Κείμενο – Φωτογραφίες : Στρατής Βαβούδης
Καθώς η χώρα συνεχίζει να πλήττεται από τον COVID-19 και τα πρωτάθληματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού βρίσκονται κάπου στην στρατόσφαιρα, με το μέλλον τους να είναι παντελώς αβέβαιο, υπάρχουν μερικοί που αισιοδοξούν και σκέφτονται το αύριο.
Έτσι η προετοιμασία για το Κύπελλο Super Moto 2020 είναι επιβεβλημένη, με δεδομένο πως το επίπεδο του ανταγωνισμού έφερε νέα δεδομένα στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών.
Η Wolf Racing με πίστη στο όραμα της, αποφάσισε να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα αντάξια των δεδομένων της εποχής, με κύριο σκοπό να πρωταγωνιστήσει στο Πανελλήνιο Κύπελλο Supermoto. Ο ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας και αρχιμηχανικός της εταιρίας Wolf Racing Στροφαλης Τασος επέλεξε μια Suzuki Rmz 450 MY19 για αυτό τον σκοπό. Μαζί του ως manager της Wolf-Racing Motul TEAM ο Γιώργος Παρασκευάς (ιδιοκτήτη της εταιρίας Wolf Racing), κατάφεραν και εξέλιξαν την μοτοσυκλέτα αυτή, με στόχο μια μοτοσυκλέτα παγκόσμιου επιπέδου, χωρίς συμβιβασμούς!
Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας δέχτηκε αρκετές επεμβάσεις από την Wolf Racing, όπως μπιέλα Carillo, πιστόνι υψηλής συμπίεσης, ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής, βαλβίδες τιτανίου και reprofiling εκκεντροφόρων. Για την πλήρωση του μείγματος στον θάλαμο καύσης επιλέχθηκαν για την εισαγωγή του αέρα ένα ειδικά σχεδιασμένο κιτ φιλτροχοανης της Wolf Racing, σε συνεργασία με την DNA filters, ενώ για την παροχή του καυσίμου τοποθετήθηκε ένα ακόμα μπεκ το οποίο το διαχειρίζεται ο εγκέφαλος της Vortex.
Για την μετάδοση της δύναμης στον πίσω τροχό επιλέχθηκε ένας συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης της Suter clutch, ενώ το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων επιμελήθηκε η DVR exhaust system, με μια κατασκευή με λαιμούς τιτανίου, με διάταξη 1 – 2, με το σύνολο να καταλήγει σε τελικά carbon. Οι τροχοί της μοτοσυκλέτας, για την μετατροπή της σε Supermoto, αντικαταστάθηκαν με τροχούς tubeless της Haan wheels, διαστάσεων 3,5×16 εμπρός και 5,5×17 πίσω και συνδυάστηκαν με ελαστικά supermoto της Michelin.
Τις αυξημένες ανάγκες του συστήματος πέδησης, ανέλαβαν ένας δίσκος oversize 305 mm της ISR brakes, συνδυασμένος με Κιτ της Cobra αποτελούμενος από ακτινική τρόμπα 16×18, σωληνάκι υψηλής πίεσης και μια τετραεμβολη ακτινική δαγκάνα. Όσον αφορά στον τομέα της ανάρτησης, για το μπροστινό σύστημα επιλέχθηκαν cartridge της Andreani group ειδικά σχεδιασμένα για χρήση Supermoto, το οποίο εδράζεται σε τιμονόπλακες supermoto ρυθμιζόμενου offset της Xtrig. Η πίσω ανάρτηση αντικαταστάθηκε πλήρως από μια Ohlins TTX της Andreani group.