Ένα υπέροχο 2019, γεμάτο ταχύτητα, πάθος, χαμόγελα, ταξίδια και ό,τι άλλο περιλαμβάνει η εμπειρία SpeedSector ολοκληρώνεται με το event που όλα τα μέλη περιμένουν με ανυπομονησία όλη τη χρονιά.
Μπορεί η φετινή χρονιά να περιελάμβανε συναρπαστικές εξορμήσεις σε φημισμένες πίστες του εξωτερικού με αύρα F1, όπως το Paul Ricard στη Γαλλία και η Imola στην Ιταλία, όμως η πίστα των Σερρών είναι κατά κάποιο τρόπο η φυσική έδρα του SpeedSector. Είναι η απόλυτη αναμέτρηση κάθε petrolhead με τα προσωπικά του όρια. Εκεί που νιώθει την άνεση να πιέσει περισσότερο, να εξελιχθεί, να ευχαριστηθεί το αυτοκίνητό του. Για αυτό και φέτος η διοργάνωση είχε απόλυτη επιτυχία, όπως δείχνουν οι +70 συμμετοχές. Από το SpeedSector και το Premium Rally από τη Βουλγαρία. Μπορεί αυτή να ήταν η 8η επίσκεψη στις Σέρρες, αλλά κανείς δεν δείχνει να έχει χορτάσει την οδήγηση στην τεχνική και απαιτητική χάραξη των 3,2 km με τις 16 στροφές.
Το παρατεταμένο καλοκαίρι και τα πλατιά χαμόγελα φώτισαν το Racetrack Experience. Μελωδίες χιλιάδων ίππων , μια σπάνια ενορχήστρωση εξακύλινδρων boxer Porsche, V10 και V12 Lamborghini και Ferrari V8, ξύπνησαν την πόλη από νωρίς το πρωί του Σαββάτου. Οι στροφές και η διάθεση στο κόκκινο, με το καλημέρα.
Κάποια αλλαγή που έχει να κάνει με τον ασφαλτοτάπητα των Σερρών προβλημάτισε λίγο-πολύ όλους τους οδηγούς, οι οποίοι δεν μπορούσαν να πιάσουν τους χρόνους τους από προηγούμενα trackdays. Αυτό δεν σημαίνει ότι άργησαν και πολύ να φτάσουν να κινούνται στη ζώνη του 1’25” με σταθερό γυρολόγιο.
Το ρυθμό έδωσε από νωρίς η λαμπερή Huracan Performante, ανταλλάσσοντας πυροβολισμούς και τον κορυφαίο χρόνο με την αγωνιστική 911 GT3 Cup. Η άτυπη μάχη είχε σαν αποτέλεσμα τη διαρκή βελτίωση, με το χρονόμετρο να σταματά τελικά στα «χαμηλά» 1’21”. Με την «πολιτική» (αλλά πολύ ισχυρότερη) Lamborghini λίγο πιο μπροστά από την αγωνιστική Porsche (1’21”189 και 1’21”387, αντίστοιχα).
Πιο πίσω, μέσα στο 1’24” μια όμορφη κόντρα με το χρόνο είχαν μια 911 Turbo και μια GT2 RS. Πιο εύκολο να βγάλεις το χρόνο με 4κίνητη, ακουμπάς το γκάζι και βάζει τη δύναμη κάτω πιο ομαλά εκεί που η δύναμη της καθαρόαιμης GT2 RS φαντάζει τρομακτική και η πίστα στενεύει απελπιστικά.
Δύσκολο να αποφασίσεις αν είναι πιο ωραίο να την κοιτάζεις να γράφει γύρους στην πίστα ή απλώς να ακούς την 458 Speciale με κλειστά μάτια, απολαμβάνοντας την απόκοσμη μελωδία που αφήνει πίσω του o ιταλικός V8. Και ναι, η κόκκινη 488 είναι σίγουρα πιο δυνατή αλλά δεν βγάζει αυτή την έξαψη προς τα έξω. Είναι τελείως διαφορετικό το χορευτικό πάτημά αυτού του ψαγμένου ιταλικού σασί με τα ηλεκτρονικά της F1. Καμία σχέση με το απόλυτο βήμα της λευκής 997 Turbo με τα παχιά slicks. Ανάμεσα στους δύο κόσμους, η μπλε 991/911 Turbo που γυρνά χωρίς λάστιχα προσφέροντας την εμπειρία συνοδήγησης σε τυχερούς καλεσμένους, προσφέροντας εντυπωσιακές πόζες χάρη στον ενθουσιασμό του οδηγού της και στα πολύ φθαρμένα λάστιχά της.
Στα pits η χαρά του 4G. Κάρτες γεμίζουν, Giga δεδομένων εξαφανίζονται καθώς το πλήθος των θεατών θέλει να στείλει άλλη μια φωτογραφία από τις δύο Lamborghini Murcielago, από τη McLaren 720 S Spider, από τη σπάνια Jaguar XE SV Project 8 (που έχει το ρεκόρ στο Nurburgring για τα 4θυρα «παραγωγής»), από τη Mercedes-AMG GT και GT R… Μερικά μόνο από τα διαμάντια του SpeedSector.
Τις επιδόσεις, την ασφάλεια και την απόλαυση στην πίστα υποστήριξε με τα κορυφαία λάστιχα επιδόσεων η Michelin. Ενώ την αξιοπιστία των πλέον εξελιγμένων κινητήρων της αυτοκινητοβιομηχανίας που ανασαίνουν στον κόσμο του SpeedSector διασφαλίζουν τα λιπαντικά ENEOS.
Η παρέα έχει ήδη δώσει το πρώτο ραντεβού του για το 2020 με το SpeedSector On Ice, στις αρχές Ιανουαρίου.
Photo: John Kouskoutis
Sponsors: Michelin , Enpo Hellas, Martini , HB Body , Markoulakos Law Firm, Hedera , Spanos SA, Molinari Greece
Media Sponsor : Drive Magazine