσοδο του warm up.
5. Γιατί εφαρμόζεται το pre race area?
Για να μειωθούν οι καθυστερήσεις στη διοργάνωση των αναβάσεων.
6. Ποιος είναι ο μέγιστος χρόνος αναμονής στο pre race area?
3 λεπτά
7. Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός αυτοκινήτων στο pre race area?
6 αυτοκίνητα
8. Πρέπει να εισέλθουν και τα έξι για ξεκινήσουν ένα ένα προς την εκκίνηση?
ΟΧΙ λειτουργεί ως Buffer στο οποίο θα πρέπει να βρίσκονται συνεχώς 6 οχήματα.
9. Τι πετυχαίνουμε με αυτό?
Συνεχή ροή αυτοκινήτων στην διαδρομή με αποτέλεσμα να μην μετακινούνται οι θεατές.
10. Πότε καταργούνται οι κουβέρτες?
Το 2023
11. Επιτρέπεται η χρήση κουβερτών στα εθνικά πρωταθλήματα άλλων Ευρωπαϊκών χωρών ή σε αγώνες FIA?
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ούτε στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ούτε στα κύπελλα αλλά ούτε και στους εθνικούς αγώνες στην Ευρώπη.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ 1-11 Στις 9/1 δημοσιεύθηκε ο Γενικός Κανονισμός Αναβάσεων και αναφέρει:
13.11 Ο οργανωτής υποχρεούται στην έξοδο των pits και πριν την εκκίνηση, να οριοθετήσει χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων μιας κλάσης/ομάδας (Pre Race Area). Ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι περιφραγμένος, να επιτηρείται από δύο κριτές εκτός των κριτών εισόδου και εξόδου και στην είσοδο του να υπάρχει ρολόι με επίσημη ώρα την ώρα GPS + την ώρα της ζώνης. Η απόσταση από την έξοδο από τον χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών έως την εκκίνηση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 250 μέτρα και θα επιτηρείται από κριτές που θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους. (ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ WARM UP) 14.12 Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο συγκέντρωσης πριν την εκκίνηση (Pre Race Area), εντός του
προκαθορισμένου ωραρίου που θα ανακοινώνεται από τον Αλυτάρχη. Θα προσέρχονται με τον αριθμό συμμετοχής τους και θα εξέρχονται του χώρου για να κατευθυνθούν στην εκκίνηση σύμφωνα πάλι με τον αριθμό συμμετοχής τους. Είναι ξεκάθαρο ότι με την φράση ¨ να οριοθετήσει χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων μιας κλάσης/ομάδας¨ ότι μιλάμε για κλειστό χώρο παραμονής μιας κλάσης. Επίσης, δεν υπάρχει πουθενά η λέξη “warm up”. Μετά τις τότε αντιδράσεις των αθλητών, και μετά την Γενική Συνέλευση δημοσιεύετε τα παραπάνω με τις εξής αλλαγές: 13.12 Ο Οργανωτής υποχρεούται να οριοθετήσει χώρο περίπου 400 m για προθέρμανση ελαστικών. Αυτός ο χώρος WARM UP οριοθετείται από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (pre race area) έως την εκκίνηση. 14.12 Αν οι αγωνιζόμενοι της κλάσης είναι περισσότεροι των έξι (6), κλάση θα διαιρείται, ώστε να μην υπερβαίνει ο αριθμός των αγωνιστικών που θα προσέρχονται τον αριθμό έξι (6). Πάλι εδώ μιλάτε για κλειστό Pre Race Area στο οποίο σας είχαμε αναφέρει ότι υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα καθώς το Νο1 με το Νο6 ενώ θα φτάσουν με την ίδια θερμοκρασία ελαστικών, το Νο6 θα εκκινήσει το λιγότερο 3 λεπτά μετά. Είναι σίγουρο ότι λόγω μικρών καθυστερήσεων π.χ. 5 λεπτά(μικροέξοδος, τετακέ, εγκατάλειψη), τα αυτοκίνητα δεν θα επιστρέψουν στα Pit, άρα το Νο1 με το Νο6 μπορεί να εκκινήσουν με π.χ. 8 λεπτά διαφορά, κάτι που θα διαμορφώσει το αποτέλεσμα και δεν είναι δίκαιο. Στην χθεσινή σας ανακοίνωση, γράφετε πως στο Pre Race Area ¨πρέπει να εισέλθουν και τα έξι για ξεκινήσουν ένα ένα προς την εκκίνηση? ΟΧΙ λειτουργεί ως Buffer στο οποίο θα πρέπει να βρίσκονται συνεχώς 6 οχήματα.¨ Για Τρίτη φορά αυτοαναιρείστε και το Pre Race Area γράφετε ότι λειτουργεί ως Buffer(ανοιχτό-κυλιόμενο). Αυτή είναι η πρόταση μας μαζί τον ΣΟΑΑ, με την διαφορά τα 6 αυτοκίνητα, να είναι 3. Μόνο στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΌ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΆΣΕΩΝ (που δεν
συμμετέχουμε) απαγορεύονται τα θερμαντικά μέσα επι ποινή, και για αναβάσεις μήκους 18 χλμ με άψογο οδόστρωμα. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FIA HILL CLIMB 2021-2 ΔΕΝ τις απαγορεύει. Η FIA δεν απαγορεύει τα θερμαντικά μέσα σε Εθνικά Πρωταθλήματα παρα μόνο στους αγώνες που προσμετρούν στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων.Όλα τα παραπάνω αναφαίρονται στο site της FIA. Τα οδοστρώματα, οι μπαριέρες και το μήκος των Ελληνικών Αναβάσεων δεν επιτρέπουν την κατάργηση των θερμαντικών μέσων.
12. Καταργείται η κατηγορία Ε?
ΟΧΙ
13. Συνεχίζει να συμμετέχει και να βαθμολογείται η κατηγορία Ε στους ελληνικούς αγώνες?
ΝΑΙ
ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ/ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΕΠΑΘΛΩΝ : TITΛΟΙ 58ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ : EΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ Προσμετρούν τα αυτοκίνητα των Ομάδων R, N, R4, Α
Με βάση την προκήρυξη ένα αυτοκίνητο της ομαδας Ε δεν μπορεί να διεκδικήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (μικτό).
14. Που προσμετρά φέτος η κατηγορία Ε?
Όπου προσμετρούσε και τα προηγούμενα χρόνια.
ΛΑΘΟΣ
Όπως είπαμε στην παραπάνω παράγραφο , ένα αυτοκίνητο Ε δεν μπορεί να διεκδικήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ραλλυ.
15. Πότε καταργείται η κατηγορία Ε?
ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ. Φέτος και το 2023 προσμετρά όπου προσμετρούσε και πέρυσι. Στην κατηγορία της, στην F2 και στην Γενική.
Όπως είπαμε παραπάνω ΔΕΝ προσμετρά στην Γενική του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Επίσης βάση της προκύρηξης Δεν προσμετρούν ούτε στην F2 στο μικτό Πρωτάθλημα Ράλλυ . Ισχύει η Ψηφισμένη από την Γ.Σ προκήρυξη ???? Ή οι μετέπειτα ανακοινώσεις που κάνατε ???
16. Μετά το 2023 καταργείται η κατηγορία Ε?
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ… συνεχίζει να προσμετρά στην κατηγορία της, στην Γενική και στην F2 που θα διαμορφωθεί για την ΟΜΑΔΑ Ε.
Μετά τις αντιδράσεις των αθλητών , χαιρόμαστε ιδιαίτερα που ακούσατε τις προτάσεις μας για νέα ομάδα “F2”.
Όμως δεν μας καλύπτει το ΘΑ διαμορφωθεί. Ο κ.Μιχελακάκης σε δημόσια ανακοίνωση του είπε για τα αυτοκίνητα της ομάδας Ε «ΜΕΤΑ ΤΟ 2023 ΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΊΝΕΙ». Θέλουμε άμεσα την ανακοίνωση του τι θα συμβεί μετά το 2023 καθώς οι περιουσίες των αθλητών βρίσκονται στον αέρα.
17.Μπορούμε να εντάξουμε όποιο αυτοκίνητο θέλουμε στην ΕΨΙΛΟΝ?
Κάθε αυτοκίνητο Ν ή Α που η Homologation έληξε πριν το 2021, θα μπορούσε να γίνει E.
ΛΑΘΟΣ!!!!!
ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΏΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟΙ :
Δεν επιτρέπεται η μετάβαση στην ομάδα Ε των παρακάτω : 1. Αυτοκίνητα > 1600 cc και ≤ 2000 cc που το δελτίο αναγνώρισής τους συμπεριλαμβανομένων των παρατάσεων έχει λήξει μεταξύ 01/01/2015 και 31/12/2020.
Σας δίνουμε γνωστό παράδειγμα Renault Clio Sport , Renault Clio Ragnotti , Ford Focus ST170 κτλ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Ε.
2. Ολα τα αυτοκίνητα Kit Car > 1400 cc και ≤ 1600 cc και τα αυτοκίνητα που είναι όμοιο μοντέλο με τα Kit Car (π.χ. Peugeot 106), που διαθέτουν επέκταση “VK” του Δ.Α και το αρχικό Δ.Α. έχει εκδοθεί μετά την 01/01/1997. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία Ε με τις ακόλουθες προϋποθέσεις : α) Πρέπει να είναι σύμφωνα με τον αντίστοιχο τεχνικό κανονισμό της ομάδος Α και το Δ.Α. . β) Αυτοκίνητα για τα οποία εκδόθηκε ΔΤΤ έως 31/12/2021 και συμμετείχαν σε αγώνες με τις ελευθερίες του Τ.Κ. ομάδος Ε 2021 συνεχίζουν και συμμετέχουν στην ομάδα Ε αλλά με την προϋπόθεση να είναι σύμφωνα με τον τεχνικό κανονισμό της ομάδος Α ως προς το ελάχιστο βάρος και την διάσταση των ελαστικών. Δίνεται η δυνατότητα να εκδώσουν Δ.Τ.Τ με τις παραπάνω προϋποθέσεις από 01/01/2022 έως 28/02/2022. Από την 01/03/2022 δεν θα εκδίδεται ΔΤΤ στα ανωτέρω αυτοκίνητα που να αφορά την ομάδα Ε.
Παράδειγμα Peugeot 106 , Peugeot 206 , Citroen Saxo , Citroen C2 κτλ όπως εσείς έχετε ανακοινώσει στους Τεχνικούς Κανονισμούς και μας έχετε παραδεχτεί στην συνάντηση μας ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Ε . Άλλωστε όπως ξεκάθαρα γράφετε Από την 01/03/2022 δεν θα εκδίδεται ΔΤΤ στα ανωτέρω αυτοκίνητα που να αφορά την ομάδα Ε.
18.Υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν μπορούν να γίνουν Ε?
Δεν επιτρέπεται να γίνουν Ε τα Αυτοκίνητα KIT CAR & SUPER.
Απάντηση ακριβώς από πάνω. Υπάρχουν και είναι Πάρα Πολλά.
19.Από τις παρατάσεις που έδωσε η FIA σε συγκεκριμένες Homologations, ποια αυτοκίνητα επηρεάζονται?
Τα τελευταίας γενιάς Honda Civic Type R και το OPEL ASTRA OPC
H παράγραφος «Δεν επιτρέπεται η μετάβαση ενός αυτοκινήτου στην ομάδα Ε εφόσον το Δ.Α. έχει λήξει μετά την 31/12/2020
περιλαμβανομένης και της όποιας παράτασης » είναι γραμμένη από εσάς και όχι από την FIA. Άρα λοιπόν έναν μήνα πριν την έναρξη των πρωταθλημάτων , συναθλητές μας έμαθαν ότι τα αυτοκίνητα τους δεν μπορούν να συμμετάσχουν.Επίσης με βάση τους τεχνικούς κανονισμούς το ίδιο συνέβη και για άλλα αυτοκίνητα(π.χ Renault Clio).
20.Πόσα από τα παραπάνω αυτοκίνητα υπάρχουν στον Ελληνικό χώρο σήμερα?
Υπάρχει ένα Honda Civic Type R και ένα OPEL ASTRA OPC, που οι μετασκευές που έγιναν σε αυτά δεν μπορούν να αναστραφούν.
Παρακαλούμε να μετρήσετε σωστά !
21.Τι αλλαγή έγινε ουσιαστικά στην Ομάδα Ε?
Για κάθε ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, που η homologation του έληξε ή θα λήξει μετά το 2020, δεν θα μπορεί να γίνεται E.
Δηλαδή αυτοαναιρείστε ? Οι αναρτημένοι Τεχνικοί Κανονισμοί , οι Προκηρύξεις και οι τεχνικές λίστες σας ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ?
22.Αν ένα υπάρχον αυτοκίνητο Ε (π.χ. αντίγραφο Kit Car) τουμπάρει και καταστραφεί, δεδομένης της απαγόρευσης να ξαναφτιαχτούν τέτοια αυτοκίνητα, μπορεί να το ξαναφτιάξει σε νέο σασί?
Φυσικά μπορεί.
Με βάση τις πιο πάνω απαντήσεις σας , εδώ λέτε δεδομένης της απαγόρευσης να ξαναφτιαχτούν τέτοια αυτοκίνητα. Πιο πάνω διαβάσαμε Κάθε αυτοκίνητο Ν ή Α που η Homologation έληξε πριν το 2021, θα μπορούσε να γίνει E.
Θα θέλαμε να σας κάνουμε γνωστό πως δεν υπάρχει ορισμός αντίγραφο ΚΙΤ CAR ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ε. Η ομάδα Ε κατηγοριοποιείται με βάση τον κυβισμό του εκάστοτε αυτοκινήτου και στην συνέχεια να είναι σύνομο σε φάρδη-πλάτη κτλ.
Παράδειγμα : 0cc-1400cc E9 , 1401cc-1600cc E10 , 1601cc-2000cc E11 κτλ
Αποφασίστε υπάρχει ή δεν υπάρχει απαγόρευση ?
23.Σε τι ποσοστό αυξήθηκαν τα παράβολα και οι συμμετοχές?
Κατά μέσο όρο 7,5%
24.Από ποιο έτος ήταν σταθερά τα παράβολα και οι συμμετοχές?
Τα παράβολα μειώθηκαν το 2013 και έκτοτε παρέμεινα σταθερά μέχρι και την 31-12-2021
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 23-24 Δώστε στους αθλητές επίσημη αιτιολόγηση των αυξήσεων.
Με δεδομένο ότι φθάσαμε στο αγωνιστικό μέσον της χρονιάς(+45 μέρες για Γ. Σ. ψήφιση αλλαγών) προτείνουμε αντί του λογικού της μείωσης (-40%), να παραμείνουμε στο τιμοκατάλογο του 2021 βοηθώντας ετσι ΕΠΑ-ΟΜΑΕ – Σωματεία να επιβιώσουν. Η λανθασμένη παραπομπή στο 2013 λειτουργεί αρνητικά στις ζητούμενες αυξήσεις που δε συμβαδίζουν λογιστικά με τον ετήσιο τιμαριθμο και την οικονομική δυσπραγία που υφίσταται η χώρα μας λόγω κρίσης και πανδημίας. Με την γγρέαφη δέσμευση των επιπλέον παροχών ασφαλείας και προβολής που θα προσφέρουν στους αγωνιζομενους ως ΕΠΑ, ΟΜΑΕ, Σωματεία θα γίνουν αποδεκτα τα παράβολα όπως τελικα προτάθηκαν (-50%αυξησεων) για το 2023.
Μη αφήνετε να σας παραπληροφορούν. ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.
Για όποια απορία σας θέλετε ενημέρωση και δεν επιλύεται από τα παραπάνω στείλτε ένα email στο:
secretaty@omae-epa.gr
και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατόν.
Θα απαντηθούν τα emails που θα έχουν ως θέμα: <αριθμό μητρώου>, <ονοματεπώνυμο αθλητή>.