Σε δύο βασικούς άξονες κινήθηκε η συνάντηση του Δ.Σ. του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου με τους οδηγούς των αγώνων ράλι και ταχύτητας. Στην ενίσχυση της φωνής των οδηγών μέσω του Σ.Ο.Α.Α., γύρω από τα τεκταινόμενα στους ελληνικούς αγώνες και στις εφικτές προτάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τους αγώνες του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Στα γραφεία του Συνδέσμου στον Πειραιά, βρέθηκαν περισσότεροι από 50 οδηγοί που δραστηριοποιούνται στους αγώνες ράλι και ταχύτητας, εκφράζοντας έτσι ένα σημαντικό κομμάτι των οδηγών και παράλληλα τονίζοντας χωρίς την παραμικρή διαφωνία, πως οι πρωταγωνιστές των αγώνων στη χώρα μας, θέλουν να είναι ενωμένοι με γνώμονα την ασφάλεια , τους ποιοτικούς αγώνες και την προσέλκυση νέων οδηγών και θεατών.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους αγώνες ταχύτητας οι οδηγοί συμφώνησαν παμψηφεί να μεταφερθεί στην Ομοσπονδία η πρόταση να εναρμονιστούν οι κατηγορίες και κλάσεις με τους κανονισμούς των Αναβάσεων, προκειμένου οι αγώνες ταχύτητας να συγκεντρώνουν περισσότερες συμμετοχές. Παράλληλα να γίνονται μονοί αγώνες με περισσότερους γύρους (15-20), ενώ να υπάρξουν περισσότερα σεμινάρια εκπαίδευσης στελεχών των αγώνων, ώστε να διασφαλίζεται το ενδιαφέρον και η ασφάλεια στους αγώνες ταχύτητας με τον ανάλογο και απαιτούμενο σχεδιασμό.
Το θέμα της ασφάλειας αλλά και βασικά θέματα που απασχολούν το Σύνδεσμο στο σύνολο των αγώνων συζητήθηκε και με τους οδηγούς ράλι. Εκεί το σώμα αποφάσισε σε πρώτη φάση να δημιουργηθεί ερωτηματολόγιο που θα απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς ώστε να προκύψει ποια σημεία των ελληνικών αγώνων ράλι δεν ικανοποιούν τους οδηγούς και σε ποιο ποσοστό. Έτσι θα γίνει εφικτό να εξεταστούν αλλαγές και να προταθούν στην ΟΜΑΕ συγκροτημένα, εμπεριστατωμένα και σε ρεαλιστική βάση. Τις προτάσεις αυτές θα καταθέσει στην Ομοσπονδία, επιτροπή που προέκυψε κατά τη χθεσινή συνάντηση αποτελούμενη από τους Νικόλα Περατινό, Τάκη Κουτσίκο, Λεωνίδα Κύρκο, Γιώργο Καϊτατζή, Γιώργο Πολυζώη και Σάββα Ποτουρίδη.