Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν και στις δύο αγωνιστικές ημέρες του Rally Citta di Bassano, οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman κατάφεραν να τερματίσουν στον αγώνα, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γράφοντας αγωνιστικά χιλιόμετρα στο τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 Evo.
Το πλήρωμα της Step Racing ολοκλήρωσε στην 27η θέση της γενικής κατάταξης ανάμεσα στα 102 πληρώματα που τερμάτισαν στον αγώνα της Βόρειας Ιταλίας που προσμετρούσε στο International Rally Cup και είχε πολύ υψηλό επίπεδο συναγωνισμού.
Στο δεύτερο σκέλος οι Παυλίδης- Harryman ξεκίνησαν επιφυλακτικά με τις πρωινές ειδικές να έχουν αρκετές υγρασίες από τη βροχή της προηγούμενης ημέρας: «Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε σκληρά ελαστικά στο πρωινό loop, ώστε αυτά να αντέξουν στη δεύτερη ειδική της ημέρας που είχε μήκος 23 χιλιομέτρων και ήταν στεγνή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο στην πρώτη διαδρομή, η οποία είχε πολλές υγρασίες και γλιστρούσε αρκετά, οπότε ο ρυθμός μας ήταν αναγκαστικά πιο αργός. Στην απογευματινή ειδική μπήκαμε με μεγάλη καθυστέρηση, είχε ήδη σουρουπώσει και η ορατότητα ήταν περιορισμένη» δήλωσε ο Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος προσθέτοντας:
«Ήταν ένας πολύ όμορφος και απαιτητικός αγώνας που τον απολαύσαμε παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε. Αν και μία ειδική διαδρομή ακυρώθηκε, οδηγήσαμε 85 αγωνιστικά χιλιόμετρα που τα είχαν όλα. Σφιχτά τεχνικά κομμάτια, πατημένα, στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα, νυχτερινά περάσματα. Αυτός ήταν και ο αρχικός μας στόχος, να οδηγήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα, σε μεταβαλλόμενες μάλιστα συνθήκες ώστε να αποκτήσουμε εμπειρίες, να «μάθουμε» το αυτοκίνητο και να βελτιωθούμε οδηγικά» δήλωσε ο Νίκος Παυλίδης.
«Γνωρίζαμε εξαρχής τις απαιτήσεις του αγώνα και το υψηλό επίπεδο του ανταγωνισμού. Είχαμε κατά νου ότι συμμετέχουν πολλοί τοπικοί οδηγοί, γνώστες των ειδικών διαδρομών και θα ήταν δύσκολο να τους πλησιάσουμε. Οπότε από το ξεκίνημα επικεντρωθήκαμε στις δικές μας επιδόσεις και στη βελτίωση τους στα δεύτερα περάσματα από τις ειδικές. Εν μέρει τα καταφέραμε και θεωρώ πως χωρίς το λάθος μας στην πρώτη ειδική του αγώνα, που έθεσε τον κινητήρα σε safe mode και μας κόστισε σχεδόν ένα λεπτό, θα μπορούσαμε να τερματίσουμε στην πρώτη 20αδα.» συμπλήρωσε ο Παυλίδης που είχε την πολύτιμη καθοδήγηση του Allan Harryman από το δεξί μπάκετ του Skoda Fabia Rally2 Evo: «Ευχαριστώ τον Allan, χάρη στην εμπειρία του οποίου κινηθήκαμε αξιοπρεπώς στις ασφάλτινες ειδικές της Ιταλίας».